נגינת הקרן: ראיון עם קרן אן
קרן אן תנחת בישראל ל-48 שעות להשתתף בקונצרט האחרון בסדרת מופעי "קלאסי-רוק" של האופרה הישראלית. בראיון בלעדי היא אומרת: "למעשה, אני משלבת כלי מיתר במוזיקה שלי מאז ומעולם"

אוהבת את שופן. קרן אן עמית ישראלי
אן מספרת שהחיבור עם האופרה הוא עבורה טבעי ומתבקש. "אני אוהבת לגוון ולשנות פורמטים תוך כדי סיבוב ההופעות", היא אומרת. "זה מאתגר לקיים מופע עם עשרים כלי מיתר מאחורי. זה יוצר משהו מיוחד ושונה. בשנה של סיבוב הופעות אני מנסה לעשות ארבעה-חמישה פרוייקטים כאלה. אני גם לא רואה את זה כשילוב בין רוק למוזיקה קלאסית. כלי מיתר הם חלק מעיבודים בסצנת הרוק כבר משנות השישים. למעשה, אני משלבת כלי מיתר במוזיקה שלי מאז ומעולם".
את אוהבת מוזיקה קלאסית?
"כן, בוודאי. אישית אני מאוד אוהבת את שופן, סאטי, סטראווינסקי, ראוול ובראהמס. מקצועית, יוצא לי להשתתף בלא מעט פרויקטים באוריינטציה קלאסית, כמו לדוגמא 'רד ניוז', האופרה שכתבתי עם בארדי ג'והנסן ועולה בפרמיירה ב-4 לנובמבר באופרה של פאריז".
"מוקדם יותר השנה שיתפתי פעולה עם קווסטלאב מלהקת'הרוטס' בפרויקט'לוקדאון' שהיה באוריינטציה קלאסית. אני גם יוצרת מוזיקה לסרטים וטלוויזיה ('האנטומיה של גריי', 'מתחת לאדמה' ועוד - י.א.). זה מכתיב עבודה עם הרכבים וכלים מהעולם הקלאסי. אני מאוד שמחה להגיע לישראל, אפילו כשזה רק ל-48 שעות, ולעבוד עם שלומי שבן שהוא אחד החברים הכי טובים שלי".