
להתעסק במיקוד: הפקת פרסומות וסרטי תדמית
פרסומות מהוות חלק בלתי נפרד מהוויית חיינו. אנחנו נחשפים אליהן בכל מקום ובכל זמן, בכל מדיה שהיא: ברדיו, בטלוויזיה, בעיתונות כתובה, באינטרנט, בסלולאר ובכל פלטפורמה דיגיטלית שהיא
ריבוי הפרסומות מחייב את המפרסמים לבדל עצמם מהמתחרים. למתג עצמם. גם - לא אחת בעיקר- המיתוג אמור לבוא לידי ביטוי חזותי וקולי (ברדיו) בפרסומת.
ניצול מיטבי של הפרסומת, החסות, או של סרט התדמית מותנה, בין השאר, בהתאמה מושכלת למדיום שבו הם אמורים להופיע: פרסומת של יצרנית בגדים, לדוגמה, תהיה שונה כשהיא תיועד לטלוויזיה מאשר ברדיו. לכל מדיום מאפיינים ייחודיים לו. ניצול היתרונות היחסיים של כל אחד מהם ושימוש מושכל ומידתי בתוכן, בעיצוב וכמובן- ליהוק “מנצח”, הפקה מושקעת ומוקפדת, שילוב אנימציה- ככל שיש מקום וטעם בשילובה, אמירה קצרה, קליטה, קצב נכון, במידת הצורך שימוש בתלת ממד, כל אלה מעשירים, מחזקים ומעצימים את האפקט של הפרסומת או של סרט התדמית ואת האופן שבו הם נצרבים בתודעה ובזיכרון של מי שנחשפים אליהם.

פרסומת באינטרנט (קידום ממומן), לדוגמה, היא אפקטיבית ביותר מאחר שכמות הגולשים הרבים שייחשפו אליה, כצפוי וכמשוער, עשויה להפוך חלק (קטן? גדול? זה תלוי במידת השכנוע של הפרסומת) מהם ללקוחות של העסק שלכם. לחברה שמחלקת ומפלחת את הפרסומות שלה במדיומים השונים נדרשים הגדרה ואפיון מדויקים של מהות המדיום ואופן פעולתו, יתרונותיו וחסרונותיו, כדי להפיק ולמצות מפרסומת את מלוא הפוטנציאל השיווקי והשכנועי הגלום בה.
סרטי תדמית להבדיל מפרסומות
סרטי תדמית, לעומת זאת יפנו לקהל שיש לו מעט יותר זמן, ויכול להיות שהוא הגיע ביודעין לצפות בסרטון ולא קיבל אותו תוך כדי צפייה בטלוויזיה או נסיעה ברכב ושמיעת רדיו. על כן, סרטי תדמית לרוב יהיו ארוכים יותר, ולעומת 30 שניות בממוצע לפרסומת, ימשכו עד 3-4 דקות ולעיתים אף יותר.
סרטי התדמית לכן יוכלו להקיף יותר מידע על המוצר או השירות אותו אתם רוצים לשווק בפני הלקוחות שלכם, יהיו מעמיקים יותר ויכילו יותר מידע שחשוב לכם להעביר.
אכן כן- אין הזדמנות שנייה להותיר רושם ראשון חיובי
בדור אשר סבלנותו פוקעת לאחר מצמוץ והוא עסוק חלק ניכר מזמנו בזפזופ בין אתרים וערוצים ותחומי תוכן ועניין, יש לכל מפרסם שניות אחדות ללכוד את תשומת הלב בכלל ואת הקשב של אנשים בפרט. הפקה מקצועית של פרסומות אמורה לזקק את המסר אל תוך השניות הבודדות האלה, כך שה”מה” וה”איך”, התוכן והאופן, ה”קנקן” וה”מה שיש בו” ייהפכו למקשה אחת, עצמתית, הפונה אל השכל ואל הרגש ומה שהכי חשוב- מניעה לפעולה.
הרושם הראשון הוא הקובע. הוא טובע בחותמו את כל מה שיבוא אחריו. אם הפרסומת “תופסת” את מי שנחשף אליה- הוא ימשיך לצפות בה, לקרוא אותה או להקשיב לה. אם היא תגרה ותרתק אותו, הוא יבחין מה היא מציעה לו; על איזה צורך היא עונה; מה היא עשויה לתרום לשיפור באיכות חייו, להקל עליו, לספק משהו לרווחתו ולהנאתו; מה הערך המוסף שלה.
הפקת פרסומות מקצועית מתבצעת על ידי אנשי מקצוע מנוסים, מיומנים, היודעים להתאים את הצרכים והדרישות של הלקוחות לפלטפורמה שבה אמורה להופיע הפרסומת של העסק שלהם- בין אם הם מוכרים מוצר ובין אם הם מוכרים שירות.
פרסום ייעודי, ממוקד ותכליתי
פרסומת טובה, חסות או סרט תדמית הם סרטים שמתווכים למי שנחשף אליהם את מה שהם מבקשים לשווק ולמכור לו. פרסומת של חיתולים לתינוקות, לדוגמה, תיראה שונה תכלית שינוי מאשר, לדוגמה, פרסומת לחיתולים למבוגרים ולקשישים, אף שמדובר באותו מוצר, קל וחומר פרסומת למזון, שהוא מוצר בסיסי, תופק ותיראה שונה מאשר פרסומת לקורס משיטי יאכטות, שהוא בבחינת מותרות. המשמעות היא להירשם בזיכרון הצופה. כיום אנו זוכרים ולמשך שנים קדימה את הפרסומות המפורסמות של ‘זה שארפ - זה לא’, למשל. שכן הפרסומת הצליחה לחדור לתודעה שלנו כה עמוק שהיא נשארת אתנו גם 20 שנה מאוחר יותר.
אנשי המקצוע של תפנית הפקות יפיקו עבורכם פרסומת, חסות או סרט תדמית מנצחים, כובשים, אשר ישמרו בתודעת מי שייחשפו אליהם ובזיכרונם. כאשר הם יחפשו את המוצר או השירות שאתם רוצים למכור להם- השם הראשון ש”יקפוץ” להם, באופן טבעי ואינטואיטיבי יהיה שם העסק, שם המותג שלכם, בדומה לפרסומת של שארפ, אופטיקנה או B-cure לייר עם מיקי ברקוביץ’ - פרסומות שייזכרו אצלנו עוד שנים רבות
אנחנו נפיק עבורכם פרסומת שתהיה מנוע ומנוף שיווקי עצמתי. אתם תיווכחו בעצמתה ובהשפעתה של פרסומת מקצועית, מהוקצעת ומלוטשת, שלוחצת- בעדינות וברכות- על המקומות הנכונים בגוף ובנפש, שבהם אנשים מקבלים החלטות. מקומות שמקימים אותם מהכורסא,ומניעים למעשה, לפעולה, לרכישת מה שיש לכם להציע להם.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg