יש גם בוורוד, בייבי
ככל שהוא מתבגר, נעשות קולקציות הגברים של גרשון ברם צעירות יותר ויותר
ברם מתקשה לספק הסבר לתופעה, אך מדגיש בפה מלא כי יש בו רעב וכמיהה גדולים לעיצוב בגדי גברים. לדבריו, בניגוד לליין הנשים שדורש ממנו התרכזות ועבודה מאומצת, את קו בגדי הגברים הוא משחרר בפרץ של אהבה ותשוקה.
נוהגים לנתח כיום בהרחבה מדי עונה את שוק בגדי הגברים בישראל ובעולם כולו, בעיקר מאז התדפק המונח מטרוסקסואל על דלתות תרבות הצריכה המערבית. בעקבותיו נוסדו מותגי אופנה מקומיים, אלו שעבדו כאן במשך שנים התרחבו, מותגים בינלאומיים החלו מיובאים ארצה, אך בתחום מעצבי אופנה לגברים, המצב נשאר כמו שהיה לפני כחמש שנים, עם התפתחות מינורית ביותר. ברם, בכל אופן, מצליח מדי עונה להרכיב קולקציה טרנדית, צעירה ואופנתית, ועם זאת, להגיש אוסף נאה ומגוון של חליפות לאנשי עסקים וחתנים.

גרשון ברם יחצ

מתוך קולקציית החורף יחצ

מתוך קולקציית החורף יחצ
***
קולקציית החורף בעיצובו משלבת בין מחוייט למיליטריסטי, עם נגיעות של רוך בצבעי פסטל. קולקציה מאוד אורבנית, שמתאימה לגברים בין הגילים 25-55, שפתוחים רעיונית לבגדים עם גזרות קרובות לגוף ובצבעוניות משוחררת, כמו, למשל, סריג וי בוורוד בייבי, או סריג אפור עם מנג'ט בגווני סגול, ורוד בייבי ופוקסיה.
כדאי להבחין גם באוסף החולצות
המכופתרות, שמגיעות בהדפסי פסים דקים, בגזרות הדוקות לגוף. חלקם, אלו שזכו להדפסי גרפיטי, סובלות מעומס ויזואלי, נקודה בה מועד ברם עונה אחר עונה. עם זאת, לא כדאי להחמיץ את מכנסי הצמר המשובצים בגווני החום שבחנות, או את מעילי הצמר המחממים, בעיקר את זה הארוך שמגיע בגזרה צבאית וקרובה לגוף, בגווני אבן, שחור, שוקולד ותכלת.
עדכון אחרון : 23/10/2005 15:49