בכריכה קשיחה
ג'וליאן מור מככבת על השער של "Another Magazine", בו מופיעות גם בנות טרי פויזן המקומיות ונעמי קמפבל חורכת את הפריים בהפקה ב-"Id". אורי גלעדי סוקרת את מגזיני הסתיו שאתם חייבים בבית
"Another Magazine", "Purple" או "Self service" יוצאים רק בסתיו ובאביב, והמגזינים החודשיים נוטים להתהדר בגיליונות חגיגיים ועבים במיוחד. אלו משובצים בלא מעט תחזיות אופנה והפקות מושקעות המנסות להצביע על הטרנדים שילוו אותנו החורף, מבלי טעם רע או פטפטת מיותרת המאפיינת מגזינים זולים יותר, ועם הרבה סטייל.
אז הנה, דגמנו עבורכם שלוש יציאות מלהיטות שלא כדאי שתפספסו. בכל מקרה, כדאי שתסדקו בחנות הספרים שליד הבית אם המגזינים הנ"ל כבר הגיעו, כי אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לפספס את אלו.


"Another Magazine" הבריטי מצטייד העונה בעורך חדש ובמתיחת פנים. ג'פרסון האק - שהוא גם בחור מאוד שווה וגם אבי הילדה של אחת הנשים היפות בעולם, קייט מוס - מסביר ששינו את הלוגו והעיצוב הגרפי של המגזין בכדי לנסח עבורו השקפת עולם חדשה: להתרחק מהמיינסטרים ולהתמקד באינדבידואל. במילים אחרות, אנטי-פאשן לפנים.
האג'נדה של האק מושפרצת לכל אורכו של המגזין. בין אם בהצבת השחקנית ג'וליאן מור המובחרת בשער, כשהיא עטויה בשיערה הכתום, במעיל פרווה של דול'צה גאבנה וג'ינס, כשהיא מציגה אנטי תזה לסקס זול; או 13 הדיוקנאות של שחקניות ואייקוני סטייל כמו קלואי סוויני, איזבלה רוסליני, קתלין טרנר ועוד. אלה התבקשו להביא בגדים
ויש גם נקודה ישראלית: בנות הרכב האלקטרו טרי פויזן מופיעות בצילום של דייוויד סימס והסטייליסטית קתי אינגלנד, כחלק מכתבה על יוצרות אוונגרדיות, המנסות להגדיר מחדש מוזיקה לבוש והופעה במאה ה-21. ריספקט.
עוד תמצאו במגזין, ראיון עם נבחרת של מעצבי על עולמיים הכוללת הפקת אופנה תחת הכותרת – "Dress to please yourself" (לבושים כדי לרצות את עצמכם, בלעז). אפשר לומר, לסיכום, שבזמן שרוב המגזינים בשטח עדיין עסוקים במצוד מתמשך אחר טרנדים ומתן הוראות ופקודות לקוראים, האק מנסה – ודי בהצלחה – לשבור את חוקיות הטרנדים וליצור מרכז אופנתי קצת יותר מעניין.

זו הפעם התשיעית שבה מריו סורנטי מצלם את דוגמנית העל והפה הבלתי נלאה, נעמי קמפבל, לשער ה-ID. האמת, בהקשר זה נחלנו קצת אכזבה. צילומי העירום החשוכים של הגברת מתחילים קצת לחזור על עצמם. אין מנוס מלחוש שהמגזין, שהחל את דרכו כמגזין אופנה נועז ובועט מאבד לאחרונה מהקסם.
למרות זאת, יש כמה כתבות ששוות את תשומת לבכם. הפעם, רוב הגיליון מתעסק בהשפעת הרשת על חיינו. כך, למשל, אחת הכתבות המעניינות עוסקת בהשפעת בלוגי אופנה שונים על התעשייה. בראשם עומדים הבלוגים העוסקים באופנת רחוב.
אלה, כידוע, מאפשרים לנו הצצה מיידית בסטיילינג גלובלי ומעקרים, לאט אבל בטוח, כוח מאוטוריטות בתעשייה – בין אם מדובר במעצבים או בעורכי אופנה. אז נכון שגם הבחירה בנושא הרשת היא לא בדיוק אחת התמות החדשניות ביותר שהיו יכולים להנפיק שם, אבל הי, מוטב מאוחר וגו'.
עוד כדאי לשים לב לראיון עם הזוג הנוצץ של עולם האופנה – סטפאנו גבאנה ודומיניקו דולצ'ה. השניים מדברים על הקולקציה החדשה הנוטפת סקס, גלאמור, בוהק, הדפסים מנומרים ואירוטיקה – יותר מתמיד.
כדאי שתקנחו בהפקה מבריקה לא פחות, מאת המצלמה של אליס הוקינס, הכוללת חבורת נשים, כולן בלונדיניות, רובן עם סיליקון, בפוזות א-לה טראש גלאמי.

"Man about town"הוא מגזין גברים סופר מעוצב שיוצא לאור פעמיים בשנה. בלייזר בגרסת הדאודורנט, אם תרצו. הפעם, הגיליון כולו מוקדש לאנשים שניצבים מאחורי הקלעים של התעשייה.
כך, למשל, כתבה אחת מסבירה מדוע עניבה של הרמס עולה 88 יורו (כי לוקח שנתיים לייצר אותה. ברור). אם תהיתם, יש גם תיאור על הדרך שהעניבה עוברת - מגולם המשי ביערות ברזיל החי על עלי מלבורי לבנים, ועד 50 אמנים ששוקדים כמעט שנה על הדוגמה, צביעה ותפירה ידנית. לא בטוח שזה יגרום לכם לשלוח את היד לארנק, אבל תודו שמדובר בפיסת מידע מפתיעה, יחסית.
ולאייטם יותר מעניין: באותו גיליון, שישה מעצבים של בגדי גברים נשאלו מהי המוזה הגברית שלהם. פרידה ג'יאניני מגוצ'י בנתה, למשל, את הקולקציה האחרונה בהשראתו של ז'אן פול בלמונדו; לקים ג'ונס הבריטי עושה את זה דוגמן בן 19 שהוא בעצם חשמלאי (אגב, בחירה שמתאימה לכך שג'ונס מוצא השראה בקרב בני נוער), וניקולאס אנדרס טארליס מבית האופנה "CERRUI" מסרב להיפרד מדיבוק האייטיז שלו לזמר פיטר מרפי. גם אנחנו.
גם ראיין פליפה, השחקן והסקס אפיל, מופיעה בכתבת אופנה משובחת ונרחבת. ויש שוס למכורים באמת: גורו הפרסום פול ארדן - מנהל קריאייטיב לשעבר של ענקית הפרסום סאצ'י אנד סאצ'י - מספר לעולם איך היה לעבוד עם צלמי העל ריצ'רד אוודון, הלמוט ניוטון ורוברט מייפלת'ורפ. כרגע, אתר המגזין נמצא בבנייה מחודשת, ולכן אנחנו ממליצים לכם להצטייד בעותק קשיח.