מיסי אליוט מביאה כבוד לאדידס
קולקציית הקיץ של אליוט תנחת בקרוב בחנויות
קולקציית הקיץ שעיצבה אליוט (בשיתוף ראש מחלקת העיצוב מייקל מיכאלסקי וצוותו שעובדים מולה), תגיע בקרוב ארצה אל חנויות אדידס המקומיות ורשת האופנה "רזילי בגדי מעצבים". בקטלוג הקטיפתי, שפריטים ממנו נחשפים לראשונה ב-NRG, בולט כתב ידה המהודק מאז חברה אל המותג לראשונה: לבוש רחוב ספורטיבי ויום יומי, שזוכה להשראה מסצנת ההיפ הופ, עם יסודות מהעבר של אדידס.
העונה עיצבה אליוט פריטים בצבעוניות צרה, עם דומיננטיות בולטת לטורקיז וורוד, ששולטים ביד חזקה באוספי השמלות, החולצות והאביזרים שעיצבה. אם זה על חליפת ספורט מכותנה, עם סמל הלוגו – כתר שמעליו הפרח של אדידס (Trefoil – שנוצר בשנת 72' ונראה כמו גלובוס על מפה של קרטוגרף) – שמופיע גם על חולצות כותנה עם צווארון V חתוך ואביזרים משלימים כמו כפכפים ותיקי צד. הלוגו הבומבסטי זוכה לחשיפה גם על חולצות סטרפלס צבעוניות, מכנסונים, מכנסי
7/8, שרוולוני גולף יפיפיים ושמלות מיני. כולם, ללא יוצא מן הכלל, מדיפים ניחוחות של "אולד סקול", הסגנון המוזיקלי החביב על אליוט.
"הליריקה של מיסי משקפת מדי פעם את הנוסטלגיה שלה לימים בהם ההיפ הופ היה על מצבים חיוביים, מיומנויות וכייף", מתפייטים פרנסי החברה. "לא כמו היום עם הרבה אלימות וקיטורים. אדידס מהעידן בו הכול היה חיובי ואנרגטי."
מודעות הזו גם באה לידי ביטוי בפועל: חלק מן ההכנסות ממכירת הבגדים, יועברו לקרן
"break The cycle foundation" (הקרן לשבירת המעגל) – עמותה ללא רווח, שמשימתה להביא סוף לאלימות הביתית. הקרן עובדת מול נוער על נושאים אלו, ואליוט עצמה התחייבה לגייס 5 מיליון דולר עבורם. רווחי הקולציה הם דרך נוספת לכך.
ועדיין, למרות הפילנתרופיה המרגשת והשגשוג המסחרר של הקולקציה, שודאי נוחלת הצלחה אצל הראפרית שורטי וחברותיה, אני מתקשה לחלק לה סופרלטיבים עיצוביים או אופנתיים. היא אינה פורצת דרך, או אוחזת בבדים מעניינים ודפוסים ייחודיים. מנגד, לזכותה ייאמר שהיא משרתת נאמנה את קהלה לקוחות של המותג - צעירות שרוצות לעשות MC בבר החדש של סאבלימינל.

צילום: יחסי ציבור יחסי ציבור