עם ידידים כאלה: על הסרט "ידידים פלוס"
ג'סטין טימברלייק ומילה קוניס מזיעים מהסיבות הלא נכונות ב"ידידים פלוס" - קומדיה רומנטית שחורקת ממאמץ
דיאלוגים חורקים מרוב מאמץ וצמד שחקנים המזיע קשות מחמת הניסיון לעצב דמויות קלילות ובלתי מזיעות, אמורים לשרת סרט-קונספט המשתדל לצלול אחת ולתמיד אל עומק הסוגיה המטרידה: מיהו ידיד ומיהו יזיז? מתי מחויבות איננה מחייבת את המתחייבים לה ומתי אותה מחויבות מעידה על רגשות אהבה, המוסתרים היטב מתחת לשכבות עבות של ציניות מתגוננת?

ג'סטין טימברלייק הוא מעצב אתרי אינטרנט מלוס אנג'לס, המגיע לניו יורק על מנת לכהן כמעצב גרפי של מגזין לגברים. מילה קוניס הינה ציידת ראשים, או סקאוטית בלשון ספורטיבית, המתפרנסת (?) מאיתור כישרונות ניהול עבור חברות מסחריות. היא שכנעה אותו לעקור מהחוף המערבי למזרחי, ובתוך כך ניצת משהו בין השניים.
למשהו הזה קוראים סקס ללא רגשות, או כך לפחות הם סבורים. מבנה נפשי בעייתי של השניים, ניסיון חיים מצולק וילדות פגומה חוברים יחד על מנת לשבש את נוסחת חדר המיטות הכאילו קולית שלהם, והעניינים היגעים של הסרט מתחילים להתגלגל קדימה.
ויל גלוק ("באה בקלות") מביים פה תסריט מאת הטירונים קית' מרימן ודיוויד ניומן, שדומה כי השקיעו את עיקר מאמציהם במספר קטן של סצנות שבהחלט מועמדות לככב ביוטיוב. זאת על חשבון התמונה הכוללת של הסרט. בולטת במיוחד אותה סצנת סקס שבה בני הזוג המלוהטים מורידים הוראות ביצוע מדויקות אחת על ראש האחר - איפה להניח את הלשון, היכן
כאמור לעיל, הסרט וגיבוריו מצויים בקונפליקט מתמיד עם דמויות פיקטיביות שהובילו בעבר קומדיות רומנטיות. בולט במיוחד השיח הפנימי שלהם על אודות המשמעויות הנגזרות מ"אישה יפה", בכיכובם של ג'וליה רוברטס כזונה ושל ריצ'רד גיר כמיליונר. מרוב דיבורים מנפחי שכל הדמויות של טימברלייק וקוניס אינן שמות לב שהן עצמן תעתיק של הקונפליקט שהוליך את הסרט ההוא, שהרי קוניס מקבלת אחוזי בונוס על פי ההצטיינות של טימברלייק במקום עבודתו החדש. כלומר, חזרה על הנוסחה השמרנית המקובלת - הוא מפריש כספים, היא מתנחמת בקניות.
מספר שחקנים המעצבים דמויות לוויין המקיפות את צמד הגיבורים עושים עבודה קולעת יותר מאשר השחקנים הראשיים. פטרישיה קלארקסון, כאימא המטורללת של קוניס, לוקחת בהליכה את התחרות בין הנשים. וכך גם בין הבנים; וודי הרלסון, המגלם עורך ספורט הומו שעובד במגזין לצדו של טימברלייק.