
טכנאי מזגנים: אז ממה צריכים להיזהר?
לקראת הקיץ נרשמת עלייה חדה בדרישה לטכנאי מיזוג אוויר, הביקושים העזים יוצרים שוק חדש של מתחזים וחברות המספקות שירות גרוע
חברת סופר אלקטריק, המובילה את תחום השירות והאחריות למוצרי חשמל ביתיים, מתריעה מפני תופעת החאפרים והמאעכרים בענף מוצרי החשמל ומפרסמת מדריך מיוחד - כך תשכרו שירותים של טכנאי אמין ומקצועי לתיקון מוצרי חשמל ביתיים ותקבלו שירות ואחריות עם התחייבות למחיר הטוב ביותר!
יוסף ועליזה הם זוג פנסיונרים המתגוררים בחדרה. יום אחד המזגן הפסיק לקרר והחל להשמיע רעשים מוזרים. יוסף, חולה אסטמה, זקוק למזגן כמו אוויר לנשימה ובשל הדחיפות השניים לא ערכו שום בירורים והחליטו להזמין טכנאי מזגנים שהניח בתיבת הדואר שלהם פלייר עם מגנט.

“המנוע של המזגן שלכם הלך. הוא עשה את שלו וצריך להתקין לכם מנוע חדש וגם להוסיף למזגן גז ולתקן עוד כמה דברים קטנים”, הסביר צביקה, טכנאי מיזוג האוויר מהגיע תוך שעה וחצי מרגע שהתקשרו אליו.
“2500 שקל תשלמו עכשיו. אני גם יכול לפרוס לכם לכמה צ’קים”, הסביר צביקה בחיוך מאוזן לאוזן.
יוסף ועליזה לא חייכו. עליזה שלפה את פנקס הצ’קים ומלאה 3 צ’קים על סך 500 שקל כ”א והוסיפה 1,000 שקלים במזומן כי צביקה הסביר כי הוא ממש עושה להם טובה אבל חייב לקבל את המקדמה עוד היום.
אחרי שלחצו ידיים והסדירו את התשלום. צביקה עבד במשך כ-3 שעות בביתם של בני הזוג הפנסיונרים. בחלק מהזמן הוא שתה קפה וברוב הזמן דיבר בסלולארי שלו. הוא טיפס לגג הבניין פעם או פעמיים… ולא הפסיק לדבר בסלולארי.
“טוב, סיימנו להיום. יש לכם עכשיו מזגן בומבה עם מנוע חדש. שיהיה לכם יום קריר ונעים”, בירך צביקה לפני שהסתלק.
חלפו להם מספר ימים וכשהגיע סוף השבוע חזר המזגן להשמיע רעשים וגם המנוע לא עבד. עליזה התקשרה לצביקה “תבוא מהר. המזגן לא עובד”.
צביקה ענה שהוא בדיוק בסופשבוע באילת ויוכל להגיע אליהם רק ביום שני. הגיע יום שני וגם אז צביקה לא הגיע וגם לא ענה לטלפונים.
חיים, החתן של יוסף ועליזה, הגיע ביום שישי לבקר את הורי אישתו ושמע מהם עדכון על המקרה. חיים, בחור חרוץ שעובד בתעשייה האווירית, עלה לגג לבדוק וגילה תוך שתי דקות כי לא הוחלף מנוע וגם לא נעשה תיקון כמו שצריך.
“עבדו עליכם. אני מתקשר לחברת סופר אלקטריק ועושה לכם מנוי על כל מוצרי החשמל בבית כדי שלא יהיו עוד מקרים כאלה”, הודיע חיים בקולו הברור והחד משמעי
חברת סופר אלקטריק מדווחת כי בחודשי הקיץ ישנם ביקושים ערים לטכנאי מזגנים ולפחות 40% מהפונים לטכנאי מיזוג אוויר דרך אינדקסים, חוברות פרסומיות, מגנטים או פלאיירים נופלים קורבן לשירות לא מקצועי העולה ביוקר.
“מידי יום אנו מקבלים תלונות על טכנאי מיזוג אוויר שניסו לבצע תיקונים ולא הצליחו כי פשוט אין להם הסמכה. חלק מהתלונות שאנו מקבלים הוא על טכנאים שהוזמנו באופן פרטי מפרסומים באינטרנט, בגוגל ובמודעות פרסום, שגברו מחיר מופרז עבור הביקור ומחיר מנופח עבור התיקון”, מסבירים במחלקת שירות הלקוחות של סופר אלקטריק.
אם נמאס לכם להתאכזב בכל פעם מחדש כאשר אתם זקוקים לאיש מקצוע כמו טכנאי מזגנים או כל טכנאי אחר לתיקון מוצרי חשמל בבית, חשוב שלא תבצעו טעויות ושתקפידו להיעזר בשירותים של סופר אלקטריק המביאה מהפיכה צרכנית לישראל!
למה סופר אלקטריק?
הגיע הזמן שתכירו את השירות והאחריות של חברת סופר אלקטריק, המתמחה בשירות טכנאים לתיקון מוצרי חשמל ביתיים.
- סופר אלקטריק מספקת שירות למגוון רחב יותר של מוצרי חשמל, כולל כל סוגי המזגנים (כולל אינוורטורים), דודי שמש וחשמל, ברי מים עד למכשירי די וי די ומיקרוגלים!
- ב-סופר אלקטריק ניתן לפתוח קריאת שירות במספר דרכים, בצורה פשוטה וללא המתנה מיותרת: אפליקציה ייעודית, אתר אינטרנט, אימייל, פקס, טלפון.
- זמני תיאום והגעה מהירים: תוך שעתיים-שלוש יתואם טכנאי שיגיע בדרך כלל באותו יום או למחרת.
- כתב השירות של סופר אלקטריק מכסה יותר תקלות וחלפים ופחות החרגות.
- השתתפות הלקוח בעלות הקריאה היא קבועה ולא משתנה לכל סוגי המוצרים ולכל סוגי התקלות.
- לשירות סופר אלקטריק יש למעלה מ-60 טכנאים ה-פרוסים בכל רחבי הארץ ומוכנים לקבל קריאות.
- כל הטכנאים של סופר אלקטריק הם בוגרי מכללות ובעלי תעודה מקצועית המוכרות על ידי משרד התמ”ת ובעלי מינימום 10 שנות ניסיון.
- לא עוד טכנאים המנסים “להוציא מלקוח כמה שיותר כסף” בגלל שהוא לא מבין בעבודה שלהם:
- כל טכנאי חייב לדווח במדויק מה היה אצל לקוח לאחר כל קריאה. כל טופס קריאה נבדק לאחר מכן על ידי 3 (!) גורמים שונים בחברה, כל אחד לפי תחום אחריותו, בטרם הטכנאי מקבל תשלום.
- לטכנאי אסור לגבות מלקוח כסף אלא אם נתן הסבר למנהל הטכנאים וקיבל את אישורו.
- מנהלים מקצועיים בחברה הולכים ללקוחות אחרי שהיה אצלם טכנאי ומבצעים ביקורת אמינות, מקצועיות ושירות. הם בודקים האם התיקון היה איכותי, האם הטכנאי דיווח במדויק מה תיקן ואיזה חלק החליף והאם גבה כסף מלקוח ללא דיווח מתאים וקבלת אישור.
- במידה ויש תקלה או מוצר שלא נכללים בשירות, הטכנאי בכל זאת יבצע בדיקה למוצר, ייתן ללקוח אבחנה מדויקת ודרכים לתקן. הוא ישאיר ללקוח הצעת מחיר לתיקון לאחר שקיבל אישור למחיר מאת מנהל מקצועי בחברה.
- טכנאי שלא עומד בקריטריונים לא ממשיך לקבל קריאות.
- בחברת סופר אלקטריק קשובים לתלונות של לקוחות וכל תלונה נחקרת עד הסוף על ידי מספר גורמים מקצועיים בחברה.
- חטיבת השירות של סופר אלקטריק כוללת עובדים מקצועיים ומנוסים מאוד. לא פקידות שלא מבינות דבר בתחום המקצועי ורק מעבירות קריאות לטכנאים. עובדי חטיבת השירות של סופר אלקטריק מעורבים רבות בקריאות עצמן, בדרכי התיקון ובאמינות השירות שהלקוח מקבל.
לקבלת שירות ואחריות סופר אלקטריק ולהזמנת טכנאי לתיקון מכשירי חשמל ביתיים הקליקו כאן הזמנת שירות ואחריות סופר אלקטריק
להזמנת שירות ואחריות – להזמנת טכנאי לתיקון מכשירי חשמל ביתיים
התקשרו 039270542
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg