בית מרקחת בכפ"ס לא משרת את מבוטחי קופ"ח כללית
בית המרקחת פרמה-שיא לא משרת את מבוטחי קופת חולים כללית הפועלת באותו בניין בגלל שהצדדים לא הגיעו עדיין להסכם. 150 תושבים יזמו עצומה ובכללית טוענים: נפגשנו עם הבעלים של בית המרקחת בנושא

תור לבית מרקחת רענן כהן
"פרמה-שיא" נפתח לפני כחצי שנה. הבעלים, הרוקח אילן קרייזר, מספר כי "עוד לפני שפתחתי את העסק שלי, ניסיתי להגיע להסכם על 'הכללית' לגבי מתן שירות ללקוחותיה, ללא הצלחה". 150תושבים התארגנו וחתמו על עצומה שיזם ישראל בקרמן.
בקרמן כתב מכתב למנהל המחוז של הקופה, צבי מאור, בו נכתב: "מוזרה וזרה לי פסקתך באשר לאי מתן אישור לבית המרקחת לנפק מרשמים של ה'כללית' שכן כמות התושבים באזור הדרים גדלה פי שלושה, ונוצר עומס ולחץ יתר על בית המרקחת ב'יוספטל'". התשובה הייתה כי "לא הכול בידינו ויש שיקולים נוספים מעבר לשירות נקודתי ל-800 לקוחות".
בחודש יוני קיבל בקרמן תשובה נוספת: "אנו פועלים בדרכים שונות כדי להגיע להסכם עם 'פרמה-שיא' ומנהל בית המרקחת קיבל ממני תשובה בכתב בנושא". קרייזר טוען כי לא קיבל תשובה. לפני יותר מחודש נכנס לסיפור תושב השכונה עורך הדין אסף שילה, שאשתו ובנותיו מבוטחות בקופה.
במכתבו שאל "מהם השיקולים הקיימים למניעת כניסה מיידית למשא ומתן עם בית המרקחת בנוגע להסכם?". שילה עדיין ממתין לתשובה, וזועם: "למה ה'כללית' שאמורה לשאוף לתת את השירות הטוב ביותר כדי לשמר לקוחותיה, לא יכולה
לקבל החלטה פשוטה משך כמעט שנה".
מקופת חולים 'כללית' נמסר בתגובה: "ל'כללית' בכפר סבא חמישה בתי מרקחת ברחבי העיר, שניים מהם נמצאים במרחק קצר ביותר משכונת הדרים: במרפאה ברחוב הגליל ובמרפאה בשכונת יוספטל.
"בנוסף פועל בית מרקחת בהסדר בניו פארם בקניון ערים. כל בתי המרקחת מצוידים בכל התרופות הנדרשות ושעות הפתיחה שלהם נוחות ביותר. טענתו של קייזר כי מכתביו לא נענו אינה נכונה, בשבוע שעבר התקיימה פגישה בין נציגי הנהלת המחוז לבין קייזר בה נידון הנושא".