איך להפוך את העובדים לכוכבים ליום אחד
איך מוצאים תוכן איכותי, מגבש, מרענן וייחודי לאירוע החברה הבא שלכם, כזה שהעובדים לא ראו כבר בעשרות אירועי החברה הקודמים
העובדים הם הלב של כל חברה! כל חברה עושה כל שביכולתה על מנת לגרום לעובדים להרגיש שייכים ומוערכים. אירועי החברה נערכים לפחות פעמיים בשנה במטרה לגבש את העובדים, להעמיק בהם את תחושת השייכות וכמובן לתת להם קצת להשתחרר וליהנות
הופכים את העובדים לכוכבים יח''צ
כמעט כל בעל עסק או מנהלת משאבי אנוש שניגשים למלאכת הכנת האירוע, נתקלים באותה הבעיה – מה כבר אפשר לחדש?! הרי כבר הביאו את כל סוגי הזמרים והסטנדאפיסטים, בכל קריוקי קמים אותם אנשים לשיר... אז מה כבר אפשר לעשות? ובעיקר מה כבר אפשר לעשות שונה?
עוד כותרות ב-nrg:
- כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
הופכים את העובדים לכוכבי האירוע
באירוע עצמו יש לכם הזדמנות להפוך את העובדים שלכם לכוכבים ולא לעוד סתם מוזמנים למופע מוזיקלי או לסטנד-אפ. מה שמייחד כל חברה הם האנשים עצמם – האופי שלהם, דפוסי ההתנהגות, התחביבים וההרגלים שלהם במהלך יום העבודה. כל אלה מרכיבים את ההווי החברתי של הארגון.
הדברים המצחיקים נמצאים מתחת לאף
יום העבודה מורכב מהמון רגעים "קטנים"- למשל, למה המקרר תמיד מפוצץ ב-30 קרטונים של חלב כאילו שמדובר במחלבה... או יוסי מנהל האגף שתמיד מקפיא את החדר שלו כאילו שהוא נצר למשפחה של אסקימוסים, או חנה מהכספים שכל בוקר נכנסת למשרד בסערה כאילו שהיא רקדנית זומבה בת 20. חגית שכל פעם שהיא מגיעה כולם מתחבאים כי יודעים שהיא שוב באה לגבות 10 שקלים ועוד ועוד. כולם בחברה כבר מכירים האחד את הרגעים של השני וכשכל הרגעים האלה מתנקזים למופע אחד – הצחוק הוא גדול וכל עובד הופך לכוכב האירוע.
אז איך עושים את זה ?
אוספים את כל ה"חומר המודיעיני" על העובדים והמנהלים ומשלבים אותו במספר דרכים :
אפשר למשל לשנות את מילות השירים בקריוקי המוכר והאהוב למילים שמתארות
סרטונים על העובדים– לדוגמא סרטון בסגנון תכנית התחקירים "עובדה" על הנעשה בארגון. תמונות פוטושופ מצחיקות על העובדים וכמובן, אם יש מגבלה של זמן אפשר כמובן תמיד להזמין איש מקצוע שיודע לשלב בכישרונו הרבה את כל החומר המודיעיני על העובדים למופע בידור מצחיק, אישי ואינטליגנטי.
חשוב לזכור
כשעושים מופע על אנשים, צריך לעשות זאת ברגישות רבה מאוד. יש דרכים לגרום לאנשים לצחוק מהתנהגות של הזולת אבל בדרך של העצמה ולא בדרך של הקטנה או חלילה השפלה. הרי כל המטרה של האירוע היא לגרום לעובדים המסורים להשתחרר וליהנות אבל בדרך שלא תפגע באף אחד, אפילו לא בבוס.
הכתבה מאת נרדי מופעי בידור אישיים בקונספט
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg