יש לך הודעה מיונה: שירות המסרונים החדש של עיריית חיפה

אם אתם תושבי חיפה ופתאום אתם מקבלים הודעות ס.מ.ס. על מסיבות בגן הסמוך לביתכם, או על ביוב שפורץ ברחוב שלכם, ועל החתום הוא ראש העירייהיונה יהב, זאת לא מתיחה, זה שירות חדש. עיריית חיפה התחילה להפעיל שירות מסרונים שיבשר לכם על אירועים ומפגעים

אורנה נירנפלד | 8/7/2011 9:19 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: עיריית חיפה
בעיריית חיפה החליטו להעביר מסרים לתושבים בדרך מקורית: כל המידע על אירועים בעיר יימסר מעתה לתושבים באמצעות מסרונים (הודעות ס.מ.ס.).
יונה יהב. מסרונים לתושבים
יונה יהב. מסרונים לתושבים צילום: פלאש 90


"זו מהפכת קשר אישי, של הרשות וראש העיר עצמו, עם התושבים. בעבר נהגנו לחלק אפיפיות בכל תיבות הדואר, אך הבנו שכל החומר נזרק לפח. ברור לנו היום שהטלפון הנייד הוא הדבר הכי נגיש ושמיש, וזו הדרך שבחרנו לשמור על קשר מיוחד ואישי עם התושבים", אומרת מנהלת האגף לפניות הציבור בעיריית חיפה, נואית בן שמחון.

מבצעים עבודות ליד הבית שלך ואין לך מושג מה נעשה? רוצה לבלות עם הילד בגן המשחקים השכונתי, אבל לא זוכר את היום והשעה בו מתקיימת הפעילות? פנית למוקד העירוני 106 והתלוננת על יתושים מטרידים? על כל דבר כמעט המתרחש בעיר, יוכלו מעתה התושבים להיות מדווחים באמצעות מסרון שיקבלו לטלפון הנייד שלהם.

עיריית חיפה החלה ליידע את תושבי העיר באמצעות מסרונים הנשלחים לטלפונים הניידים של התושבים. במסורנים מעדכנת העירייה באופן אישי ובזמן אמת על עבודות, אירועים ושינויים המתבצעים, כאשר ההודעות נשלחות על פי רחובות, שכונות ואזורי מגורים.

כך למשל, נשלחו מסרונים לתושבי שכונות בהן מתקיימים אירועי קיץ בגנים הציבוריים. המסרונים כוללים מידע על האמנים המופיעים בכל שכונה, וכן תאריך ושעה. במסגרת פיילוט שנערך בנושא במהלך חודש יוני, בו נערכו שלושה אירועים בגנים הציבוריים: נשלחו 4224 הודעות ס.מ.ס. ובו בזמן 13504 אפיפיות ונתלו 200 מודעות בפתחי הבתים המשותפים.

הודעות מהמוקד העירוני

כמו כן, נשלחים לתושבים מסרונים על כל עבודה מתכוננת בשכונת מגוריהם, מהות העבודה ותאריך משוער לסיומה. במידת הצורך נשלחות הודעות גם על אירועים בלתי צפויים שעשויים להפריע לשגרת חיי התושבים, כגון: הפסקות מים, עבודות לילה ועוד עבודות המתבצעות באזורי המגורים או העסקים ויש בהם לפגוע גם אם זמנית בלבד באיכות החיים.

המוקד העירוני 106 עבר גם הוא שינוי גדול. כל תושב מקבל מעתה מסרון על גמר הטיפול בפנייתו. במקרים בהם לא ניתן לטפל במפגע באופן מיידי יקבל התושב שיחת טלפון מהמוקד העירוני, אשר בה יסביר המוקדן את סיבת העיכוב, והמשך הטיפול הצפוי בפנייתו.

מנהלת אגף שירות ופניות הציבור נואית בן שמחון, מסרה כי כבר בשבוע

הראשון להפעלת השירות נשלחו על ידי המוקד העירוני למעלה מ - 1500 מסרונים לצד עשרות טלפונים בהם נמסר מידע מפורט על הטיפול בפניות.

"אלה שאין להם טלפון נייד, או שמספר הטלפון שלהם חסוי, לא יקופחו", מבטיחה בן שמחון, ומציינת כי במקביל נתלים בכל הכניסות לבתים דיווחים שוטפים על אירועים בסביבה לבתים, וגם על דברים חריגים, כמו מפגעים או עבודות שוטפות.

כך שאם תקבלו על מסכי הניידים שלכם מסרים כמו: "ילדי שכונת כרמליה וכבאביר, מוזמנים היום בשעה 16.30 לחגיגת קיץ בגן שמואל שברחוב היינריך היינה. יהיו פינות יצירה הקפצת כדורים ועוד. חופשה נעימה, יונה יהב ראש העיר", זאת לא עוד מתיחה מבית היוצר של יגאל שילון.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/local/north/ -->