ערוץ 10 נלחם ב"רשת" דרך פרסום בגוגל

ניסיתם להקיש "רוקדים עם כוכבים" בגוגל או ביוטיוב וקיבלתם הזמנה לצפות בפרק הבכורה של "היפה והחנון 3"? זה לא מקרי. בערוץ 10 נלחמים בזכיינית "רשת" דרך פרסום וירטואלי

מיה מנע | 24/5/2012 16:40 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
במי תצפו הערב? בנות
במי תצפו הערב? בנות "היפה והחנון 3" אמיר מאירי

לא ברור איך תסתיים המלחמה היום בערב בין ערוץ 10 ל"רשת" בערוץ 2, אבל לפחות באינטרנט, ערוץ 10 יוצא היום עם ידו על העליונה. בערוץ השקיעו סכום צנוע מאוד של 130 אלף שקלים בפרסום, מהם כ-20 אלף שקלים בפרסום בגוגל. התוצאה: בשעות הבוקר בכל פעם שהוקש בגוגל או ביוטיוב הצירוף "רוקדים עם כוכבים" עלתה פרסומת של "היפה והחנון", המזמינה את הגולשים לצפות בפרק הבכורה. לאחר הפסקה של כמה שעות, בשעה שש בערב, לקראת השקת העונה החדשה של "היפה והחנון" בערוץ 10 יחזור האמבוש בניו מדיה.

גורמים בערוץ 10 אישרו כי לאור מגבלות התקציב הפנה הערוץ חלק מרכזי בתקציב הפרסום לאפיקי ניו מדיה במסגרתם הוא מבצע פרסום מילות חיפוש בגוגל וביוטיוב. כמו כן סיפרו כי הערוץ בחר למקם פרסומות באופן בולט ומסיבי במיקומים טבעיים לצופי טלוויזיה כגון ערוץ היוטיוב של רשת וערוץ היוטיוב של "רוקדים עם כוכבים".

המלחמה בין "רשת" לערוץ 10 צפויה להגיע היום לשיאה מיד לאחר מהדורת החדשות: מול השקת היפה והחנון, הציבה רשת ראיון שנערך עם בר רפאלי והחליטה שלא לשדר פרסומות בין תשע בערב ל-22:20. מדובר בעשר דקות פרסום בעלות מוערכת של כ-700 אלף שקלים. את "רוקדים עם כוכבים", שסובלת מנחיתות ברייטינג לעומת ערוץ 10, הוחלט ברשת לדחות לאחר הראיון עם רפאלי.
צילום מסך
זה מה שיקרה אם תקישו ''רוקדים עם כוכבים 2012'' ביוטיוב צילום מסך

צילום מסך
וזה מה שתראו אם תקישו ''רשת'' צילום מסך
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום טלוויזיה -
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

ביקורות וטורים

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים