צעד אחד לפני כולם: המדריך לקידום אתרים

במהלך השנים ועם צבירת הניסיון אתה לומד מהם הדברים החשובים באמת, אבל מלבדך יש עוד אלפים שיודעים מהם הדברים הגדולים והחשובים לקידום אתרים. החוכמה היא לגלות גם מהם הדברים המשניים החשובים כדי לייצר את הערך המוסף ולהיות צעד אחד לפני כולם

בשיתוף ברק רום | 16/10/2017 11:43
תגיות:

שיקוף סקירות מוצרים

כדאי לעודד את הלקוחות להשאיר ביקורות למוצר או לשירות שלך יש כך שתי יתרונות מהותיים, הם יוצרים תוכן חדש וייחודי למנועי החיפוש. מחקרים מראים כי למעלה מ- 80% מהלקוחות טענו כי ביקורות חיוביות השפיעו על החלטות הרכישה שלהם. תחשוב על הדרך שבה אתה קונה ולא רק באתרים מקוונים. הרבה יותר סביר שתבצע רכישה אם למישהו יש דברים טובים לומר על מוצר או שירות או המלצות של לקוח בעל ניסיון. ביקורת על מוצר עשויה להיראות כמו משימה פשוטה, אבל אתה יכול לקבל תמורה גדולה בעדה. בנוסף לשיפור SEO שלך, אתה יכול גם להשתמש בביקורות החיוביות לביטחונות השיווק שלך.

קטגוריית דפים

בדומה לדפי מוצרים, חשוב שהכותרים והמידע שנמצאים בדפי הקטגוריות שלך יהיו רלוונטיים ותיאוריים כדי לעזור לקונים שלך לקבל החלטות מה שיגרום לדפים להיות רלוונטיים יותר גם למנועי החיפוש.

אופטימיזציה לנייד

עכשיו יותר מתמיד, האתר שלך צריך להיות מותאם לנייד. בחירת עיצוב אתר בעיצוב דינאמי תבטיח שהחנות המקוונת שלך תוצג כהלכה בכל המכשירים. זה קריטי להצלחה שלך, מאחר וקהל הקניות הנייד גדל במהירות. ואף על פי כן אופטימיזציה לניידים ושיטות מומלצות הן פשוטים, אך בנקל אתה יכול להיות קל להזניח אותם. אם התאהבת בנושא עדיין תוכל להציע חוויית גלישה בנייד טובה לקונים שלך על ידי הפעלת נושא ברירת המחדל לנייד בקטע עיצוב של לוח הבקרה שלך.

דפי תוכן

כפי שהזכרנו, יצירת תוכן היא אחת הדרכים הגדולות במנועי החיפוש להבין את התוכן של האתר שלך אבל בהחלט לא הדרך היחידה. התוכן יכול לבוא במגוון של צורות, אין זה משנה מה, אך זה צריך להיות ייחודי. הקפד ליצור תוכן מקורי נוסף כגון, דפי מוצר, דף אודותינו, הצהרת משימה, דף עדויות, דף שאלות נפוצות,  מדיניות משלוחים והחזרות, מדיניות הפרטיות, פוסטים של בלוג, דף התנאים וההגבלות, סוגים אחרים של תוכן שיכולים לעזור לקידום אתרים SEO שלך כוללים תמונות, קטעי וידאו, שקופיות מראה, ספרים אלקטרוניים ומדריכים. זה רעיון נהדר לקשר את דפי התוכן בצורה משמעותית, הנקראת בדרך כלל קישור פנימי. לדוגמה, אם אתה כותב פוסט בבלוג ואתה רוצה לקשר לדף תוכן אחר באתר שלך, עליך לנסות לכלול כמה דפים רלוונטיים מילות מפתח באותו קישור. במקום לחץ כאן כדי לעבור לדף מוצר מסוים, תוכל לקשר טקסט. זה יעזור למשתמשים שלך תוך כדי גלישה להקיש על הטקסט, וגם לעזור למנועי החיפוש להבין טוב יותר את התוכן של דף אינטרנט ספציפי זה ואת התוכן שלך הכולל. באופן כללי, הנה כמה דברים שיש לשים לב אליהם בעת כתיבת תוכן לחנות המקוונת שלך, כותרות – יצירת כותרות המושכות את העין שמעלות את העניין של הקורא. יש לך רק הזדמנות אחת לעשות רושם ראשוני נהדר. מילות מפתח – בחר מילות מפתח שיסייעו להביא אנשים רלוונטיים לאתר שלך. קישורים – קישור לתוכן החנות שלך בצורה משמעותית ולאתרים איכותיים שמשלימים את האתר שלך. זה יעודד אתרים בנישה שלך כדי לקשר לך גם כן. איכות – עבודה כדי לפרסם תוכן ייחודי ואיכותי. פעולה זו תנחה את הקונים להגיע אל האתר שלך מפני שהם לא יכולים למצוא בקלות את התוכן במקום אחר. רעננות – אם אתה מפרסם תוכן שאינו ישן ולא עדכני, זה נהדר, אבל אתה גם צריך להוסיף תוכן חדש על בסיס קבוע. אם אין לך זמן להוסיף תוכן לאתר שלך, שקול להוסיף סעיף שאלות ותשובות או בלוג לאתר שלך.

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

המומלצים