
8 תיקונים בסיסיים לקידום האתר שלך
במאמר זה אציג 10 תיקונים הקשורים בתחום שירותי קידום אתרים שאתה יכול לעשות לבד לאתר Google שלך כדי לקבל דירוג טוב יותר
חיפשת ב- Google מילת מפתח הקשורה לתחום שלך והאתר שלך לא הופיע. יש לך כמה תיקונים או כיוונונים לאופטימיזציה למנועי חיפוש גדולים לעשות, אבל אתה לא יודע היכן להתחיל. איך אתה יכול לקבל דירוג טוב יותר של Google? האם יש דבר כזה תיקוני פלא מהירים כדי לשפר את SEO שלך מהר? כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר עם דירוג החיפוש, אתה צריך להשקיע באסטרטגיה לטווח ארוך כפי שכל חברה לקידום אתרים בגוגל תמליץ לך. אבל יש כמה תיקוני SEO מהירים וקלים, אתה יכול ליישמם מיד כדי להשיג דירוג טוב יותר שלך ב – Google.

השתמש בתגית alt עבור תמונות
כשמדובר בשירותי קידום אתרים של חברות קידום, תמיד הם מוסיפים תגית alt לתמונות באתר. לא רק שזה הופך את התוכן שלך לנגיש יותר עבור אנשים עם ליקוי ראייה, הוא גם מסביר ל- Google מה התמונה המוצגת. כעקרון Google אוהבת תוכן עם תמונות, אבל היא לא יכולה לקרוא תמונות, היא יכולה רק לקרוא טקסט. אז הוספת מילות מפתח עשירות טקסט תגביר את ה – SEO שלך. דאג לתאר את התמונה קצרה. תיאור, הדבר מועיל במיוחד למשתמשים בעלי מגבלה ויזואלית אם המערכת תהפוך אותו למילות מפתח עשירות תה לא תקבל התראת ספאם.
השתמש בכותרות
כדי לכתוב בלוג צריך לפחות כותרת אחת בגוף המאמר. הכותרות הן כמו פנסים עבור Google, שכן הן מודיעות על מה שמגיע בסעיף הבא. לכן, אם כותרת כוללת מילת מפתח, Google יודעת שכל התוכן תחת כותרת זו יעסוק באותו נושא כמו מילת המפתח. זהו ניצחון SEO גדול.
קל לשתף
הרבה מאמרי SEO מצביעים על מתאם הקשור לקידום ממומן בפייס בוק הקשור בין שיתוף חברתי דירוג גבוה יותר בחיפוש, אבל חשוב לציין כי המתאם אינו מציין סיבתיות, גוגל אינה משתמשת כיום באותות חברתיים אלגוריתם החיפוש שלהם, כך להגדיל את המניות החברתיות כשלעצמו לטובת הדירוגים החיפוש שלך. עם זאת, שיתוף חברתי עדיין יכול להועיל לקידום האתרים שלך. כאמור Google סורקת את Twitter ו- Facebook, כך שתראה את התוכן שלך כאשר הוא משותף. כמו כן, מדיה חברתית היא דרך מצוינת להעלות את המודעות למותג. ככל שהמודעות למותג שלך גבוהה יותר, כך אנשים רבים יותר יחפשו את החברה שלך, אשר אומר ל- Google לתת לתוכן שלך משקל רב יותר. אז קדימה הפוך את התוכן שלך קל לשיתוף. הוסף לחצני שיתוף לבלוג שלך. בקש מהקוראים שלך לשתף. פרסם את התוכן שלך בערוצים חברתיים מרובים, כלול תמונות משכנעות בתוכן שלך פוסטים עם תמונות מקבלות יותר מניות. כותרת הכותרת של הבלוג שלך מאמרים או דפי אינטרנט הוא אולי החשוב ביותר בדף SEO משפיע. זה גם שם התוצאה המוצגת ברשימת החיפוש. בצע את הפעולות הבאות. ודא תג הכותרת כולל מילות מפתח זנב ארוך, אבל הוא גם קל עבור בני האדם להבין. תומכים רבים של חברות קידום אתרים העוסקות בקידום אורגני בגוגל, כמו למשל חברת seo זו או אחרת, ממליצים למקם את מילות המפתח לכיוון החלק הקדמי של התג. יש איזה ויכוח אם זה הכרחי, אבל זה לא יכול להזיק.
תיקון כתובת האתר שלך
כבר כתבתי מאמר בנושא זה, Google מקדישה גם תשומת לב רבה למורכבות כתובת האתר, לכן ודא שכתובות האתר שלך מכילה מילת מפתח. השתמש בפחות מ – 60 תווים וכדאי להשמיט מילים כמו להפסיק, ו החיבור, או, אלה מילים בעלות ערך נמוך, כי הן רק מעמיסות. השמטת מילים אלה שומרת על כתובות אתרים קצרות. זה גם עוזר ל- Google לדעת מה התוכן, מה שהופך אותו לאתר בעל איכות גבוהה.
בצע היררכיה נאותה
הוסף קישורים חיצוניים לאתרים חשובים
התוכן שלך צריך לכלול מספר קישורים לאתרים אחרים שהם מדורגים כאיכותיים על ידי Google. בהוספת קישור התוכן שלך לאתרים סמכותיים, אתה מקנה ערך רב יותר לקוראים שלך ומראה ל- Google שאתה מקור למידע איכותי ומהימן. זה בונה אמינות וערך, מה שבעצם מעלה את הדירוג שלך. כמה קישורים חיצוניים עליך לכלול בכל דף? זו אכן שאלה טובה מבחינתנו זה אחד הסודות הכמוסים של החברה שלנו, חברה לקידום אתרים בגוגל. גוגל די מעורפל בעניין זה, אבל רוב מומחי קידום אתרים אורגני ייעצו לך לספק קישורים רבים זה הגיוני לכלול, אבל תמיד השתמש רק בקישורים באיכות גבוהה.
מאמרי תוכן לבני אדם ולא למנועי החיפוש
למנועי החיפוש יש יכולת מתוחכמת כדי להבחין מתי אתה כותב תוכן ספאמי אשר פשוט נועד למשוך את תשומת הלב. הם יכולים גם להבחין מתי התוכן שלך באיכות גבוהה והקוראים שלך ימצאו בו עניין. אז כאשר אתה כותב התייחס אל הקוראים קודם כל, ורק אחר כך אל הרובוטים. בסופו של דבר, מנועי החיפוש הם לא הלקוחות שלך!
היזהר מביטויים מבלבלים
אז צריך לזכור כשמדובר בתחום קידום אתרים לצורך העניין אם הגולש מחפש ספינר, הוא כנראה רוצה לדעת על הצעצוע שמשגע ילדים ולא על המנהיג של חבורת צבי הנינג’ה? מונח חיפוש הוא מונח מעורפל שיכול להתייחס למספר דברים שאינם קשורים. נסו לצמצם את זה ככל הניתן בעת בחירת מילות המפתח שבהן תשתמש. ככל שתהיה ספציפי יותר, כן ייטב.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg