בוחרים קו פרסומי באונ' חיפה
לראשונה בתולדות המוסד האקדי יבחרו הסטודנטים והעובדים את הקו הפרסומי החדש של האוניברסיטה
פרופיל

סטודנטים באוניברסיטת חיפה. צילום: מקס ילינסון
השפה הפרסומית החדשה תבוא לידי ביטוי בכלל הפעילות הפרסומית - החל בפרסומי המדיה בעיתונות ובאינטרנט, בחומרי ההסברה וכלה בכרטיסי הביקור.
"אנו בטוחים שאתם, שחיים את אווירת הקמפוס יום-יום תעשו את הבחירה הנכונה. הבחירה הסופית בידכם", כתב נשיא האוניברסיטה פרופ' אהרון בן זאב באיגרת שנשלחה
לחברי קהילת האוניברסיטה.
"תהליך בחירה מסוג זה הוא ראשון מסוגו ואנו גאים בו וקוראים לכל אחד ואת מכם לקחת בו חלק", הוסיף פרופ' בן זאב.