מנהלת ברנר המיועדת: אגבש עם ההורים והמורים את יעדי ביה"ס
הרצליה: אושר סופית מינויה של רות יפת למנהלת בית הספר ברנר. יפת ניהלה במשך 6 שנים את ביה"ס הדמוקרטי בהוד השרון. מורים והורים מעברה מספרים על מנהלת שהצטיינה ביחס אישי

"בימים הקרובים בכוונתי להיפגש עם הצוות החינוכי בבית הספר וכן עם ההורים, ובהתאם לכך נגדיר את יעדי בית הספר ומטרותיו בשנים הקרובות", אמרה לזמן השרון לאחר היבחרה לתפקיד.
המאבקים התקיימו בעיקר בין הורי ברנר לבין משרד החינוך שהחליט כי המנהלת הקודמת, דגנית כץ, לא תמשיך בתפקידה בניהול בית הספר. בשבוע שעבר התברר באופן סופי כי מפגן התמיכה לא צלח, ומנהלת חדשה מונתה לברנר.
הישגה הגדול של יפת עד כה הוא בגידול הניכר בבית הספר הדמוקרטי בהוד השרון אותו ניהלה בשנותיו הראשונות, שמנה בראשית דרכו 42 תלמידים וכיום מונה כ-325 תלמידים, עם רשימת המתנה לכניסה ללימודים. בעבר שימשה יפת מורה וחונכת אישית וקבוצתית בבית הספר הפתוח הדמוקרטי ביפו.
ממשרד החינוך נמסר כי בבית הספר ברנר תתמקד יפת ברתימת נושא הדמוקרטיה כמנוף לשיפור הישגים לימודיים וחינוכיים.
במשרד החינוך ובעיריית הרצליה אמרו השבוע כי עם בחירתה של יפת הסתיימה תקופת אי הוודאות בקשר לניהול בית הספר ברנר בשנת הלימודים הבאה. "מדובר במנהלת מצוינת שמכירה היטב את מגוון התוכניות הפדגוגיות ושתוכל להתאים לכל תלמיד, מתקשה ומתקדם כאחד, תוכנית חינוכית ההולמת את צרכיו. תוכניות אלו יהוו תשתית חינוכית לכשיצטרף בית הספר לרפורמת אופק חדש בעתיד", הדגישו בעירייה.
לדברי אחת המורות שעבדה עם יפת בעבר, נראה כי מדובר במנהלת שדאגה ליחס אישי לתלמידיה. "היא נחשבה למנהלת מבריקה שהכירה את התלמידים בשמותיהם הפרטיים וידעה להגיד מי קם במצב רוח לא טוב, ולמי נפלה שן", סיפרה המורה.
עוד הוסיפה המורה כי "היה לה קשר חם עם ההורים והיא
לדברי אותה מורה, יפת החליטה לעזוב את ניהול הדמוקרטי לאחר שש שנים בשל רצונה בשנת חופש. "לא היה ניתן אז להביא מישהו רק לשנה אחת אז היא החליטה לעבור, ככל הנראה היה מדובר אז גם במשהו אישי או משפחתי", הבהירה.
גם הורים בבית הספר הדמוקרטי בהוד השרון, זוכרים את יפת לטובה. "אין ספק שהיא הייתה בין אלו שהרימה את בית הספר. חילוקי דעות תמיד יש, ותמיד יהיו הורים שיבואו בטענות על דבר כזה או אחר אבל בהכל שש שנים זה לא הולך ברגל", אמרה השבוע אחת האמהות בבבית הספר הדמוקרטי בהוד השרון.







נא להמתין לטעינת התגובות






