תטפח את עצמך
איתי יעקב בודק מוצרי טיפוח חדשים לגברים. לא למטרו בלבד
החודש שב אל ישראל מותג הטיפוח הוותיק "ביותרם", שעד לאחרונה נמכר בלעדית בחנות הדיוטי פרי ובחודש שעבר חצה את גבולות המדינה ונחת ברשתות הפארם השונות. "ביותרם" נוסד בשנת 1956 על ידי קבוצת ביולוגים, על בסיס המרכיב P.E.T.P – תמצית טהורה של אצה פעילה ממי מעיינות תרמיים.
לדברי החברה, התמצית מכילה תאים מיקרונים הקיימים מאז היווצרות החיים עלי אדמות ועד היום ומצוי במעיינות תרמיים טהורים וטבעיים. התמצית, בסופו של דבר, מגבירה את היכולת הטבעית של תאי העור להתחדש, מגנה עליהם מפני הזדקנות מוקדמת וגורמים סביבתיים מזיקים, וממריצה את העור.
כאחד שמשתמש מזה מספר שנים במוצרי טיפוח באופן יומיומי - בעיקר בקרם לחות טוב ולאחרונה בקרם עיניים - התבקשתי להתנסות בקו המוצרים המשובח לגברים של החברה. למרות היכרותי עמו מזה שנים, תמיד העדפתי לרכוש מוצרים מאת החברות המתחרות, כשאצל כל אחת מצאתי את המוצר שהיה טוב ביותר עבורי.
לאחר שבועיים וחצי של שימוש יומיומי, אני יכול לומר בסיפוק כי למותגים המובילים כיום בשוק מוצרי הטיפוח לגברים - "קליניק", "שיסיידו מן" ו"לנקום" – יש מתחרה ראויה בהחלט. גם טווח המחירים הנוח (בין 180 -300 שקל למוצר) ודאי יקל על התאקלמותו של המותג בישראל.
מוצר הדגל של "ביותרם", קרם הלחות לגברים Aqua Power, הוא קרם לחות רווי, המתאים לעור יבש או לגברים מגיל 30 ומעלה, הזקוקים ללחות רוויה.
הקרם עשיר בגליצרין, חומצות אמינו וחמאת שיאה ומועשר במינרלים וויטמין B,C ו – E. עבורי הקרם היה כבד מדי, אבל בשיחה שניהלתי עם קוסמטיקאית שלא קשורה לחברה, היא טענה בפניי כי מכיוון שהעור שלי צעיר יותר, אני זקוק לקרם קל יותר. הקרם כן היה לי לעזר לאחר גילוח, כשהעור מעט יבש וזקוק לכמות נדיבה של לחות.
ההתנסות בקרם העיניים של "ביותרם" (שמכיל תמצית טהורה של עלי עץ זית) היתה טובה. הקרם נוח לשימוש, ועושה את עבודתו נאמנה: העור מסביב לעיניים מרגיש מתוח יותר וישנה פחות כהות סביבן. השינויים לא היו כה דרסטיים, אבל שימוש בקרם עיניים, לפחות בשנות העשרים, מונח על העור כדי למנוע ולעכב קמטים בעתיד. את הטיפול ניתן ורצוי להשלים בפילינג הגרגרים המוצלח של החברה, שמתיר את הפנים בתחושה נקייה.
מוצרי "ביותרם", 180 – 300 שקל, להשיג ברשתות הפארם

בית האופנה היוקרתי "איב סן לורן" השיק בחודש ספטמבר בושם חדש לגברים בשם "L'home", שעושה את דרכו ארצה בימים אלו. הבושם מורכב מפירות הדר, עם גוון של פרחים, תבלינים ועץ. למרות שהניחוח מתובל למדי בהזלפה ראשונה, לאחר כרבע שעה לערך מתייצב הבושם ומעניק ריח מרענן וקל.
בחברה יודעים לספר כי הריח
"L'homme", מחיר: 319 שקל ל - 60 מ"ל, 455 שקל ל - 100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות המובחרות

בית "דווידוף" מגיש בושם חדש לגברים ששמו "Cool Water Game". הבושם מתיימר להיות בושם רענן וארומטי ל"גברים דינאמיים, תוססים, הרפתקנים עתירי אדרנלין". בגלל שאני לא דינאמי, הרפתקן או עתיר אדרנלין, החיבור ביני ובין הבושם היה קצר. קצר מאוד. שתי השפרצות קלילות ו"דווידוף" החדש זכה לגלות ארוכה מביתי, שם ודאי ימצא את עצמו מאומץ בחום על ידי גברים כמו דני קושמרו, שוודאי ישתמשו בו להתרעננות ממסעות הראלי שלהם.
"Cool Water Game", מחיר: 350 שקל ל - 50 מ"ל, 490 שקל ל - 100 מ"ל, 310 שקל לאפטר שייב. להשיג ברשתות הפארם המובחרות