גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


ניו יורק נגד כל העולם

התחרות על תיירי העולם גוברת, והעיר ניו יורק משיקה קמפיין בינלאומי כדי לשכנע אותם לבוא דווקא אליה

AP | 16/10/2007 14:36 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
העיר ניו יורק נלחמת על מקומה כיעד תיירותי מבוקש. לראשונה, יוצאת העיר בקמפיין תיירות בינלאומי, כדי להשיג יתרון בתחרות ההולכת וגוברת על תיירי העולם.

הקמפיין, שסיסמתו היא "זוהי ניו יורק" מציג את שלל הפעילויות שמציעה העיר, והוא ישודר בטלוויזיה בספרד, אירלנד, צפרת ואנגליה. כרזות ענק יוצבו בברזיל, פורטוגל, איטליה וספרד, ומודעות יתפרסמו בעיתונים של מדינות רבות כולל גרמניה ודרום אפריקה.

ראש העיר של ניו ירק, מייקל בלומברג, אמר בהשקת הקמפיין כי "אנחנו רוצים שהעולם ידע שדלתותינו פתוחות לרווחה, וכל אחד ימצא כאן משהו לאהוב".

"העיר ניו יורק היא לא רק הטיימס סקוור", אמר בלומברג. " יש בה את כל סוגי המטבחים, התרבות, הדת והאתניות שקיימים בעולם".

סרט הקמפיין מציג משפחה המבקרת בניו יורק וכולל אנימציות של נקנקיות מעופפות, נעלי עקב ענקיות ופרוסות של פיצה. כל זאת על רקע רמיקס לשירה של אלה פיצג'רלד - "Take the A Train".

המאמץ התקשורתי מיועד לסייע למטרתו של בלומברג להעלות את מספר התיירים בניו יורק מ-44 מיליון ל-55 מיליון בשנה עד שנת 2015. המאמצים מופנים בעיקר לתיירים המגיעים ממעבר לים, אשר נוטים להשאר בעיר זמן ממושך ולהוציא יותר כסף. כיום, מכניסים התיירים כ-24 מיליארד דולר לקופת העיר מדי שנה. 

בתוך ארצות הברית ישודר הקמפיין בערוץ ההיסטוריה ובמדינות שונות, בהן בוסטון, פילדלפיה ומיאמי. 

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים