בגלל תקלה במערכת החיוב: תושבים בשרון קיבלו חשבון מים שגוי
תקלה במערכת החיוב של תאגיד המים מעיינות השרון הביאה לכך שעשרות לקוחות קיבלו הודעות תשלום שגויות. תושב: "המון אנשים היו בלחץ רציני"

ברז מים צילום: ברקאי וולפסון
אריה קדמי, תושב תל-מונד, מספר: "קיבלתי את החשבון לתשלום ב-28 באפריל, יום חמישי, והתשלום אמור להתבצע עד ה-30 בחודש, שנפל על יום שבת. הסתכלתי בחשבון והבנתי שקראו את המונה ב-15 בפברואר, אז למה זה מגיע רק עכשיו? דרך אגב, כל הטלפונים ליצירת קשר עם התאגיד שמופיעים על החשבון שגויים".
בסופו של דבר הצליח קדמי לאתר את כתובת התאגיד באבן-יהודה. "הגעתי אליהם ב-1 במאי וישבתי שם עם מנהל שירות הלקוחות. הוא אמר לי שאני צודק והם דחו את התשלום ל-15 במאי, אבל אם לא הייתי מגיע אליהם, מי יודע אם היו דוחים את התשלום.
יש המון אנשים שהיו בלחץ רציני, ולמרות לחץ הזמנים רצו ביום-יומיים שהוקצבו להם לשלם את החשבון. לי אין בעיה לשלם את החשבון של פברואר במרץ, אני לא צריך את הדחייה שלהם לסוף חודש אפריל, רק שייתנו לי שבוע-שבועיים מראש לשלם את החשבון".
"נשלח חשבון מתוקן"
יש לציין כי הודעה בדבר התקלה והארכת התוקף לתשלום החשבון אמנם פורסמה באתר החברה, אך זאת רק ב-2 במאי, יומיים לאחר שפקע התאריך האחרון לתשלום.
מתאגיד מעיינות השרון נמסר בתגובה: "אנו הטמענו לאחרונה מערכת חיוב וגבייה חדשה המופעלת על ידי חברה חיצונית. עקב ההטמעה נפלה
טעות בכמה חשבונות מים.
"עם היוודע הדבר, התקשרו נציגי שירות הלקוחות שלנו אל התושבים שבחשבונותיהם נפלה טעות ויידעו אותם על כך. כמו כן נשלח לתושבים אלה חשבון מתוקן בתוך זמן קצר. לגבי מועד התשלום, בחשבונות המתוקנים הוארך מועד התשלום ביותר משלושה שבועות".