גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


מיסי אליוט מביאה כבוד לאדידס

קולקציית הקיץ של אליוט תנחת בקרוב בחנויות

איתי יעקב | 12/2/2006 10:32 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
שיתוף הפעולה האופנתי בין המוזיקאית מיסי אליוט ל"אדידס" תחת השם "Respect Me", שהחל כקוריוז לפני שלוש שנים בצעדים מדודים, הופך מעונה לעונה לקו הלבשה מרכזי ונרחב בקולקציות של מותג הספורט והאופנה הגרמני.

קולקציית הקיץ שעיצבה אליוט (בשיתוף ראש מחלקת העיצוב מייקל מיכאלסקי וצוותו שעובדים מולה), תגיע בקרוב ארצה אל חנויות אדידס המקומיות ורשת האופנה "רזילי בגדי מעצבים". בקטלוג הקטיפתי, שפריטים ממנו נחשפים לראשונה ב-NRG, בולט כתב ידה המהודק מאז חברה אל המותג לראשונה: לבוש רחוב ספורטיבי ויום יומי, שזוכה להשראה מסצנת ההיפ הופ, עם יסודות מהעבר של אדידס.

העונה עיצבה אליוט פריטים בצבעוניות צרה, עם דומיננטיות בולטת לטורקיז וורוד, ששולטים ביד חזקה באוספי השמלות, החולצות והאביזרים שעיצבה. אם זה על חליפת ספורט מכותנה, עם סמל הלוגו – כתר שמעליו הפרח של אדידס (Trefoil – שנוצר בשנת 72' ונראה כמו גלובוס על מפה של קרטוגרף) – שמופיע גם על חולצות כותנה עם צווארון V חתוך ואביזרים משלימים כמו כפכפים ותיקי צד. הלוגו הבומבסטי זוכה לחשיפה גם על חולצות סטרפלס צבעוניות, מכנסונים, מכנסי
7/8, שרוולוני גולף יפיפיים ושמלות מיני. כולם, ללא יוצא מן הכלל, מדיפים ניחוחות של "אולד סקול", הסגנון המוזיקלי החביב על אליוט.

"הליריקה של מיסי משקפת מדי פעם את הנוסטלגיה שלה לימים בהם ההיפ הופ היה על מצבים חיוביים, מיומנויות וכייף", מתפייטים פרנסי החברה. "לא כמו היום עם הרבה אלימות וקיטורים. אדידס מהעידן בו הכול היה חיובי ואנרגטי."

מודעות הזו גם באה לידי ביטוי בפועל: חלק מן ההכנסות ממכירת הבגדים, יועברו לקרן
 "break The cycle foundation" (הקרן לשבירת המעגל) – עמותה ללא רווח, שמשימתה להביא סוף לאלימות הביתית. הקרן עובדת מול נוער על נושאים אלו, ואליוט עצמה התחייבה לגייס 5 מיליון דולר עבורם. רווחי הקולציה הם דרך נוספת לכך.

ועדיין, למרות הפילנתרופיה המרגשת והשגשוג המסחרר של הקולקציה, שודאי נוחלת הצלחה אצל הראפרית שורטי וחברותיה, אני מתקשה לחלק לה סופרלטיבים עיצוביים או אופנתיים. היא אינה פורצת דרך, או אוחזת בבדים מעניינים ודפוסים ייחודיים. מנגד, לזכותה ייאמר שהיא משרתת נאמנה את קהלה לקוחות של המותג  - צעירות שרוצות לעשות MC בבר החדש של סאבלימינל.
צילום: יחסי ציבור
צילום: יחסי ציבור יחסי ציבור
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים