
חדש: כרטיס ביקור ששולחים במובייל? יש דבר כזה
בתקופה האחרונה נכנס לשוק פיתוח חדשני שמאפשר ליצור נוכחות מצוינת בסלולרי ובאינטרנט, בעלויות זניחות. הכוונה היא לכרטיסי ביקור חכמים שמגיעים עם כל פרטי העסק ועשרות פונקציות מתקדמות, אותם שולחים מיידית דרך הסמאטרפון
העולם עובר לנייד
כרטיסי ביקור חכמים כפי שמציעה חברת פרו כארד מספקים במוצר אחד מספר יתרונות, כגון אפשרויות נוחות ליצירת קשר עם בעל הכרטיס, תדמית יוקרתית ואינטליגנטית, ארגון הפניות והקשרים עם לקוחות פוטנציאליים, ועוד. כל זאת באמצעות כרטיס ביקור וירטואלי שיושב על הסמארטפון ומתכתב עם המגמה העולמית, כלומר המעבר המאסיבי לשימוש בטלפונים חכמים למגוון צרכים. למעשה, סקרים שנערכו לאחרונה מעידים שיותר מ- 50% מסך הגלישה ברשת נעשית באמצעות הנייד, ושרק 30% מהגולשים משתמשים במחשבים בלבד.

איך זה קשור אלינו?
אם אנו בעלי עסק או מקצוע העובדות שלעיל נוגעות לנו באופן ישיר. לא סתם גובר במהירות השימוש בסמארטפונים לגלישה שכן הם מאפשרים להגיע למידע אודות עסקים, מוצרים, שירותים ומבצעים מכל מקום ובכל זמן. כל שצריך לעשות הוא לשלוף את המכשיר מהכיס, לאתר עסק בסביבה שמציע את המוצר המבוקש, ולהתקשר כדי לקבל פרטים נוספים. בשלב זה נכנס כרטיס הביקור הדיגיטלי לתמונה.
מענה מיידי וחכם
כאמור, כרטיסי הביקור החכמים של חברת פרו כארד יושבים על הסלולרי וניתנים לשליחה מיידית. כלומר, כאשר אדם מתקשר אל בעל עסק או מקצוע כדי לקבל פרטים אפשר פשוט לשלוח לו את הכרטיס, אפילו מבלי לענות לשיחה. בתוך שניות מקבל המתקשר כרטיס בעל עיצוב מהודר שמשדר תדמית חכמה ומתקדמת, הנושא את כל הפרטים הבסיסיים של העסק. לצידם מופיעות אפשרויות רבות שניתן לתפעל בשיא הנוחות ובלחיצת כפתור, כמו צפייה בתמונות של מוצרים או בסרטונים ביוטיוב, הודעות על מבצעים, שירותי הגעה עם ווייז, ולמעשה ניתן להכניס כל תוכן שיווקי שרוצים.
במה זה עוזר?
במקום להיכנס לשיחות ארוכות עם המתקשרים, הכרטיס נותן מענה לכל שאלה באופן מיידי, וזה בדיוק מה שהלקוח רוצה כשהוא נמצא באמצע הרחוב או ברכב ומחפש מוצר מסוים. יתרה מכך, הכרטיס שומר אוטומאטית את פרטי המתקשר, בין אם השיחה נענתה ובין אם לאו, מכניס אותם לרשימה מסודרת ומאפשר לחזור אליו כשבעל העסק מתפנה. אלו דרכים מצוינות להמרת בעלי עניין לכדי לקוחות אמיתיים, אם בעזרת המענה המושלם שמייצר תדמית רצינית ואם בחזרה אל הלקוח כאשר בעל העסק מתפנה. כשמוסיפים לכך את השימוש המאסיבי בסלולרי בתחום הצריכה והגלישה ברשת, מתקבלת הזדמנות מצוינת להגדלה משמעותית של כמות הלקוחות, הזמנות העבודה והמכירות.
לבחור נכון את כרטיס הביקור
למעשה, כרטיס הביקור הדיגיטלי משנה את כללי המשחק ועומד לייתר לחלוטין את הכרטיסים המודפסים. מאחר שמדובר בכלי כה חיוני ואפקטיבי חשוב לבחור אותו נכון, ולבדוק מה בדיוק מציעים לנו כי קיימים הבדלים בין החברות. כך לדוגמא, את כרטיסי הביקור החכמים של חברת פרו כארד אפשר לעצב תוך שתי דקות עם תבניות מותאמות ספציפית למקצועות שונים, או לחילופין לקבל תמיכה מגרפיקאים מקצועיים. כמו כן, הם מגיעים עם מערכת ניהול נוחה מאוד ומגוון אופציות לבחירה אישית, ועם שם העסק עצמו על כתובת הכרטיס בלי עלויות נוספות. מעבר לכך, בפרו כארד נותנים ללקוחות תמיכה טכנית מלאה מסביב לשעון ואפשרויות מעניינות מאוד לקידום הכרטיס והעסק בגוגל - פרסום מאמרים בבלוג החזק של החברה, פרוטוקול האבטחה המתקדם ביותר של גוגל, ותפירת חליפה שיווקית מלאה עם קמפיינים ממומנים, בניית אתרים ודפי פייסבוק, ועוד.
יש לציין כי פרו כארד היא החברה היחידה בישראל שמציעה כיום רבים מהשירותים הללו. עוד עדכונים ניתן לקבל בדף הפייסבוק של החברה.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg