גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


אטיאס ותירוש מדגמנים 9 וחצי שבועות של שיכרון חושים

מאחורי הקלעים של צילומי הקטלוג של רנואר

צילום: רועי קסטרו. עריכה: איל רותם | 12/2/2006 10:50 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
קמפיין הקיץ של רנואר בכיכובם של מורן אטיאס ואיתי תירוש יעלה בחודש מרץ בתקציב של 2 מיליון דולר במסגרת השקת קולקציית אביב - קיץ 2006,  ויכלול שילוט חוצות, מודעות בעיתונות הארצית ובמגזינים מובילים וקטלוג שיופץ בלמעלה במיליון עותקים.  

הדוגמנית מורן אטיאס  מצטלמת כבר עונה חמישית  כפרזנטורית של רנואר ואיתי תירוש ממשיך לעונה רביעית כפרזנטור רנואר מן תמורת 40
אלף דולר כל אחד.

קטלוג החברה יחולק ל 9 סיפורי קיץ זוגיים שילקחו מעולמות שונים כמו עולם הריקוד (עם השפעות חזקות מהאייטיז), עולם שכולו ג'ינס (בקולקציית הקיץ נותנים לג'ינס דגש מיוחד ברנואר), עולם הנאוטיקה (מלחים בשילובים של כחול ולבן, אתרי נופש והרבה ים), עולם רומנטי (לבן נקי וגזרות נשיות) ועולם הבייסיק (דגמח"ים, מכנסי עבודה וטופים עם הדפסי פרחים עדינים).
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים