גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


רסיסים לריסים

פרסומות למסקרה של חברת רימל בכיכובה של הפרזנטורית קייט מוס נפסלו באנגליה. הסיבה: ישנו חשש שמוס היתה מאובזרת בריסים מלאכותיים במהלך הצילומים

רויטרס | 3/10/2007 9:46 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
כלבי המשמר של תעשיית הפרסום באנגליה רושפים בגלל פרסומת למסקרה של חברת רימל בכיכובה של קייט מוס.

הרשות לקביעת סטנדרטים בפרסום (ASA, בשבילכם), טענה שהחברה לא הצליחה להוכיח שמוס לא היתה חמושה בריסים מזויפים בפרסומת. בעיה, כשמדובר במסקרה שמבטיחה "הגדלת ריסים", כדברי הרשות. בנוסף, טענו שם, החברה היתה צריכה להבהיר כי נעשה שימוש בטכניקות בכדי להעצים את האפקט שמעניק המוצר.

זו הפעם השלישית בשלושת החודשים האחרונים שבה הרשות מתקלת חברות קוסטמיקה בגלל פרסומות למסקרה. בחודש יולי, להזכירכם, הם תקפו את הפרסומת של חברת לוריאל בכיכובה של פנלופה קרוז: "הפרסומת הגזימה בהצגת ההשפעה של המוצר והוליכה שולל את היצרנים בכל שחא הבהירה שקרוז מצוידת בריסים מלאכותיים".

קלייר פורבס, מנהלת התקשורת של ASA אמרה כי יש להעביר מסר לחברות הקוסמטיקה. זאת, למרות כי סביר שישנן חברות שכבר רקחו פרסומות שכאלו לפני שהחלה מתקפת הוועדה. בתגובה, הגישה חברת רימל דוח לפיו המוצר שלהם העצים את נפח הריסים ב-70 אחוז לעשר נשים. החברה הציגה גם נתונים השוואתיים שתיעדו את ההבדל בריסים לפני ואחרי השימוש במוצר.

ASA, כמובן, לא
נשארו פראיירים והגיבו בחזרה: "מכיוון שטענת החברה מתייחסת לריסים בעלי מראה מוארך ולא להעצמת נפח אמיתית, אנחנו מגיעים למסקנה שהפרסומת שלהם מוטעית".

ג'יי וולטר תומפסון, ממשרד הפרסום JWT הודיע כי מוס לא היתה מאובזרת בריסים מלאכותיים במהלך הצילומים, אך לא שלח לוועדה הוכחות לעניין. "מכיוון שלא קיבלנו תיעוד לכך שלקייט מוס לא הוסיפו ריסים מלאכותיים בפרסומות, הגענו למסקנה כי ישנו חשש לכך שהריסים הוגדלו בכדי לדמות השפעה מוגברת של המוצר", סיכמו ב-ASA.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים