מעצבת האופנה פרידה ג'יאניני לבית "גוצ'י" תמשיך גם החורף לשים דגש על מראה צעיר, עכשווי ונשי. לדבריה, הקולקציה עוצבה בהשראתה של הצלמת לי מילר, שנולדה לפני כמאה שנה בדיוק ונפטרה לפני כשלושים. מילר היתה פעילה בשנות ה-30' של המאה העשרים בפריז וניו יורק. "היא היתה חלוצה, מוכשרת, מלאת תשוקה ואופנתית בדיוק כמו הנשים החזקות של ימינו", התפייטה ג'יאניני בהודעה לעיתונות. את ההשראה תרגמה ג'יאניני לאוסף פריטים בהם בולט השחור, אותו תיבלה בנגיעות של אפור, חום, בורדו, זהב ואדום. אלה מופיעים על שמלות, חצאיות וקרדיגנים, המרכיבים מראה צר וארוך, עם דגש על קו המותן, שעדיין נותר גבוה. השימוש בפרוות – מה לעשות – זוכה גם העונה לבמה מכובדת, בין אם בצעיפים, מעילים או בפרטים בז'קטים, למורת רוחם של ארגוני זכויות בעלי חיים וסתם ירוקים. מצד שני, מאידיאולוגיה לא קונים במכולת (טקסט: איתי יעקב. צילום: יחסי ציבור)
איתי יעקב | 1/8/2007 8:44
מעצבת האופנה פרידה ג'יאניני לבית "גוצ'י" תמשיך גם החורף לשים דגש על מראה צעיר, עכשווי ונשי. לדבריה, הקולקציה עוצבה בהשראתה של הצלמת לי מילר, שנולדה לפני כמאה שנה בדיוק ונפטרה לפני כשלושים. מילר היתה פעילה בשנות ה-30' של המאה העשרים בפריז וניו יורק. "היא היתה חלוצה, מוכשרת, מלאת תשוקה ואופנתית בדיוק כמו הנשים החזקות של ימינו", התפייטה ג'יאניני בהודעה לעיתונות. את ההשראה תרגמה ג'יאניני לאוסף פריטים בהם בולט השחור, אותו תיבלה בנגיעות של אפור, חום, בורדו, זהב ואדום. אלה מופיעים על שמלות, חצאיות וקרדיגנים, המרכיבים מראה צר וארוך, עם דגש על קו המותן, שעדיין נותר גבוה. השימוש בפרוות – מה לעשות – זוכה גם העונה לבמה מכובדת, בין אם בצעיפים, מעילים או בפרטים בז'קטים, למורת רוחם של ארגוני זכויות בעלי חיים וסתם ירוקים. מצד שני, מאידיאולוגיה לא קונים במכולת (טקסט: איתי יעקב. צילום: יחסי ציבור)