גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


היפנים באים

להיט ביפן: דילים לנופש ולצליינות בישראל. רגע לפני המתקפה מטוקיו, משרד החוץ מספק כמה טיפים שיעזרו לנו לקבל את פני התיירים החדשים

אורי יבלונקה | 7/9/2007 10:40 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אם בחודש הבא תיתקלו ברחוב, בבתי הקפה או באתרי התיירות בחבורות מטיילים יפנים, אל תופתעו. חברות התיירות הגדולות ביפן החלו לשווק חבילות נופש לישראל. במברק ששלחה השבוע השגרירות למשרד החוץ בירושלים, נאמר כי לאחרונה החלה חברת Shin Nihon Travel לשווק לא פחות משמונה סוגי חבילות תיור שונות, דווקא לישראל. על פי הפרסומים בעיתונות היפנית, החבילות כוללות בין היתר את ירושלים, את בית לחם ואתרים חשובים נוספים לנצרות.

על פי ההערכות במשרדי החוץ והתיירות, אלפי תיירים ינצלו את הדילים, שיהיו תקפים בין החודשים אוקטובר 2007 למארס 2008. התיירות היפנית ידועה ברווחיותה הגדולה, שכן התיירים מגיעים ממדינה בעלת יוקר מחייה ועלות שכר הגבוהים באופן ניכר מאלה בישראל.

יפן היא המעצמה הכלכלית השנייה בגודלה בעולם, אחרי ארצות הברית. בשנים האחרונות חל גידול מרשים בהיקף התיירות היפנית לישראל, ועל פי נתוני משרד התיירות, במהלך 2006 ביקרו בארץ לא פחות מ-10,000 תיירים. כבר בתקופת כהונתו של שר התיירות הקודם, יצחק הרצוג, הגבירה ישראל את קשריה המסחריים-תיירותיים עם יפן, ובמהלך פגישה בין הרצוג לראש הממשלה היפני, ג'ונצ'ירו קואיזומי, סוכם על חיזוק יחסי התיירות בין המדינות.
צילום: אי. פי
הסבר פניך לתייר היפני צילום: אי. פי
קוניצ'יוואה

הבדלי התרבויות הקיצוניים בין המזרח הרחוק למזרח התיכון יקשו ללא ספק על התיירים היפנים. הדיפלומט גיל השכל, איש משרד החוץ שחזר לאחרונה משליחות ממושכת בשגרירות ישראל בטוקיו, מספק לנו מספר המלצות שיעזרו לנו לקבל את התיירים החדשים.

"היפנים מאוד מתרגשים כשמדברים אליהם ביפנית", הוא אומר. "לא צריך ללמוד את השפה ממש, מספיק לדעת מילה או שתיים, כדוגמת 'קוניצ'יוואה', שזה 'שלום' ביפנית,

אבל אפשר גם לומר להם שמות כמו 'סוזוקי', 'טויוטה' וכן הלאה". עוד מוסיף הדיפלומט, שמומלץ להיות מאוד עדינים עם היפנים.

לדבריו "צריך להשתדל כלל לא להרים עליהם את הקול, הם רגילים ליחסים בין אישיים עדינים ביותר והם מאוד נפגעים מחוסר יושר וזלזול. צריך לדייק איתם גם בעודף שנותנים להם בחנויות. הם דייקנים מאוד בענייני כספים ולא רואים בעין יפה כל התנהגות מזלזלת או חסרת יושר".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים