עדיין ג'ני מהבלוק: ג'ניפר לופז מביכה ב"פארקר"
לא ג'ייסון סטאת'אם מ"הג'וב הבריטי", לא הבמאי המוערך טיילור הקפורד ובטח לא ג'ניפר לופז הצליחו להפוך את "פארקר" ליותר מסרט פעולה לערוצי הטלוויזיה הזניחים. בקרוב, בפח קרוב לביתכם

"פארקר", שהגיע לישראל בסוף השבוע, מספר על שודד שהסתבך במהלך שוד ונבגד ע"י החבורה איתה יצא למקום. לאחר שניצל מנסיון רצח, הוא מתחיל את מסע הנקמה שלו על מנת לזכות בכספו חזרה (או לפחות בכסף ששדד בעצמו), ועל הדרך לסגור חשבון. עד כה נשמע לא רע, נכון? אלא שאז מצטרפת לחגיגה ג'ניפר לופז.
אין מנוס מלהודות בכך אבל החיבור בין שני האנשים הללו, סטאת'אם ולופז, לא עובד ולו לרגע אחד בסרט. על אף הציפיות ממנו, "פארקר" הופך די צפוי לאחר עשר הדקות הראשונות שלו ולמרות מבצעי השוד הנועזים שבו, מבצע הפיכתה של לופז לשחקנית לא צלח באותה מידה ולא הצליח להתרומם מעל לרמת הניסיון הנואש. העדינות המפציעה בסרט תוך כדי המכות הנמרצות שפארקר נותן מייעד לו באופן אוטומטי חיי קבורה בין לערוצי הפעולה של הוט וייס , מה שאומר שבשום פנים לא שווה ללכת ולראות אותו בקולנוע. האמת? חבל. אווירה הייתה, צילומים מרהיבים היו, הרבה מאוד ציפיות ל"קראנק סטייל", אבל לא מעבר.

טיילור הקפורד, במאי ותיק ומוערך בהוליווד ("מלכודת לפרקליט", "קצין וג'נטלמן") ללא ספק נכשל כאן בעבודת הליהוק, כשפרט לניק נולטי (שהזדקן ללא היכר) וסטאת'אם, שמספק את הסחורה, אין ולו שחקן אחד שמצליח להצית את הקשקוש הקולנועי המופרך הזה.
הדיאלוגים הארוכים מדי, האקשן הצפוי והניסיונות הפאתטיים- עד לא קיימים להרוג את דמותו של פארקר, הופכות את הסרט לתחנת מעבר קצרה בדרך לזפזופ ביתי אחר סרט טוב יותר, ולא עוזרת גם שחקנת המכובת המשובחת במקלחת.
להגנתה של לופז, שהצטרפה בשלב לסרט בשלב יחסית מאוחר, ייאמר שהיא באמת ניסתה, אבל זה פשוט לא היה זה. הכימיה בין שני השחקנים הראשיים לא נראתה לוהטת במיוחד וניסיונותיה הנואשים להשתמש בגופה שוב ושוב רק הדגישו כמה הבחירה בה הייתה משוללת היגיון. אחרי הכל, כמה סטאר פאואר עוד נותר בצ'יקנה מהבלוק, שהלהיט הראוי האחרון ששחררה קבור בימי תחילת העשור הקודם? בקיצור, הנסיון ליצור סרט פעולה שימשוך גם את המין הנשי, הוציא את כל המגדרים מתוסכלים. ולשם כך אנחנו ממש לא צריכים את ג'ניפר לופז. ולא רק לשם כך.

