מפרגנות
קולקציית הקיץ של מנגו היא המוצלחת ביותר של המותג בשנים האחרונות. איתי יעקב נהנה. באמת
קודם לכן, מרחק בוהן מהחנות, התקיימה תצוגת הקיץ של המותג הספרדי, שהייתה בניגוד להפקות המקומיות, פנינה של טעם טוב.
אבל לא שקשה בדרך כלל עם "מנגו". למרות שבעונות האחרונות לקה המותג במחזור ולעיסת טרנדים באופן משמים, הקיץ הרכיב צוות המעצבים של החברה קולקציה שהייתה חגיגה לעיניים. עזרו לה להתרומם גבוה הסטיילינג המעולה עליו חתומה לוסי דוד, צוות המאפרים לבית "סולו" ומעצב השיער יניב קצב, שהרכיב לכל הדוגמניות צמה ארוכה ומתנופפת.

בפתיחת התצוגה, רגע לפני שכף רגלן של הדוגמנית הכה על המסלול, התפייט בן זינו במשך דקות ארוכות על פתיחת חנות הקונספט החדשה ובעיקר על האישה של מנגו, שהיא בטח לא מפה.
בניגוד לזו שבלבנט הלוהט, זו שבדמיונו של בן זינו קוסמופוליטית, רוכשת ללא הפסקה, ניחנה בחוש אופנתי מחודד ויודעת היטב מה היא רוצה. מה שהיא בעצם צריכה, לפי מר בן זינו, למעט כרטיס במועדון הנוסע המתמיד, זו משכורת שמנה.
אבל למה לעסוק בזוטות, כשאפשר להתמקד בבגדים. התצוגה
בניגוד למותגי האופנה המקומיים, במנגו, כמו גם במתחרה "זארה" (שם שהס מלהזכיר בסביבה), מכתיבים קו נקי וגראפי, גזרות לא מתוחכמות מדי שלרוב מחמיאות, וניחוח אירופאי שקוסם לישראליות רבות. וכן, בדומה למתחרותיה, "מנגו" מתרגמת בדרכה שלה את מה שהתחולל על מסלולי התצוגות במילאנו, פריז, ניו יורק ולונדון באוקטובר האחרון.

את התצוגה פתח מראה המרינה, בצבעוניות של כחול, אדום ולבן, שהרכיבו אוסף פריטים כמכנסי ברך לבנות או משובצות בשחור לבן, לצד חולצות וסריגי פסים דקיקים, שעטפו בנונשלנטיות אביבית את גוף הדוגמניות. סריגים בגזרת בולרו בצבעוניות של ורוד בייבי, זית וחום המשיכו וסומנו כאחד מפריטי החובה של מנגו לאישה הקוסמופוליטית של בן זינו.
שמלת בלון בדפוס פרחים של צהוב לבן, או שמלת כותנה שחורה בגזרת אמפייר עם קו מותן גבוה והדוק, היו בין השמלות הטובות שהציג המותג, שתיים מבין מבחר גדול של שמלות.
הקו הרוקיסטי של המותג ניסה להתרומם, אבל מלבד מספר פריטים חביבים כמו וסט גברי שנלבש מעל חולצה לבנה גברית עם כיווצים בשרוול ומכנסי צינור עם רצועות בברך ובחלקן התחתון, או וסט פאייטים עם גב חשוף, הוא לא ממש הצליח לגבש אמירה קוהרנטית.
החנות של מנגו ב"ארנה" היא חלק ממתיחת פנים שעובר המותג בישראל. "החנות החדשה היא סנונית ראשונה", אמר בן זינו לאחר התצוגה ל- NRG מעריב. "זה קונספט חדש מבחינת התפישה העיצובית: החנות מעוצבת במינימליזם וניחוח אירופאי". עד סוף שנת 2006, אגב, צפויים להיפתח עוד כ-3 סניפים חדשים למותג בישראל.
כך או כך, למרות הקולקציה הנהדרת, הבעיה עם מותגים מסחריים זה שהם מסחריים. תאונות אופנה, בהן את מוצאת את חברתך או גרוע יותר, את אימא שלך באותו פריט מ"מנגו", הוא סיכון שנלקח בכל תקתוק קופה רושמת בחנות.
לחוצות? בן זינו מבקש להרגיע, לא ממש בהצלחה: "מנגו עברה מהפכה בעיצוב. אנחנו מחזיקים 2000 דגמים בעונה. יש מגוון אדיר של פריטים ובכל שבוע נכנסים דגמים חדשים שמשתנים כל הזמן, וכך כל אישה יכולה להרכיב את האמירה האישית שלה."