תביעה: בחתונה לא הוגש אוכל בגלל רשלנות של גן האירועים

בני זוג תובעים 250 אלף שקלים מגן האירועים OCEAN בגני התערוכה בתל אביב וטוענים: בגלל תקלה במטבח לא הוגש אוכל לאורחים בחתונה שלנו. החברה המפעילה את הגן: "הטענות מופרכות"

רועי צאיג | 29/12/2010 6:58 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הסיוט הגדול של כל זוג ביום חתונתו - שמא האורחים לא יזכו לאכול באירוע-התממש בחתונתם של בני זוג שנישאו באוקטובר שעבר בגן האירועים OCEAN בגני התערוכה. עתה הם תובעים מהגן וממפעיליו פיצויים על סך 250 אלף שקלים.
חתונתם של בני הזוג
חתונתם של בני הזוג צילום: דניאל שגב


על פי התביעה, שהוגשה בשבוע שעבר לבית משפט השלום בתל אביב, באמצעות עורכי הדין מירב איידן ועידן איידן ממשרד עורכי הדין ירושלמי איידן שלו ושות', מפעילת גן האירועים, חברת 2C (המפעילה גם מסעדה באותו השם על גג עזריאלי), כשלה בתפקידה לספק לאורחיהם של בני הזוג אוכל ביום חתונתם, ולכן בני הזוג עינב שומל וברוך שירזי היו עסוקים בערב חתונתם בהתנצלויות בפני אורחיהם.

עוד טוענים בני הזוג כי החברה צילמה את ערב האירוע, את תמונות בני הזוג ואת אורחיהם לצורכי פרסום בטלוויזיה ובאתר האינטרנט "מתחתנים? ללא קבלת רשות מבני הזוג.

"עוד האורחים מגיעים, החופה החלה, והשולחנות ריקים", נכתב בתביעה. "האורחים, אשר שמרו על איפוק במשך פרק זמן ממושך פנו לבני המשפחה הקרובה של התובעים, וביקשו לקבל יחס מהמלצרים אשר הבטיחו כי בקרוב יגיע האוכל.

"אולם לאחר זמן מה לא ניתן היה להתעלם מכך שהשולחנות ריקים ושלמעט צלוחית עם טחינה ועם עגבניות שרי, אין בנמצא אוכל. בשלב כלשהו אורחים רעבים ביקשו שאריות משולחנות סמוכים. חלקם פנו לבעלי השמחה, אחרים הקימו מהומה".
"החלקנו את התקלה ושילמנו"

עוד טוענים בני הזוג כי למחרת האירוע, בשעה תשע בבוקר, הגיע בנו של בעלי החברה, חברו של הבעל, לחדר המלון בו שהו בני הזוג וביקש את התשלום עבור האירוע. בני הזוג שילמו 126 אלף שקלים, והובטח להם כי בהמשך יתחשבנו על התקלה שהייתה עם האוכל.

במעמד התשלום הודה בעליה של החברה כי במטבח האולם אירע פיצוץ של צינורות הכיבוי וכי האוכל הוצף במים. "אירוע חתונה שבו לא ניתן האוכל, הוא לא אירוע", נכתב בתביעה. "הוא סוג של מפגע, מטרד, מאורע עצוב".

"בגלל שבעלי ברוך הוא חבר של הבן של הבעלים החלקנו את התקלה ושילמנו", מספרת עינב שומל. "באולם עצמו בחתונה הייתה תקלה במערכת כיבוי האש שבעקבותיה נרטב האוכל,

אבל הם אמרו שהאוכל התעכב בגללנו. בכל מקרה, גם כשהוגש חלק מהאוכל, רוב האורחים כבר יצאו בלי לאכול ועל השולחנות לא היו סלטים, בניגוד למה שהובטח לנו.

"למחרת האירוע קיבלנו מלא טלפונים על זה שלא היה אוכל והרבה אנשים לא אכלו. הבנתי שהייתה פדיחה איומה, וחבל שבעל העסק לא הודה בזה. הייתה הפקה בסדר גודל ענקי - הגיעו לשיר יוסי אזולאי ודנה אינטרנשיונל והדי-ג?י עופר ניסים, אבל בקטע של האוכל הייתה נפילה. טעמנו את האוכל לפני האירוע והיה מעולה, הם עשו עלינו רושם טוב, אבל אכלנו אותה. אנשים דיברו אחרי החתונה על זה שחבל שהם לא הביאו אתם מנת פלאפל. אנשים דיברו על זה חודשיים אחרי החתונה".

"מנסים להיתחמק מתשלום"

על פי התביעה, לא הסתפקו אנשי חברת 2C בכך , ומספר ימים לאחר החתונה הבחינו בני הזוג בכך שתמונות מחתונתם הועלו לאתר האינטרנט של גן האירועים, ובהמשך פורסמו גם צילומי וידאו מתוך האירוע בערוץ 2 ו-10.

"ישבנו בסלון ופתאום ראינו פרסומות של האולם עם התמונות שלנו", מספרת עינב. "היינו בהלם כי לא הסכמנו לזה. הוא רק ביקש לתעד את זה, כי זה היה אירוע ראשון במקום הזה, וזה היה אירוע הרצה".

יש לציין כי עוד בטרם הוגשה התביעה, פתח גן האירועים בהליכים נגד בני הזוג בהוצאה לפועל על מנת לקבל את יתרת התשלום תמורת מנות לאורחים נוספים, מעל הכמות שבני הזוג התחייבו עליה.

מ-2C נמסר בתגובה: "הזוג, בטענות מופרכות, מנסה להתחמק מתשלום. ההמחאה בגינה נפתחו הליכים נגדם הופקדה לפני חודשים רבים. תמוה כיצד חודשים לאחר פתיחת ההליכים נזכר הזוג באותן טענות מופרכות, וכל זאת על מנת להימנע מתשלום כדין בעבור חתונתם".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/local/center/ -->