סטלה המגמרת
מעצבת העל הבריטית, שהיא לגמרי במקרה גם הבת של פול מקרטני, מבליחה בקולקציית ספורט שלישית ל"אדידס". אז נכון, אין הרבה חדש ביחס לעונות הקודמות ובכל זאת - יש תמורה לאגרה
"קו בגדי טניס היה תמיד משהו שרציתי לעשות", כותבת מקרתני בפתח קטלוג הקיץ שלה. "כשאני חושבת על ספורט קיצי, אני מייד חושבת על טניס כאחד מענפי הספורט המובילים העונה. טניס הוא ספורט עם מודעות אופנתית והוא גם פלטפורמה נהדרת לשיתוף הפעולה שלי עם אדידס. אני מאוד שמחה להציג בפניכם את הקטגוריה החדשה הזו לעונת הקיץ הנוכחית".
בצילומיו המושקעים של אלכסנדר גנדינגר ועם סטיילינג משובח של נטלי גבינס, מציגות דוגמניות אלמוניות את רוח הקולקציה: בגדי כותנה וויסקוזה קלילים, בגזרות מחמיאות לגוף, ובצבעוניות המבוססת על לבן כצבע, עם נגיעות צבע של צהוב, קוראל ואפור.
בקולקציה אין פריטים רבים, אך נדמה כי מקרתני בחרה לשים דגש על פריטים בסיסיים שיכולים להשלים את הגרדרובה העונתית שלכם. "שילבתי בקו זה בין פונקציונאליות וסטייל עם אלמנט של נשיות", היא מסבירה.
דוגמה לכך ניתן למצוא בשמלת מיני לבנה ללא שרוולים עשויה כותנה, או בעליונית ספורטיבית לבנה המתפרקת על ידי לחצנים (תיקתקים) ובאביזרים המשלימים: נעלי ספורט מרהיבות עם פסים בכחול ואדום או צהוב –אפור, כמו גם תיק ניילון כסוף עם כיתוב בזהב, חותמים את הקו החדש.

מתוך קולקציית הקיץ של סטלה מקרטני ל"אדידס". צילום: יחסי ציבור יחסי ציבור
הכי לא ערמת סמרטוטים
זו הקולקציה השלישית של מקרתני הבריטית למותג הספורט והאופנה הגרמני, שיתוף פעולה שזוכה לאהדה ותהודה מעונה לעונה, כאשר לאחרונה הודיעו השניים שהם מרחיבים את שיתוף הפעולה עד שנת 2010.
"הקו של מקרתני הוא קולקציית הספורט האמיתית הראשונה לנשים", מפרגן לעצמו מייקל מיכאלסקי, מנהל הקריאייטיב העולמי של אדידס. "היום נשים רוצות את הכול: להתאמן ולעסוק בספורט, וגם להרגיש ולהראות מצוין. באמצעות הקולקציה הזו אנחנו מוקירים את האינדיבידואליות והשוני של כל הנשים יחד עם התשוקה שלהן לסטייל".
עם זאת, דפדוף ביתר הקולקציה אינו מגלה פריצות דרך בתחום העיצוב, אלא שומר על רמתו כמו בעונת הקודמות, למעט חידושים בתחום הטכנולוגי
כמו בדים נושמים חדשים שהוכנסו העונה.
בקולציה עצמה מגוון רחב של מוצרים (לישראל הגיעו באופן חלקי) של גופיות ספורט ענוגות מראה, מכנסונים צמודים המתאימים לפעילות ספורטיבית ומכנסיים קלילים לשעות שלפני ואחרי המכון. "לנשים מגיע להראות ולהרגיש טוב כשהן מתאמנות", מסכמת מקרתני, "והפריטים בקולקציה עוצבו לא רק בשביל לשפר את היכולות הספורטיביות אלא גם לשפר את המראה". יש שינחרו בבוז אל מראה הקולקציה ויטענו כי היא נראית כמו עוד ערמת סמרטוטים בלויה, אך הפרטים הקטנים, האיכות המשובחת של המוצרים, הם הרבה מאוד בימים אלו.
מחירים: חולצות: 400-880 שקל; מכנסיים: 400-800 שקל; נעליים ותיקים: 500-1,000 שקל.
להשיג ברשת חנויות אדידס; "רזילי" – קניון שבעת הכוכבים וקניון רמת אביב; סיטי סטורס, קניון מול הים, אילת.