מיזם חדש בגבעתיים: פיצוצייה בפייסבוק

חדש בגבעתיים: פיצוצייה בפייסבוק שמאפשרת להזמין מוצרים עד הבית אפילו בשעות הקטנות של הלילה

רועי רובינשטיין | 15/1/2012 12:41 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
גבעתיים ידועה כעיר שהולכת לישון מוקדם, כאשר כל ניסיון להשיג סיגריות או במבה סמוך לחצות הלילה בגבעתיים ייתקל בפיצוציות מוגפות תריסים. עכשיו מנסים שני צעירים תושבי רמת גן לשנות את המצב. המיזם שלהם, "קוויקי סטור", שנפתח לפני כשבועיים פשוט למדי: זוהי מכולת שפועלת כל כולה בפייסבוק ומציעה לתושבי רמת גן, גבעתיים וגם תל אביב לרכוש בשעות הלילה מוצרים דרך הפייסבוק ולקבל אותם עד הבית באמצעות משלוח.
עידן אושצ'גה ובן חקיקת
עידן אושצ'גה ובן חקיקת צילום: נאור רהב


עידן אושצ'גה (28), בעל תואר שני בכלכלה ומינהל עסקים, ובן חקיקת (27), סוחר חלקי חילוף למכוניות, מגדירים את המיזם כ"מכולת החברתית הראשונה" ומבטיחים לספק את "כל מה שצריך בשעות הקטנות של הלילה". בהתאם לכך, שעות הפעילות של "קוויקי" הם משש בערב עד שתיים וחצי בלילה, כל יום. 

"הרעיון עלה לפני מספר חודשים", מספר חקיקת. "שנינו ראינו שהקיוסקים סוגרים פה בגבעתיים בשעה 23:00 בלילה ומשיחות עם חברים הבנו שלאף אחד אין באמת כוח לקפוץ לתל אביב בשביל קופסת סיגריות ואנשים לפעמים נתקעים כאן בלי חלב ובלי מטרנה. ככה פתאום עלה לנו הרעיון הזה".

מבחר המוצרים, העומד כיום על 110, מגוון למדי וכולל הרבה יותר ממה שניתן למצוא בפיצוצייה טיפוסית: פיצוחים, סוכריות גומי, שתייה קלה, חלב, חטיפים, מוצרי תינוקות, אלכוהול, מסטיקים, שוקולדים, סיגריות ואפילו קלפים. בתחילת כל שבוע הם מציעים חמישה מוצרים נוספים לבחירת קהל הגולשים ואלה מחליטים איזה מוצר מביניהם יעלה לשלב הבא וייכנס לרשימת המוצרים הקבועים הנמכרים במכולת. "יש לנו היצע די גדול יחסית למכולת, בטח באינטרנט", הם אומרים.

והמחירים?
"המחירים שלנו זהים ותואמים לאלו שתמצא בכל קיוסק תל-אביבי טיפוסי".

השניים מספרים כי המוצרים הנמכרים ביותר הם שתייה קלה ומאנצ'יז למיניהם. השאיפה שלהם, הם אומרים, היא שעם הזמן יתחילו הלקוחות לרכוש מוצרים נוספים, מלבד חטיפים, סיגריות ושתייה. "מטרנה עדיין לא מכרנו לצערנו", אומר חקיקת, "גם לא מרקים, למרות שיש. אנחנו דווקא נשמח אם אנשים גם יגידו לעצמם שאפשר להתקשר אלינו בשביל דברים כאלו, שלפעמים נתקעים בלעדיהם".

יש סיכוי שתרחיבו את שעות הפעילות, נאמר אחרי שתיים בלילה?
"כרגע אלו השעות החמות לעסק שכזה. אין ביקוש לכך שנישאר פתוחים כל הלילה ולכן אנחנו סוגרים בשתיים וחצי. בעתיד החלום שלנו הוא שיהיו לנו עשרת אלפים חברים בדף הפייסבוק ושנפתח עוד סניפים בתל אביב, רעננה, ראשון לציון ובכלל באזור המרכז".

מהלקוחות מבקשים חקיקת ואושצ'גה להצטלם עם חולצה עליה

מתנוסס לוגו המכולת, אותה הם מקבלים חינם אין כסף מהשליח. "המטרה שלנו היא ליצור חברה שלמה סביב דף הפייסבוק שלנו", אומר חקיקת. "ככה נוכל להביא עוד ועוד לקוחות ובעתיד אפילו נגריל הנחות למוצרים בין כל המצולמים שיעלו את התמונות שלהם עם החולצות של 'קוויקי סטור' לעמוד הפייסבוק שלנו".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים