חשיפה בלעדית!
המעצב ג'רמי סקוט יצר קולקציה המושפעת מתרבות הצהובונים והסלבס בעולם
סקוט מוכר כמעצב שנוטה להתפרע. מקורות ההשראה שלו נודדים בין מפלצות ים, תרבות העור של מועדוני הסאדו מאזו, בתולות ים ומה לא, בעצם. אחרי שחי ויצר בפריז במשך כמה שנים, הוא שב לארצות הברית ב – 2002. החיבור בינו לבין האתר לא מפתיע. ב – Yoox נוטים לשחרר מהדורות מיוחדות של מעצבים לטובת קהל הגולשים. מעבר לקולקציות אלה, ניתן למצוא באתר עיצובים של מעצבים נחשבים רבים (ארמאני, קאוולי ודולצ'ה וגבאנה הם רק חלק מהשמות שמופיעים בו).
בעיצוב הקולקציה התארחה המעצבת התלבושות והסטייליסטית אריאן פיליפס (שהיתה אחראית בעבר לגרדרובה של מדונה וקורטני לאב). יחד איתה הוא יצא לחקור את התיאבון העולמי לצהובונים. הקולקציה (ששמה, כמובן, הוא "קולקציית הצהובונים"), מנסה למנף אמירה חברתית ביקורתית על האובססיה של התקשורת לגבי ידוענים.

אוברול מתוך קולקציית הצהובונים. צילום: האתר הרשמי של אל האתר הרשמי של אל
טראש ושיק
קולקציית הביגוד והאקססוריז של סקוט לגברים ולנשים מתבססת בעיקר על קולאז' של כותרות איקוניות: מזעזע, קנאה, דרמה, סקסי ועוד. הכותרות מודפסות, שחור על גבי לבן, מכנסי טייץ, תיקים, ז'קטים, חצאיות וגם על תחתוני גברים. וכמובן, הכותרות מופיעות גם על גזרת מעיל גשם – אחד מסימני ההיכר הבולטים של סקוט. התוצאה: שילוב אולטימטיבי בין טראש ושיק.
גם אם בחלק מהדגמים הכותרות נראות גסות והתוצאה הכללית מזכירה דברים שהיינו מעדיפים לשכוח מהאייטיז, מעיל הגשם המוצלח והאקססוריז מעלים את הקולקציה מדרגת קוריוז לאוסף קוהרנטי של בגדים מוצלחים.
צילומי הקולקציה נעשו כצילומי
פפראצי, שעוקבים אחר הדוגמנית בחיי היומיום. היא לא מוצגת כידוענית מתערטלת או כמבקרת קבועה על השטיח האדום. היא מתועדת ברחובות, כשהיא עומדת להיכנס למכונית או יוצאת ממנה, אוחזת בקפה של סטארבקס ושקית קניות, מקשקשת בנייד או מתדלקת בתחנת דלק. היא מוצגת כאישה אמיתית עם חוש של סטייל וכמו כוכבת קולית, גם לא תמיד מתייחסת למצלמה. חומר קלאסי לצהובונים.
מעניין יהיה לראות מה יקרה כשדגמי הקולקציה יהפכו לחביבים על סלבריטאיות. אם הפריטים באמת יגיעו לשערי מגזינים שונים כשלובשת אותם, נניח, סיינה מילר, הרי שמעגל האמירה העוקצנית של סקוט ופיליפס ייסגר בהצלחה.