בית החולים מציג: הריאליטי של רמב"ם

בניסיון למשוך לקוחות, הוקם במרכז הרפואי שבחיפה צוות שיתעד בזמן אמת את העבודה במסדרונות. צלם פתולוגי גויס ליחידת ההסרטה, ועובדת ארכיון מנהלת את דף הפייסבוק

יונתן הללי | 8/8/2012 8:35 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בתי החולים בישראל מתפארים בדרך כלל בפני התקשורת בעת חניכת חדרי ניתוח משוכללים או מכשור מתקדם, אבל במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה החליטו לאחרונה לקחת את הפרסום צעד אחד קדימה, והשיקו מיזם דוברות פנימי שיתעד בעצמו את הנעשה במרכז הרפואי וידווח על כך בזמן אמת.
 
התמונה שצולמה ברמב
התמונה שצולמה ברמב"ם של פצועי הירי בנשר בתחילת השבוע צילום: דוברות ביה''ח רמב''ם

מפעל הדוברות מורכב מהדובר דוד רטנר ומסגניתו דגנית קניג, לצד כמה עובדים שנרתמו בנוסף למשרתם השגרתית. כך למשל, הצלם עוסק בדרך כלל בצילום דגימות פתולוגיות, ועובדת ארכיון שהפגינה התמצאות בתחום הרשתות החברתיות קיבלה אחריות על דפי הפייסבוק.

"כיום בית החולים הוא גוף המשווק את עצמו כלכלית", אומר רטנר, "אתה צריך להראות שאתה לפחות טוב כמו המתחרים, אם לא יותר, אז אנחנו פועלים מעבר למשימות של העברת מידע על עומס במיון".

אחת הפעולות האחרונות שביצעה דוברות רמב"ם הודות למיזם החדש היא סיקור של נחיתת מסוק שהביא שלשום לבית החולים פצועים מאונייה בלב ים. אנשי הצוות החדש הגיעו למקום תוך זמן קצר וצילמו את האירוע בזמן - מה שלא היה מתאפשר כנראה

לכל כלי תקשורת אחר מפאת זמן ההתארגנות וההגעה למקום.

למרות שביעות הרצון במרכז הרפואי, רטנר ואנשיו אינם מתכוונים לנוח, ולדבריהם הם כבר עובדים על יישום רעיונות נוספים לשיפור העבודה מול התקשורת והציבור הרחב.

בואו להמשיך לדבר על זה בפורום חיפה והקריות-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים