ראשי > תרבות > סוף שנה > כתבה





נערת השנה
עשירה, מפונקת, חצופה, סנובית, שרמוטה חסרת כל כישרון. בשתי מילים: פאריס הילטון
  דפנה לוסטיג
29/12/2004  18:43
כל העולם צפה השנה בפאריס הילטון מזדיינת, אבל פאריס הילטון טוענת שהיא לא אוהבת להזדיין. "אני לא אדם מיני", היא אמרה בראיון לרולינג סטון, "וגם כשיש לי חבר, אנחנו לא ממש עושים כלום. אני עצלנית מדי. אני מעדיפה להתנשק". אולי חל בה שינוי בחמש השנים האחרונות – בעבר נמסרו עדויות על כך שאנשים מפותחים חווים תהליכי התעצבות בין הגילאים 19 ל-24. אולי בשלהי נעוריה בערה בה תשוקת נעורים מטורפת ואילו באמצע שנות ה-20 שלה היא כבויה כמו עמוד האש אחרי יום הזיכרון. אולי, אבל סביר להניח שלא. סביר להניח שהיא פשוט משקרת דרך שיניה, או אולי במצח נחושה, או פשוט עם שניהם ביחד. זה לא באמת משנה. שניהם נראים מעולה.
 
העולם בהתקף בולימיה על
פאריס הילטון, טורף ומקיא אותה בבת אחת. ההגיון ממאן להפנים שדמות כמוה אכן קיימת. זה נשמע בלתי אפשרי: היא נולדה יורשת עשירה כקורח וגדלה בדירת פאר בוולדרף אסטוריה שבניו יורק. היא התבגרה להיות בלונדינית מסנוורת, בחורה די יפה, עם גוף מושלם ושזוף תמידית (ומי שרואה E כבר יודע: פאריס הילטון רוכשת חבילות שיזוף בשווי 1000 דולר בחודש). בגיל 16 החלה למכור את עצמה כדוגמנית, גילתה את הקסם שבחיי הלילה והבינה שפיזוזים על שולחנות בלאס וגאס יביאו לה יותר פירסום מאשר ללכת לתיכון ולסיים את הבגרויות.
 
רק אחר כך היכתה בה ההבנה שזה גם הרבה יותר כיף. כשהגיעה לגיל 23 יותר אנשים ראו את "One Night In Paris", הקלטת הלוהטת שלה, מאשר את "הפסיון של ישו", והיא תיעלה את המבוכה למזומנים, וגרפה לכיסה רווח משוער של כחצי מיליון מילון דולר. חודש וחצי לפני גיל 24, פאריס הילטון היא אייקון הפופ מספר 1 בעולם, וזאת בטרם שיחררה את תקליט הבכורה שלה ואת הסרטים בכיכובה. היא אייקון בזכות היותה עשירה, מפונקת, חצופה, סנובית, ונטולת כל כישור נראה לעין מלבד התערטלות ובליינות. אין לה עצם מוסרית אחת בגופה וזה גם הדבר האחרון שמעניין אותה. מוסר זה הכי משעמם.
 
צודקת. מוסר זה משעמם, ופאריס לא חייבת כלום לאיש בעולם הזה. אם כבר, העולם הזה חייב לה. היא לא צריכה עוד דברים שישעממו אותה, גם ככה היא משועממת למוות רוב הזמן. אפילו בקלטת המין שלה היא נראית משועממת. להחליט בסוגיה האם פאריס הילטון טיפשה או לא, זה כמו לנסות להבין האם אורלי וינרמן טיפשה או לא, החלטה בלתי אפשרית.
 
לפאריס זה גם לא ממש משנה, אף אחד מעולם לא היה מספיק חשוב, וגם לעולם לא יהיה מספיק חשוב בשביל שהיא תוכיח לו כך או אחרת. היא לא מרגישה רע עם זה שהיא עושה כסף מזה שהיא כוסית מיליונרית. הנהירה אחריה היא זו שחושפת את העדריות והריקנות, היא בסך הכל מדגמנת סימפטום שלא היא המציאה ולא היא אשמה בו. לצערם של מקטרגיה הצקצקנים והמתחסדים, היא עושה את זה נפלא.
פאריס. צילום: רויטרס
פאקצה בסדר גודל בינלאומי
כל מי שראה אפילו פרק אחד מסדרת המציאות שלה "החיים הפשוטים", בה היא מככבת עם חברתה הטובה ניקול ריצ'י, מבין שפאריס הילטון היא פאקצה בסדר גודל בינלאומי, בחורה שלא רואה ממטר אף אחד, אפילו לא את חברתה הטובה ניקול. פאריס הסתבכה השנה באינספור פרשיות רכילות ובמקום שהדברים יפגעו הם מעצימים אותה יותר.
 
בהזדמנות אחת, היא תועדה כשהיא מפלרטטת עם שני בחורים שחורים ומכנה אותם "דאמב ניגרז", יענו כושים טיפשים, בשנייה בה הם נעלמים מהפריים. בהזדמנות אחרת, כשנשאלה מדוע נדחפה באגרסיביות לשירותים במועדון לילה הומה, כשלפניה חיכו בתור עשרים נשים לפחות, היא ענתה שזה מה שהיא תמיד עושה ושאיש לעולם לא יעז לעצור אותה. על פי פיסת רכילות נוספת, ומשעשעת יש לציין, פאריס פרשה ממסיבת יום הולדתה ה-23 עם כוכבת פורנו ידועה ועם מבחר צעצועי מין. השתיים נהנו אחת בחברת השנייה וניקול ריצ'י, שתיעדה הכל בווידאו, הגישה את הקלטת לפאריס כמתנת יום הולדת.
 
זה נשמע מופרך, אבל אולי בעצם זה לא. כל מי שצפה ב-"One Night In Paris" ראה שריק סולומון, הגבר שבחדר, לא עניין אותה במיוחד. הבימוי, הזויות, איך יראו אותה בחושך ואיך היא מצטלמת כשהיא נטחנת מצד ימין, עמדו גבוה יותר בסדרי העדיפויות שלה באותו לילה. היא כל כך אוהבת מצלמות, אוהבת אותן יותר משהיא אוהבת את אחותה ניקי.
 
השנה היא הצטלמה בשמחה לקמפיין "Vote Or Die" של פי דידי, קמפיין שקרא לאנשים להצביע בבחירות, אבל רכילאי שבדק ברשומות גילה שפאריס בעצמה לא טרחה להגיע לקלפי. היא אפילו לא טרחה להירשם. אז אולי בעצם היא לא משקרת כשהיא אומרת שהיא לא אוהבת להזדיין, שהיא עצלנית מדי בשביל לפתוח את הרגליים. אם אין מצלמה בחדר אין לה סיבה מספיק טובה לעשות את זה. ואולי בגלל זה היא אכלה בקיץ מכות מניק קרטר, סולן הבקסטריט בויז לשעבר והחבר האחרון שלה. אין ספק, פאריס הילטון יוצקת משמעות חדשה בביטוי "חיה בסרט". היא הופכת אותו לריאלי מתמיד.
 
שנת 2005 עתידה להיות אחת הטובות בחייה של פאריס הילטון. אחרי האוטוביוגרפיה המהממת, "וידויה של יורשת עצר", שהוציא ב-2004, פאריס מתכננת לפלוש לעולם המוזיקה עם אלבום הבכורה שלה כנראה ישא את השם "Paris Is Burning" (שם גאוני) ויכיל חידושים ל-"Fame" של דיוויד בואי ול-"Heart Of Glass" של בלונדי. היא תככב בשני סרטים, תנהל שני מועדונים חדשים שבבעלותה, וחשוב מכל, תמשיך לנהל אורח חיים שמצטלם טוב יותר מחברתה הטובה ביותר לינדסי לוהן. אם פאריס תהפוך לפתע לאנג'ילה ג'ולי של עולם הבלונד ותחל לעסוק באובססיה בצדקה והטפת מוסר, פאריס הילטון תמחק. לכן אפשר להירגע, אין שום סיכוי שזה יקרה. יותר רכילות, יותר זוהר והרבה יותר פאריס הילטון היא התחזית לשנה הקרובה. או שתתמכרו או שתתפסו מחסה, אומרים שזה חזק יותר מצונאמי.   
פאריס
שמור במזוודה שלח לחבר הדפסה
הוסף תגובה    עבור לפורום כתוב לעורך


  
  
  
שמור במזוודה שלח לחבר הדפסה
הוסף תגובה  עבור לפורום כתוב לעורך
פאריס הילטון היא אייקון הפופ מספר 1 בעולם. היא אייקון בזכות היותה עשירה, מפונקת, חצופה, סנובית, ונטולת כל כישור נראה לעין מלבד התערטלות ובליינות. אין לה עצם מוסרית אחת בגופה וזה גם הדבר האחרון שמעניין אותה. מוסר זה הכי משעמם