הקול נהיה בדברו: הכירו את פיטר רוט

פיטר רוט, החתיך הרשמי של תעשיית הרוק הישראלית והמנהל המוזיקלי של "דה ווייס," מציג: 20 סיפורים מהחיים על 20 חברים גדולים מהחיים. תיהנו, בנות

שגיא בן נון | 10/12/2012 13:24 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: פיטר רוט
ביקשנו מפיטר רוט - כד קטן (מבחינה פיזית), נס גדול (מבחינה מקצועית ורוחנית), סמל מין, חברמן, הגיטריסט של מוניקה סקס והמנהל המוזיקלי של "דה ווייס" (שתצא לדרך ביום רביעי הקרוב ברשת, ערוץ 2)- להסביר כיצד הפך, לאורך הקריירה הארוכה והמגוונת שלו, למוזיקאי שכל האמנים הכי חשובים בארץ חפצים ביקרו ובצליל הגיטרה שלו. התוצאה, כפי שתוכלו לקרוא בהמשך, הרבה יותר שווה מדמי חנוכה: 20 סיפורים עסיסיים על 20 כוכבים שעמם שיתף פעולה ב-20 השנים האחרונות.

קבלו, אם כן, את החנוכייה המשודרגת של פיטר רוט - האיש שאריק איינשטיין ביקש ממנו לעבור אודישן ב"דה ווייס", היה עד לאלבום הזהב המנופץ של אביתר בנאי, שלמה ארצי דרש ממנו להיות "נגן צייתן", המנהל של מאור כהן הציע לו לערוק ממוניקה סקס לזקני צפת, ואולי, יום אחד, הראל סקעת יסכים לזרום עם חלומו הרטוב: הקלטת אלבום תימני. בקיצור, הדקו את החגורות והצטרפו למסע בין כוכבים, בפיקודו של קפטן רוט. טיסה נעימה.
פיטר רוט
פיטר רוט צילום: אריק סולטן

  
אריק איינשטיין: "יש לי קיר תהילה בבית, ובין תקליטי הזהב תלוי פוסטר של האלבום "רגעים" שעשיתי עם אריק. לפעמים אני מסתכל על הפוסטר ולא מאמין. אנחנו עדיין בקשר. אריק מתקשר אליי ממספר חסוי. אז תמיד כשיש לי שיחה מחסוי אני מתחבט אם לענות או לא, מחשש שזה משהו מציק כמו הלשכה לסטטיסטיקה. אבל מה אם זה יהיה אריק? אני לא יכול לקחת את הצ'אנס שאני אסנן את אריק איינשטיין, אז אני עונה. השיחות שלנו הן סלט שאין מצב שלא יעבור דרך כדורגל. הוא אדום ואני צהוב.

"ואחר כך אריק אוהב לשאול אותי שאלות טריוויה מוזיקליות. נגיד, הוא שמע איזה שיר ומסוקרן לדעת מי שר אותו. אני השאזאם (אפליקציה לזיהוי שירים בסלולרי) של אריק איינשטיין. הרי אין לו בכלל סלולרי. פעם היה משהו מצחיק - הוא זרק לי שורה משיר, אכל לו את הראש שהוא לא מצליח לזהות מאיזה שיר זה. למרבה הפדיחה גם אני לא זיהיתי. ומה הסתבר? זאת היתה שורה מתוך 'מה שיותר עמוק יותר כחול'! גם אתמול אריק התקשר אליי, ושוב בא לידי ביטוי חוש ההומור האדיר שלו.

"הוא שאל אותי איפה אני. אמרתי שאני בישיבה במשרדים של 'דה ווייס'. אז הוא אומר: 'תגיד, אני יכול לבוא'?. אני משחק אותה אדיש ואומר לו: 'חכה רגע, אני אשאל פה'".  
  
אביתר בנאי: "עם אביתר ניגנתי בשיא ההצלחה שלו, אחרי האלבום הראשון שלו. אביתר הכי מדובר, הכי מפורגן, האולמות מפוצצים. ההופעות אדירות, לפעמים באים 900-800 איש. שיא הטירוף. אני, בתור עין חיצונית, קולט שהמעמסה גדולה על נפש האמן. יום אחד אני מגיע אליו הביתה בשעה מאוחרת, ואני רואה את אלבום הזהב שלו מנופץ לרסיסים. הוא אומר לי שבסך הכל רצה לדעת אם הדיסק שבפנים מנגן.

"עכשיו, זה מסוג הדברים שאתה יכול להגיד זה מצחיק לאללה או weird לאללה. אמנם בהתחלה צחקתי, אבל אחר כך זה גרם לי לתהות. יש משהו מאוד סמלי בלנפץ את אלבום הזהב שלך. אני, לעומת זאת, לא ניפצתי את אלבום הזהב על האלבום של אביתר שאני קיבלתי. הוא עדיין תלוי אצלי על קיר התהילה בבית. היה נורא קשה לשרוד נפשית את הדבר הזה.

"הוא שר חומרים קשים וקיבל עבורם חיוכים. יש בזה סתירה מאוד גדולה, בין החיבוק והדודות שבאות להופעה לכובד של השירים, לבעיות במוח. זה היה די הארדקור. אין ספק שהיה לו קשה לשאת את זה".

שלמה ארצי: "ממש עכשיו עזבתי את הלהקה של שלמה. התחלתי לעבוד עם שלמה לפני שש שנים, עוד לפני שנולדה הילדה שלי לני, שהיום היא בת 5 ומשהו. לנגן עם שלמה זה השיא. זאת ספינת החלומות. אין הפקה בסדר גודל כזה בארץ. ההופעה האחרונה עם שלמה היתה לפני כמה ימים,

ויצא שזה היה גם היומולדת שלו. היתה מין תחושה של גירושין.

"כל מיני שורות משירים קיבלו משמעות אחרת, כמו ’זה שיר פרידה', שאני לא מתרגש ממנו אף פעם אבל הפעם ריגש אותי, או השיר ’חוזרים הביתה‘ (הדואט ששר במקור ארצי עם איינשטיין ובהופעות הוא מבצע את השיר עם פיטר רוט), שכולל את השורה ’שנינו נעים בין אהבה לבין בריחה‘ ומסתיים במילים ’להתראות באיזו הופעה'. היה נורא מרגש. שלמה אמר על הבמה שזאת הופעה אחרונה שלי. אמרתי לעצמי: אוקיי, ביי ביי קיסריה.

"אולי ניפגש בעוד עשר שנים שוב, אולי בגיל 50 מוניקה סקס תגיע לשם. שלמה יודע לדרוש נגנים צייתנים. עזבתי כי ההופעות עם שלמה מאוד תובעניות. המחויבות אליו לקחה את הפוקוס מדברים אחרים שאני רוצה לטפח כמו מוניקה, שעובדת על אלבום, מאור כהן, שאיתו אני עובד על אלבום, וקריירת הסולו שלי. קצת שכחתי את עצמי.
השכן הלבבי, שלום חנוך
השכן הלבבי, שלום חנוך יחסי ציבור

"הוצאתי אלבום ב-2005 ואלבום ב-2010, ויכולתי להוציא ארבעה אלבומים בזמן הזה. כשניגנתי עם שלמה היו הרבה התנגשויות של תאריכים והרבה דברים נפלו. אז לקחתי החלטה קשה, ועזבתי".
  
שלום חנוך: "שלום היה שכן שלי, גר בית ליד הדירה ששכרתי בנווה צדק. היו לי שבועיים מרוכזים של עבודה עם שלום באולפן במסגרת אלבומו 'אור ישראלי'. יש אנשים שברגע שאני רואה אותם יש לי מין יראת כבוד אליהם, ושלום ביניהם, ולכן הייתי די דיסלקט איתו. למרות שהוא כל כך לבבי, וכשהוא היה רואה אותי היה חיבוק, נשיקה ומה העניינים. 
  

"יום אחד סיימנו את העבודה שלנו, וחברי מוניקה - שחר, יהלי, אלדד ואני - התכוונו לצאת מהאולפן הביתה. ואז שלום ומשה, שהיו שם, התחילו לנגן את 'אהבת נעוריי'. נעצרנו מיד. זה היה אחד הרגעים הכי מרגשים, לראות אותם מקליטים בלייב את הטייק של השיר. היינו עדים לעשיית השיר הכי טוב באלבום שלצערנו אנחנו לא שותפים לו. השיר נתן תחושה של חזרה הביתה".

חיית במה, יהודית רביץ
חיית במה, יהודית רביץ צילום: ניר סגל

יהודית רביץ: "מדי פעם האשימו אותי במירכאות שאני מזכיר בקול שלי את שם טוב לוי. אחר כך גם השוו אותי לגרי אקשטיין וליגאל בשן. והנה, אני שר עם יהודית את 'בלילות הסתיו' שהיא ביצעה עם שם טוב לוי. הכל התחיל בפגישה באיזה בית קפה. אמרנו שנקים בשבילה להקת ליווי.

"הלהקה מלווה אותה עד היום אבל אני פרשתי באמצע. השתתפתי בשני אלבומים שלה, וייעצתי לה לעבוד עם אמיר צורף. יהודית זמרת נפלאה. אחרי כל השנים היא עדיין שרה את השירים בסולמות המקוריים ונשמעת הכי בכושר שיש. תותחית-על. חיית במה".

אביב גפן: "אני מכיר אותו כ-20 שנה אבל אני לא באמת מכיר אותו. אנחנו לא חברים שקופצים למקומות ביחד, כמו מאור כהן שהוא ממש חבר שלי. המפגשים שלי איתו היו בעיקר מוזיקליים לאורך השנים, ורק עכשיו אני מכיר אותו בעולם הטלוויזיה.

"יש אמנים שמחפשים את הזהות המוזיקלית שלהם במשך שנים. לאביב יש דנ"א מוזיקלי שהוא מאוד שלו, מעבר לקול המאוד מיוחד שלו, שהוא בעצמו מלגלג עליו. אביב הזמין אותי לנגן איתו בשיר 'נוסטלגיה'. הגעתי לאולפן ואמרתי: 'הבנזונה עוד פעם פיצח את הקוד!'. הוא הביא שיר מבריק! שלא לדבר על שרון ליפשיץ. אני ניסיתי להחזיר את אריק איינשטיין לבמה ולא הצלחתי.

"בסיבוב האחרון של מוניקה, לפני שנה, אירחנו את אביב בהופעה. הצעתי שישיר את 'סופרסטאר', שיר שלא נמצא בפלייליסט הקבוע שלו. היתה לנו הופעה בבאר שבע, מיליון אנשים בקהל, מתקרב השיר של אביב גפן, והוא עוד לא הגיע. בטלפון אנשים מדברים איתו ואומרים: 'הוא בדרך, הוא בדרך'.

"עבר זמן, אנחנו כבר מתחילים לנגן את 'סופרסטאר', ואביב עדיין לא הגיע! הפתיחה נמשכת ונמשכת. ואז, כמו סופרסטאר אמיתי, אביב נכנס לתוך האולם. השומר ראש שלו מפלס לו דרך בין האנשים, והוא עולה לשיר כמו מלך. מיד בסוף השואו שלו הוא נעלם כלא היה. סופרסטאר או לא סופרסטאר"?

משינה: "היה עליהום באמת מוגזם על משינה בזמן שיתוף הפעולה עם סלקום. אני זוכר שהלכתי באותה תקופה להופעה שלהם בבית החייל. הם חילקו פוסטרים בסוף ההופעה ולמטה היה כתוב סלקום.

"אבל היה אפשר לתלוש את הלוגו של סלקום, ואני זוכר שאמרתי לעצמי כשיצאתי מההופעה: איזה יופי שהמילה סלקום לא נשארת על הפוסטר, אפשר לזרוק אותה לפח. ואז הגיעה המתקפה הזאת, ולא הבנתי מה רוצים מהם. אמרו שהיו אורות סגולים על הבמה בגלל סלקום. אני ראיתי את ההופעה ובכלל לא שמתי לב שהצבע הזה משתלט.

דנ
דנ"א מוזיקלי ייחודי, אביב גפן יח''צ: הליקון בימוי: יריב בראל צילום: אייל נבו

"אולי יהיו כאלה שיזקפו גבה על ההשתתפות של חברי משינה יובל בנאי ושלומי ברכה ב'דה ווייס', בטח יהיו גם כאלה שיקנאו. אבל אני חושב שהם עשו בחירה טובה. אני חושב שהתוכנית תעשה להם רק טוב. אשתי אמרה לי אתמול: 'אתה לא מאמין, יש פרסומת בערוץ 2 להופעה של משינה'. "חשבתי לעצמי: 'נו, בטח, כי עכשיו הם ב'דה ווייס'. בטח הרבה חבר'ה צעירים שלא ידעו את משינה עכשיו יידעו. זאת אמנם תוכנית ריאליטי, אבל היא סביב המוזיקה, ואנשים עובדים שם.

"משינה היא הלהקה הכי גדולה שהיתה פה בישראל. הייתי מעריץ היסטרי של משינה - תולה פוסטרים, חורט על השולחן בבית ספר את השמות של חברי הלהקה, הורס כיסאות בקולנוע רינה בחולון כשהם הופיעו שם, בקיצור, פנאט. זה שניגנתי עם משינה זה בלתי נתפס בשבילי. זה כיף מטורף, הם רוקנ'רול, הם מגניבים".
  
מאור כהן: "כשהייתי בן 20-19, לפני האלבום הראשון של מוניקה ולפני ההצלחה שלה, זקני צפת כבר היו מאוד מצליחים ונורא קינאתי בהם. באותם ימים באתי לראות הופעה של זקני צפת בתל אביב. לפני ההופעה המנהל של הלהקה אמר לי: 'למה שלא תשים חליפה ותחליף את הגיטריסט שעל הבמה?'

"תשמע, זה גמר אותי. הוא ניסה לשכנע אותי לערוק ממוניקה לזקני צפת. היתה התלבטות קשה. תזכור שהייתי ילד עם חלום. מה שפיתה אותי זה עדת המעריצות שיש לזקני צפת, וגם נראה לי מגניב לאללה להיות עם מאור על הבמה. אבל הלב שלי אמר לי להישאר עם מוניקה. אני בנאדם מאוד לויאלי, ומוניקה זה הבית שלי.

"מאור המדהים הוא אחי התאום. אני מכיר אותו שנים על גבי שנים. הוא כמו רמי פורטיס: ההתגלמות של האמנות. כמו מחצב טהור. כמו יהלום. הוא תמיד יגרום לי להרגיש הכי טוב עם עצמי, הכי טבעי, הכי אני".

יזהר אשדות: "אם לא הייתי נפגש עם יזהר לא הייתי יושב איתך כאן היום. הוא הכריח אותי לעשות את התקליט הראשון שלי כסולן. ואני מאמין שהתקליט הזה פתח לי את הכל. יזהר הוא המלאך השומר עליי, המנטור שלי והמודל שלי לאיך אני רוצה לחיות את החיים כמוזיקאי: כאמן יוצר שמקליט את החומרים שלו באולפן שלו, כמי שממלא אולמות, כבנאדם שיש לו להקה, כמפיק מוזיקלי מצליח. בכל מה שאני אעשה תמיד אתייעץ איתו".

הראל סקעת: "הפקתי מוזיקלית כמה שירים בשני האלבומים של הראל סקעת. הוא זמר פצצה ואחלה של בנאדם. אני מעריך את זה שהוא לא קופא על השמרים, מחפש את הדרך שלו, ולא הלך למקום הנוח מבחינתו. אני אוהב את זה שהוא ניסה 'ללכלך' קצת את הפופ שלו עם רן שם טוב.

"זו מחשבה טובה. עזוב את התוצאה, שאולי לא היתה... לא משנה... להראל סקעת ולי יש איזה חלום שאנחנו כל הזמן מדברים עליו: לעשות יחד אלבום תימני! אבי החורג תימני, ובצעירותי שמעתי בבית גם מוזיקה תימנית. זה הזוי, אני יודע. זה קטע, הפרויקט של רביבו באיזשהו מקום קצת עשו את מה שאני רציתי לעשות עם הראל.

"אולי זה עוד יקרה והראל ואני נעשה משהו דומה ל'אם ננעלו' שיזהר אשדות עשה עם עפרה חזה. למה יזהר לא עשה את זה בעצמו כשעבד עם סקעת? כי לא היה לו זמן, יזהר עוד לא גמר לספור את התמלוגים מ'אם ננעלו'. אבל תרשום שאני צוחק".

זכרונות ילדות, יגאל בשן
זכרונות ילדות, יגאל בשן 
  
יגאל בשן: "אבא שלי היה עם יגאל בשן בלהקת פיקוד צפון בשנות השישים. אמרו לי לא פעם ולא פעמיים שאני מזכיר את יגאל בשן. עשיתי איתו את התוכנית 'מפגשיר' והקלטנו שיר ביחד. יש משהו ביגאל שתמיד מחזיר אותי לילדות. כשאני שומע אותו זה עושה לי טוב. הוא עושה לי טוב.

"שמחתי מאוד שהוא נכנס עכשיו לפלייליסט. ויש קטע מוזר, שאחותי, בחורה צעירה בשנות ה-20 לחייה, מעריצה שרופה שלו. היא הולכת לכל הופעה שלו, חייבת להצטלם איתו, מתה עליו. היא נגועה בסם. כנראה תימנים עושים לנו את זה".

שרה סיני: "אחת האהבות הגדולות שלי זה להפיק מוזיקלית. הבטחתי לעצמי שאשתדל להפיק רק מה שמדבר אליי אמנותית ללא שיקולים של כסף, עד כמה שניתן. במקרה של שרה, מצאתי את מה שאני מחפש. זמרת-יוצרת שאומרת הכל בפנים בדרך שקשה להתעלם ממנה, גם באולפן ובטח שעל הבמה. האלבום שלה 'אתה אוהב אותי' רואה אור ממש היום (7בדצמבר), ואף על פי שעד עכשיו לא כל הדלתות נפתחות והדרך קשה, אין לי ספק שלאורך זמן יהיה קשה מאוד להתעלם מהיצירה שלה".

ברי סחרוף: "בחתונה שלי היתה במה מאולתרת, וברי עולה לבמה עם אייל אבן צור, והם מבצעים את השיר ’הדלת‘ מהאלבום שלו עם פורטיס. שיר קסום לחלוטין. ברי נותן סולו גיטרה של איזה ארבע-חמש דקות כמו שרק הוא יודע. רגע שאני לא אשכח בחיים. תחשוב: ברי סחרוף עשה חתונות"!
  
שלומי שבת: "שלומי שבת הוא המנטור היחיד שלא עבדתי איתו לפני 'דה ווייס', אבל זכור לי מקרה שמעיד על האופי של האיש. לפני שש-שבע שנים הקלטתי עם מאור כהן שיר באולפן. התברר לנו ששלומי מקליט באולפן ליד. מפה לשם, מאור ואני עובדים על השיר, ואומרים: יאללה, אולי שלומי ישיר את הפזמון!'.

"במקרים כאלה בדרך כלל אמנים מנסים להתנער משיתוף פעולה או שולחים למנהל, כי עולות שאלות של זכויות, מה החלק שלי בשיר וכולי, זה לא דבר שבא בקלות. ומה הקשר בין שלומי שבת לשני החבר'ה לייצים מאור ופיטר? לפני שבע שנים מה שזכרו למאור זה בעיקר את זקני צפת.

גאון, דני סנדרסון
גאון, דני סנדרסון ארכיון

"בכל זאת, הצענו בספונטניות לשלומי והוא הפתיע אותנו לגמרי. הוא נכנס לאולפן, הקליט את הפזמון ברגע ודפק טייק של החיים כמו סופר-מקצוען. שלומי היה כל כך טוב, שזה גרם לנו להבין שהבתים שלנו לא טובים כמו הפזמון שהוא שר, אז השיר נגנז. אבל יצאנו בהרגשה מרוממת נפש".
  
דני סנדרסון: "סנדרסון גאון. כשהוא נכנס לחדר אני נהיה מעריץ. שיתפתי איתו פעולה באלבומו 'תולדות המים', באלבום שירי הילדים של שלום חנוך, וגם עשיתי איתו ערב בלוז ישראלי בפסטיבל נקסט. כל שיר שלו הוא יציאה, האיש עילוי, הוא אחד מחמשת עמודי התווך המרכזיים של כל מה שקורה במדינה הזאת.

"גזוז היא להקה שתמיד אהבתי, תמיד הרגשתי שהיא קצת אנדרייטד ושהיא לא מקבלת את המקום הראוי לה בהיכל התהילה של המוזיקה. מה שזוכרים בדרך כלל זה רק את 'מילים יפות'. זה אלבום מאסטרפיס".
  
דן תורן: "לא בטוח שכולם יודעים, אבל דן הוא סוג של מיסטר וולף מ'ספרות זולה', שפותר כל תעלומה. היו לנו הרבה שיתופי פעולה - הזבובים, כתיבת האלבום הראשון שלי, בעבודה על האלבום של אריק איינשטיין. חוץ מזה גם הפקתי לדן את האלבום ’פרח פרי‘ והופענו המון המון ביחד לאורך השנים. המלצה חמה שלי: נתקעת באמצע השיר בלי פזמון? חסר לך חרוז? לדן תורן הפתרון"! 

שרית חדד: "שרית היא זמרת אדירה. הגעתי לנגן באלבום שלה ’זה ששומר עליי‘ בשלושה להיטים: 'עליך ועליי', 'חופשייה' ו'זה ששומר עליי'. לצערי הרב, היא עצמה לא נכחה באולפן בזמן שהקלטתי. למעשה הפעם הראשונה שנתקלתי בשרית היתה במעמד חלוקת הפלטינה. אחד הצלמים אמר לנו לעמוד אחד ליד השני. שנינו מחזיקים את האלבום, מחייכים ומצטלמים. זה היה מצחיק להיפגש ולהכיר ככה לראשונה. זה כמו להכניס מישהי להיריון ולפגוש את הילד לראשונה רק בבר מצווה".

נתראה בבר מצווה? שרית חדד
נתראה בבר מצווה? שרית חדד מוטי לבטון

מוניקה סקס: "מועדון בבל, 1992. אני מגיע להופעה הראשונה אי פעם של מוניקה סקס, המורכבת מיהלי סובול, שחר אבן צור ויוסי חממי. המקום ריק. אני שומע אנדרלמוסיה, מוזיקה מבורדקת לחלוטין, שילוב של מוזיקת מנצ'סטר של שנות השמונים עם פיוז'ן בלתי אפשרי ומעברי תופים שלא נגמרים לעולם.

"ההופעה היתה נוראית. לפניה הם אמרו לי בוא תראה אותנו, אנחנו רוצים שתנגן איתנו גיטרה. נגמרת ההופעה ואני משום מה אומר להם כן. הייתי אז חולוני, ואמרתי לעצמי, 'ג'מג'ם איתם, הם חבר'ה תל אביבים'! למרות שהם היו נוראים ולא האמנתי שיש להם איזשהו סיכוי להצליח אי פעם. והשאר שייך להיסטוריה".
  
נטע גרטי: "נטע היא האישה של חיי. כשהיא היתה בת 14 היא ראתה אותי בהופעה של מוניקה באיזה מקום ליד גדרה. היא היתה מאלה שאוהבות אותי בלהקה. כעבור שנים עברתי באורנה ואלה, וראיתי את נטע יושבת עם חברה שלה שהכרתי מימיי בחולון. סתם עשיתי לה שלום והמשכתי ללכת, והיא שאלה את החברה שלה אם אני פנוי. בפעם אחרת ראיתי אותה בתוכנית של אסף הראל, והיא אמרה שבנים לא מתחילים איתה.

"הייתי אז במערכת יחסים, ואמרתי לעצמי: אם הייתי רווק, איי איי איי, מה הייתי עושה לה. כשדיברנו בפעם הראשונה, מרוב התרגשות ומרוב שרציתי להיות מאגניב קראתי לה בטעות יעלי במקום נטע. אמרתי לעצמי, יצאת דביל ברמות, איזו התחלה גרועה זה לטעות בשם. נטע עכשיו בחודש השמיני, אנחנו מצפים לבן שאמור לבוא לעולם באמצע ינואר. מה שאומר שיהיה את מי לקחת לבלומפילד, לראות סרטים של בנים ביחד ולרכל קצת על בנות המין היפה. אושר גדול".

פיטר רוט: "הדור שלי והדור שמעליי לא מתייחסים לריאליטי כמו שחבר'ה בני 20 שנולדו לזה ומבחינתם ריאליטי זה מגניב. מה אני אגיד לך, גם אני הצלחתי להתבלבל קצת. לכן לא היית מוצא אותי על אי ב'הישרדות' ולא ב'האח הגדול'.

"בכל ההתנהלות המוזיקלית שלי אני עושה גם דברים שהם לא מיינסטרים. אממה, לעולם לא ישמעו עליהם. כשעשיתי את מלכת הפלקט הייתי בשיא הטירוף על הדבר הזה, למשל התקשרתי ל-102FM ואמרתי להם, 'חבר'ה, אתם רדיו תל אביב, אנחנו להקה תל אביבית, אנחנו טובים'.

שיא הטירוף, מלכת הפלקט
שיא הטירוף, מלכת הפלקט עמית ישראל

"אבל קיבלנו מהם זובי דלובי, כלום, כלום. כשמאור כהן ואני מקליטים לפעמים שיר רוקנ'רול לפנים וחושבים אולי להוציא אותו החוצה, אנחנו יודעים שאין לזה סיכוי. ובסוף מוציאים שיר מיינסטרים כמו 'לילה עיר', וזה תופס.

"מה לעשות, בארץ אתה יכול להתפרנס ממיינסטרים. ממה גם אני אתפרנס, מהופעה באוזן-בר עם איזשהו אמן אזוטרי? בוא לא נתייפייף. מיינסטרים זה לא מילה גסה, ואם עושים אותו טוב אז הוא חשוב וטוב שהוא קיים - כדי שיהיה מקום לשוליים, והם יוכלו להתבלט".

בואו להמשיך לדבר על זה בפורום מצעדים וביקורות מוזיקה -
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
קבלו עיתון מעריב למשך שבועיים מתנה

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים