גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


תתרגלו אליי

גילה אילוז מעצבת גזרות לא שגרתיות וטוענת שנשים צריכות אותה בשביל זה ולא בשביל דגמי בייסיק רגילים

גייל זאבי ציבלין | 19/2/2006 12:45 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
"לקחתי החלטה כבר מזמן שאני אף פעם לא אהיה מיין סטרים", אומרת גילה אילוז (40), מי שעומדת מאחורי המותג NELA. " קהל היעד שלי הוא בעיקר נשים לא צעירות מדי ובטח לא מבוגרות מדי שאוהבות את המראה הזרוק, אבל השווה. אני קוראת להן: 'קהל הג'יפה בסטייל'".

ובאמת , אילוז מביאה את המילה "שווה" לדרגות חדשות. היא מתחרה ברמות המחירים של המעצבים המובילים בעולם עם ג'ינסים שיכולים לטפס גם מעל ל-1,000 שקל .

"את יודעת כמה זה עולה לי? ", היא מנסה לתרץ. "לייצר בארץ זה יקר ולהגיע לרמת גימור שלי, לכביסה הנכונה ולאבזור המדויק עולה הרבה כסף. כדי להרוויח בתחום הזה חייבים לקחת את המחירים האלו".
גילה אילוז. צילום: רובי קסטרו
גילה אילוז. צילום: רובי קסטרו רובי קסטרו
מכנסיים עם אופי

אילוז ידועה בעיקר בזכות הג' ינסים שהיא מעצבת, שצועקים תחכום ייחודי וגזרות לא שגרתיות. "לא לכל אחת זה מתאים", היא אומרת, "אבל מי שקונה פריט אחד שלי מתמכרת מיד למותג ומחפשת כל הזמן פריטים חדשים".

בקולקציה הנוכחית אילוז מציגה ג' ינסים בגזרת שלושה רבעים עם כיסים, ג'ינסים קלאסיים, ג'ינסים מאובזרים בחגורה כפולה, ג' ינסים במראה "שק" מעודן עם כיסים ושרשרות מתכת ועוד. החולצות שלה תמיד יהיו מודפסות, מפוספסות, עם משחקי חיתוך שונים, כיווצים לאורך השרוולים, קשירות בגב וכל דבר שהופך חולצה במראה ספורטיבי לסקסית ואחרת.

אילוז, אם חד-הורית לילד אחד,

מודה שלא למדה עיצוב אופנה. "אני עוקבת אחרי כל מי שסיים מגמת עיצוב זו או אחרת", היא מודה, "והם נורא חוזרים על עצמם. הם תקועים בשבלונות שלמדו. אני מעזה יותר דווקא בגלל שלא למדתי.

הדגמים שלי לא משרתים את האישה האידיאלית כמו שרוב חברות האופנה רואים אותה. אני לא חושבת מסחרית, אלא באה ממקום חשיבה אחר.

 אני באמת מאמינה שלאישה הקלאסית יש מספיק מבחר למה שהיא רוצה, ולכן היא ממש לא צריכה אותי בשביל מכנסי הבייסיק הישרים מלמעלה ועד למטה. בעיניי זה בכלל לא מחמיא, כי כולן נראות כמו חבילה אחת. אני עושה מכנסיים עם אופי ובגלל זה באים אליי".
צילום: יחסי ציבור
צילום: יחסי ציבור יחצ

לא נסחפת אחרי טרנדים

"חשבתי אם כדאי לי להתפשר ולעצב יותר מה שאנשים רוצים שאעצב או לתת לאנשים להתרגל לקו שלי. בסופו של דבר החלטתי שכולם יתרגלו אליי ולא אני אליהם. הצרכניות היום הרבה יותר פתוחות לאחר ולשונה.

אני באמת חושבת שגם בנישה של המעצבים אני אחרת. אני לא נסחפת אחרי טרנדים אופנתיים, אלא אם הם מתאימים לי כמו הטרנד הצבאי. לא תראו אצלי מראה בבושקות או הצבא הרוסי או האתני. אני מקבלת את ההשראות שלי מהבדים ועוקבת אחרי המעצבים הגדולים שאני מעריצה, כמו סטלה מקרטני ומיסי אליוט שעושות אופנת קז'ואל כאילו בקטנה אבל בגדולה".

אנשים לא מתעלפים מהמחירים?
"פעם קיבלתי יותר תגובות של: 'למי היא חושבת את עצמה?', אבל היום גם מי שעדיין שואלת את השאלה, קונה בסוף".

להשיג ב"רזילי", " צ' וצ' ה" (שינקין תל אביב), " גמלא" (דיזנגוף תל אביב), ברשת "מגמא" (צפון הארץ), בבוטיק רינה שברמת השרון ובחנויות מעצבים מובחרות.

נלה
נלה  רובי קסטרו
דגמים של
דגמים של "נלה". צילום: רובי קסטרו רובי קסטרו
דגמים של
דגמים של "נלה". צילום: רובי קסטרו רובי קסטרו

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים