גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


מותג חדשני לקידום חברות בענף עיצוב הבית – ברשת האינטרנט

הקלות שבה כל עסק, גדול או קטן, יכול לקבל חשיפה, היא פשוט בלתי נתפסת, במיוחד לנוכח המדיות המסורתיות, היקרות והמוגבלות שהיו קיימות בעבר

nrg מעריב | 29/12/2010 12:02 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
ספק אם ברין ופייג', מייסדי גוגל (Google), חשבו שזה מה שיקרה כאשר עמלו על מיפוי אתרי האינטרנט הקיימים ברשת, ב- 1996, בחדרי המחקר האפלוליים של אוניברסיטת סטנפורד. הם בוודאי חשבו שהניסיון לחקור מאפיינים מתמטיים של הרשת יביא לשינוי באופן שבו אנחנו מחפשים ומוצאים מידע, אבל החזון הזה תפס חיים משל עצמו, וכיום נראה שכבר מוסכם על הכול כי המהפכה האמיתית שחוללה גוגל היא לאו דווקא באופן שבו אנחנו מוצאים מידע רלוונטי, כי אם מהפכה בעולם הפרסום.

הקלות שבה כל עסק, גדול או קטן, יכול לקבל חשיפה, היא פשוט בלתי נתפסת, במיוחד לנוכח המדיות המסורתיות, היקרות והמוגבלות שהיו קיימות בעבר. אם תחברו לזה את היכולת להגיע לפלחי שוק ממוקדים בעזרת קידום אתרים ומודעות פרסום בגוגל ותוסיפו את ההשקעה הכספית הקטנה יחסית בערוצים אלו – הרי לכם מהפכה של ממש בעולם הפרסום.

לקרוא נכון את המפה

מכיוון שהרעיון של גוגל פשוט, החלו לצוץ חברות קידום אתרים כמו פטריות אחרי הגשם, והציעו לעסקים את שירותיהם. וכמו בכל תחום שטרם הוסדר ונחשב עדיין פרוץ, גם כאן, רבו השרלטנים על המקצוענים. פרילנסרים וחברות קטנות שברשותן ידע מוגבל ותשתית צנועה הציעו שירותי קידום לכל דכפין, ורק חברות מעטות שרדו והצליחו להעניק ערך אמיתי ללקוחותיהן.

הסבר קצר - המטרה של המיזם היא להעניק לכל המותגים שעוסקים בעיצוב הבית פתרון של One Stop Shop. זיהינו שמותגים רבים בעולם עיצוב הבית נופלים בין הכיסאות. ואני מתכוון למותגים בעלי שם בעולם הממשי, שלא מצליחים לקבל מענה אמיתי במרחב הווירטואלי, זה חבל כי ברשת האינטרנט יש שפע של הזדמנויות עסקיות למותגי עיצוב הבית. המטרה שלנו היא לספק מענה שיווקי כולל ומקיף ולהביא לקפיצת מדרגה משמעותית למותגים אלו. ואכן, למרות ש -  Seo Design יושק רק עם תחילת שנת 2011, קיבלנו פניות רבות של מותגים מובילים בענף עיצוב הבית שכבר הבטיחו את מקומם ואנחנו מצפים לשנות את פני השיווק באינטרנט של כלל המותגים בתחום.

החברה הקימה תשתית ייעודית לטובת המותג החדש  ובשילוב עם התשתיות הקיימות של קבוצת פאוורפון, שנוסדה לפני למעלה מ-8 שנים, ואלקטרו שקיימת 4 שנים, התקבלה מכונה משומנת היטב שממונפת לתועלתו של כל אחד מלקוחותיה.


יניב פרץ מנכ"ל החברה אומר: השקענו מיליונים בפיתוח תשתיות ויצרנו קרקע פורייה שתאפשר למותגים לשגשג ברשת האינטרנט.
הצטברו אצלנו ידע, קשרים וכוח שלקוחות קיימים כבר נהנים מהם. היום עם השקת המותג החדש גם לקוחות חדשים בענף עיצוב הבית ייהנו מהפירות. אני אישית מאוד מאמין בהצלחה של מותגי עיצוב הבית באינטרנט. זו גם הסיבה שבעטייה חברנו עם הפורטל לעיצוב הבית של לב-אר תקשורת והפקות, שמביאים איתם הבנה עמוקה של השוק, יחד עם המומחיות בענף עיצוב הבית, אנחנו מביאים את המקצוענות בשיווק באינטרנט. ביחד בנינו תמהיל שיווקי מושלם שיעניק זהות ונוכחות אינטרנטית חסרת תקדים למותגי עיצוב. תמהיל ממנו ייהנו גם הלקוחות הקיימים".

אין ספק שגוגל שינתה את כללי המשחק בעולם הפרסום, אך אנחנו רק בתחילת הדרך. השקת המותג Seo Design הינה צעד חשוב בדרך לשינוי ולהבנה שהמרחב הווירטואלי טומן בחובו אינספור הזדמנויות להגדלת הרווחים, ואולי חברות המתמחות בשיווק ממוקד בזירות תחרותיות הן פתרון המחר.

לביקור באתר : http://www.seodesign.co.il/