גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


שפשוף נעים

פצ'ים, ניטים, קרעים גדולים וכתמי צבע הם רק חלק מבשורות הקיץ של מעצבי האופנה שלי חדד ותומר בן יוסף ממותג האופנה "לי קופר"

גייל זאבי-ציבלין , מעריב | 24/4/2006 8:00 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
שלי חדד, 34, ותומר בן יוסף, 26, עומדים מאחורי המותג "לי קופר". למרות שמדובר בחברה בריטית לכל דבר שנוסדה עוד בשנת 1908, בפועל הם אלה שמעצבים עבור השוק הישראלי. "אנחנו יודעים הכי טוב מהו הטעם הישראלי", אומר בן יוסף, "והרבה פעמים הוא שונה ממה שהולך בעולם. לדוגמה, הישראלים עדיין מחפשים ג'ינסים עם גזרה מתרחבת למטה. בעולם זה כבר לא קיים".

הקולקציה הנוכחית של "לי קופר" צולמה בלונדון, בשוק קאמדן, ומאוד מושפעת ממה קורה שם. הג'ינס על כל גזרותיו וצורותיו הוא המהות. מגוון הג'ינסים הוא כה רחב, עד שכמעט כל אחד יכול למצוא את מה שהוא אוהב; כ-60 דגמים בסך הכול לגברים ולנשים בגוונים שונים, אבל בעיקר בהירים, ועליהם קרעים, פצ'ים, ניטים, רקמות והדפסים.
 
חדד ובן יוסף. צילום: ברקאי וולפסון
חדד ובן יוסף. צילום: ברקאי וולפסון ברקאי וולפסון
איך נראה ג'ינס אמיתי?

את קולקציית הגברים מעצב מזה שנתיים בן יוסף, בוגר "שנקר" שעבד בעבר עבור "כאוס". "אני מסתכל בעיקר על אנשים כמוני, בגילי ועם התחביבים שלי", מסביר בן יוסף על הגבר לו הוא מעצב. "אני מקבל את ההשראות שלי בעיקר משווקים, ואני מאוד אוהב בגדים יד שנייה. אני מתחבר מאוד לאופנה של MTV, ולמעשה אני הלקוח הקלאסי של'לי קופר'".

מה אתה מחפש בג'ינס?
"בעיקר שיהיה לו צבע מעניין ושיישב טוב על הגוף. אני אוהב שהג'ינס מטופל אבל לא יותר מדי, ואני לא אוהב קשקושים על הג'ינס. אני מאמין שג'ינס צריך להיראות הכי אמיתי שאפשר: משומש, אבל באמת משומש".

העונה עיצב בן יוסף הרבה ג'ינסים עם קרעים גדולים. הוא החדיר

להם צבע, שם דגש על ניטים ועל כפתורים משומשים. החולצות שהוא מעצב מתאימות רק לג'ינס, והן מתהדרות בהדפסים גדולים מהרגיל ובהרבה כביסות, כדי לקבל את המראה המשומש. בחורף הבא הוא מתכנן להכניס גם קולקציית אקססוריז לגברים עם צעיפים, כובעים, כפפות ועוד.
 
מתוך קטלוג הקיץ של לי קופר. צילום: יחסי ציבור
מתוך קטלוג הקיץ של לי קופר. צילום: יחסי ציבור יחסי ציבור
מתוך קטלוג הקיץ של לי קופר. צילום: יחסי ציבור
מתוך קטלוג הקיץ של לי קופר. צילום: יחסי ציבור יחסי ציבור

מעצבי ג'ינסים או מעצבי אופנה?

חדד כבר לא נמצאת בתחומי הגיל ש"לי קופר" מעצבת עבורם, אבל "היות שאני עדיין לא נשואה עם ילדים, אני מסתובבת במועדונים, הולכת לראות מה הנוער לובש בהפסקות בית הספר ומאוד מחוברת למה שהם רוצים", היא מסבירה.

אחרי שסיימה את "שנקר", עבדה ב"הוניגמן" והצטרפה ל"לי קופר", שם היא עובדת כבר 4 שנים. בקולקציית הנשים בולטות שתי גזרות ג'ינס: "סופר רייב", גזרת מותן נמוכה יחסית; ו"סוהו", גזרה הנגמרת בקו המותן. בקבוצת הג'ינסים יככבו הקיץ גם אוברולים באורכים שונים ובשטיפות שונות. חוץ מזה, אפשר למצוא גם חולצות ג'ינס עם פצ'ים וניטים, וסטים נשיים מג'ינס, מכנסוני ג'ינס קצרצרים, מגוון חצאיות מיני ועוד.

מה אתם חושבים שמייחד אתכם מחברות ג'ינס אחרות?
בן יוסף: "ראשית, אצלנו כל המשאבים מופנים לכיוון הג'ינס. אנחנו חברה שמתמחה בזה ומשקיעה בזה המון".

חדד: "אנחנו גם לא עושים רק ג'ינס, אלא עושים אופנה בג'ינס וזה שונה. הג'ינסים שלנו מיועדים לאנשים צעירים, מעוצבים עבורם, והם במחירים סבירים לחלוטין. אנחנו נשקיע בכל כיס בג'ינס שיהיה אחר לגמרי, ואצלנו יש תמיד מבחר גדול".

כמה זמן לוקח לעשות ג'ינס?
בן יוסף: "מדובר בתהליך של ארבעה חודשים לפחות, מההתחלה ועד הסוף. מאוד קשה לעצב ג'ינס במיוחד לגברים, כי יש חוקים מאוד מוגדרים, וכל פעם צריך להמציא את הגלגל מחדש. אצל הגברים יש את הג'ינס הקלאסי בעל חמשת הכיסים ועליו צריך כל פעם לחדש ולגוון, לנשים יותר קל ".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים