כאן ועכשיו: על האלבום החדש של ברי סחרוף
הכתיבה המשובחת, ההפקה המבריקה והיכולת של ברי סחרוף לשחק עם ניגודים הופכות את "אתה נמצא כאן" לעוד אלבום חזק וחשוב של אליל הרוק
"אתה נמצא כאן" , ברי סחרוף, הליקון

בואו להיות חברים של רייטינג בפייסבוק!
האמת שזה התחיל כבר בסינגל הראשון, "העין". עזבו את ההפקה המהוקצעת, העדכנית ומרובת הרבדים של בן הנדלר. הטקסט שנכתב על ידי דן תורן וסחרוף מצליח לבטא באופן מושלם את העייפות היומיומית מהתמודדות עם עולם שיש בו גודש של גירויים. סחרוף עשה בשכל כשהחליט להפקיד את האלבום בידיו של בן הנדלר - כוכב עולה בשמי ההפקה המקומית שזו לו ההפקה הגדולה הראשונה ברזומה. במובן הזה (ורק במובן הזה), סחרוף הוא סוג של מדונה מקומית, שממשיך לפעול בגאווה, ובלי לבייש את עצמו, בין השאר דרך איתור הדבר הבא במוזיקה ושיתוף פעולה איתו.

לא מתפשר. ברי סחרוף גוני ריסקין
זה, כמובן, לצד כתיבה משובחת וכריזמה של כוכבי הוליוודי מהפיפטיז. לא כל האלבום ידידותי למשתמש כמו "העין", וזה לא שסחרוף הפך פתאום למלכת דאנס, אבל הביטחון העצמי שלו כיוצר מאפשר לו לפלרטט כאן עם ז'אנרים פופולאריים כמו אלקטרו ב"הדרך לערד" או עם מזרחית ב"ימים נוראיים" - ולעשות את זה מבלי להתפשר על האיכות.
המשחק הזה של סחרוף עם ניגודים, והיכולת שלו להיות גם וגם, הופכת אותו לזיקית הכי מעניינת במוזיקה הישראלית. מצד אחד הוא יכול להיות רציני ואפל (למשל, ב"הלוחש למכוניות") ומצד שני להשתעשע בטקסט קומי-טרגי רב משמעי שכתב בעצמו ("נחמה"). את כל זה הוא חב גם לחבורה המוכשרת שקיבץ סביבו באלבום הסולו התשיעי שלו (כולל האי.פי עם אינפקטד מאשרום), שחלקה הולכת איתו כבר שנים, וכוללת, חוץ מדן תורן ובן הנדלר, את תמיר מוסקט, נאור כרמי, עמיר לב (שהשתתף בכתיבת שיר הנושא), ואורן לוטנברג. "לא סתם בחרתי לקרוא לאלבום 'אתה נמצא כאן'", הודה סחרוף, "ניסיתי ליצור אלבום ישראלי ומקומי, מתוך איזשהו געגוע לתחושה של בית וקהילה...". הקהילה שסחרוף יצר באלבום הזה היא מורכבת ומרתקת. תענוג לאוזניים ואתגר למוח. אתם רוצים להיות חלק ממנה.