הייתי בגן עדן: לאן נעלמה שרית חדד?

דווקא בתקופה שבה המוזיקה המזרחית בשיא פריחתה, הגברת הראשונה של הז'אנר שרית חדד נדחקה לפינה. הירידה הברורה במעמדה מתבטאת בכמות האירועים הפרטיים וההשמעות ברדיו, ובביטול חסר תקדים של הופעות במועדונים. בדרך להבנת סיבות הנפילה מתגלה היחס המתנכר של חדד לנגניה הוותיקים, ההתרחקות מהמעריצים והמאבקים בזמרות אחרות. כן, גם מאיה בוסקילה

שגיא בן נון | 16/7/2010 14:46 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
לפני כמה שנים, פורסמו כמה מחקרים אקדמיים שהתייחסו לשרית חדד ואישרו: כשחדד פונה מערבה (דאנס, פופ) התקשורת נוטה לפרגן, וכשהיא דואה על רוח מזרחית - היא נקטלת.

בשנים האחרונות חדד גילתה תעוזה רבה, חדשנות ואומץ מוזיקלי, בקיצור "השתכנזה‭."‬ במקביל, התקשורת אימצה את הז'אנר המזרחי בחום. לכן המשוואה האקדמית השתנתה, וחדד יצאה קרחת מכאן ומכאן, בלי ללמוד דבר מהקרחת של אייל גולן.

בתקשורת הכללית כוחה נחלש, ובציבור המזרחי מעמדה כמעט התרסק. יש לכך כמה ביטויים. חדד ספגה צניחה בכמות האירועים הפרטיים (בר מצוות, חתונות וועדי עובדים),‬ גם בהשוואה לימי השיא שלה וגם בהשוואה לכוכבי המוזיקה המזרחית.

לדברי בנצי מור, הקלידן של חדד, "בשנה האחרונה ממוצע ההופעות של שרית הוא עשר פעמים בחודש, כולל הכול‭."‬ לשם השוואה: בין השנים 2000 ל-‭,2005‬ מספר אדם שעבד במשרדו של מנהלה האישי אבי גואטה, קיימה חדד כ-45 הופעות בממוצע בחודש. מתוכן כ-30 אירועים משפחתיים, עשרה לוועדי עובדים ועוד כארבע הופעות בימי חמישי במועדונים כמו הפלקה והבה נגילה.

אמנם התעריף שחדד גבתה בעבר היה זול משמעותית מהר תעריף שהיא גובה היום לשמחה משפחתית - כ-50 אלף שקל. עם זאת, אייל גולן, קובי פרץ, ליאור נרקיס, דודו אהרון ומשה פרץ גובים תעריף נמוך רק במעט מחדד, ויומניהם מלאים בכ-30 הופעות בחודש.

לטענת בנצי מור, הבעיה היא בכך שהשירים הישנים חזקים יותר מהשירים החדשים בהופעות, ובמילים אחרות: לחדד אין מספיק להיטים חדשים כדי להגדיל את כמות האירועים.

"היו ימים‭,"‬ שוקע בנוסטלגיה ישראל שובל, הדרבוקיסט לשעבר של חדד, "שבהם אם היו לנו 40 הופעות בחודש, היינו בוכים לאבי גואטה 'מה קרה? למה העבודה ירדה‭.'?‬ בשיא שלנו, ואני לא מגזים, היו 68 הופעות! לפעמים גם ארבע פעמים ביום. כל הזמן התרוצצנו, לא היה לנו זמן ומקום להתקלח.

נסענו בוואן ואמרנו לנהג 'תעצור את האוטו, אנחנו לא יכולים להריח את עצמנו‭.'‬ יצאנו מהוואן, עמדנו מול ממטרות שהיו לצד הכביש, הורר דנו את החולצה, ושפכנו על עצמנו מים כמו ילדים. והמשכנו להופעה הבאה. היום פונים אליי חברים נגנים שעדיין עובדים עם שרית, ומתחננים שאסדר להם עבודה כי הם לא יכולים לעמוד בשכר הדירה‭."‬

הירידה בכמות העבודה של חדד לא באה לידי ביטוי בתקשורת הודות לקשריו ולכישוריו התקשורתיים של גואטה. במרץ ‭,2009‬ למשל, רואיינה חדד ל"אולפן שישי" של יאיר לפיד בערוץ 2 לצורך קידום אלבומה "מרוץ החיים‭."‬ לפיד טען בהפניה לכתבה שחדד "מופיעה 70 פעם בחודש ואף פעם לא מתלוננת‭."‬ חדד עצמה אמרה בכתבה שהיא מופיעה "בערך 60 פעמים בחודש‭."‬ ומה אומר הקלידן בנצי מור? "להגיד 60 הופעות בחודש זאת הגזמה. בתחילת 2009 היה לנו משהו כמו 17-18 הופעות בחודש‭."‬

לא מדובר במקרה נדיר של חוסר דיוק מצד גואטה. במקרה אחר, כשגואטה היה מנהר לו האישי של הזמר שריף, הוא הוציא איתו בין היתר את האלבומים "הופעה חיה בירדן - חלק א‭"'‬ ו"הופעה חיה בירדן - חלק ב‭."'‬

שריף מספר ל"תרבות מעריב" כי "אלבומי ההופעה בירדן בכלל לא הוקלטו בירדן אלא בארץ. אבי גואטה קרא לאלבומים 'הופעה חיה בירדן' מטעמים שיווקיים‭."‬ הדרבוקיסט ישראל שובל, שניגן בהקלטות האלבום, מאשר את דבריו של שריף. 
רונן אקרמן
מספר לא מדויק של הופעות. שרית חדד רונן אקרמן
פליק מהפלקה

ובחזרה להידרדרות במעמדה של שרית חדד. זאת, מתברר, לא התרחשה רק בהופעות סגורות, אלא גם במה שהיה הלב הפועם של התעשייה המזרחית: המועדונים. באמצע העשור הקודם חדד נטשה את ההופעות במועדונים מזרחיים או בעלי אוריינטציה ים תיכונית, אולם מאז עשתה כמה ניסיונות שלא צלחו לחזור למועדונים.

לפני כחמש שנים, למשל, בוטלה הופעה שלה במועדון "הפלקה" המיתולוגי. "ההופעה בוטלה כי הגיעו כמה עשרות אנשים בלבד. צר לי שהיא התרחקה מהקהל המזרחי‭,"‬ אומר מישל בן חמו, מנהל "הפלקה‭."‬ במאי 2009 בוטלה הופעה של חדד במועדון "נייט‭,"‬ לאחר שהגיעו פחות ממאה איש, מספר מפיק אירועים פעיל.

"אין לה שום חומר חדש שיכול להחזיק קהל של מועדונים‭,"‬ טוען המפיק ומוסיף כי לפני חודשים ספורים הופיעה חדד במועדון האומן 17 בתל אביב בפני 300 איש בלבד. "לשם השוואה, כשמשה פרץ הופיע שם הגיעו קרוב לאלפיים איש, ורבים נשארו בחוץ‭,"‬ הוא מסביר.

חדד לא מצליחה גם לשחזר את הצלחות העבר שלה בהשמעות ברדיו, כך עולה מנתונים שהועברו מאשכולות, החברה לתמלוגים של האמנים המבצעים בישראל. בחברה ערכו דירוגי השמעות שנתיים ששקללו את מספר הדקות הכולל שהושמעו בקול ישראל ובגלי צה"ל.

על פי דירוג ההשמעות, בשנת ‭,2004‬ השנה שבה הוציאה את אלבומה "חגיגה‭,"‬ העפילה חדד למקום השביעי המכובד. אולם בשנת ‭,2009‬ שבה

הוציאה את אלבומה "מרוץ החיים‭,"‬ הידרדרה חדד למקום ה-18, שבעה מקומות אחרי אייל גולן, שנמצא במקום ה‭.11-

עדות נוספת לירידה בפופולריות של חדד היא התמעטות המעריצים הצעירים. רותם שמואלי, בן 21 מאשדוד, מעריץ את חדד כמעט מחצית מחייו וגם ניהל במשך שנתיים וחצי את הפורום המרכזי של חדד באתר תפוז.

הפורום נסגר בדצמבר האחרון לאחר מחצית עשור, עקב רמת פעילות נמוכה מאוד. גם בקהילה הרשמית באתר של חדד מינון כתיבת ההודו עות נמוך ביותר. "שרית איבדה הרבה מעריו צים צעירים בשנים האחרונות‭,"‬ אומר שמואלי בצער, "בקושי כותבים הודעה או שתיים ביום בפורומים שלה כי הקהל נעלם. זה בגלל ששרית היום פחות מעניינת. הרבה מעריצים הביעו בפורום את הבאסה שלהם מכך ששרית התרחקה מהמזרחי, וגם ביטאו את התחושה ששרית מתייחסת היום פחות לקהל שלה.

למרות השיר שלה, לפעמים אפשר לקרוא לה סנובית. פעם היא הקדישה לכל אחד מאיתנו יותר זמן - ישבה איתנו, דיברה איתנו, צחקה איתנו. התעניינה בחיים שלנו. היום זה כמעט לא קורה. שרית כותבת בעצמה בפורום רק לעתים רחוקות מאוד‭."‬

בשנה האחרונה מנסה חדד לחזור אל השכונה. "האלבום האחרון של שרית חדד 'מרוץ החיים' הוא סוג של חזרה בתשובה לחיק הסלסולים‭,"‬ אומר עיתונאי המוזיקה חגי אוזן. "האלבום גדוש בשירי 'הארד קור‭,'‬ אבל הוא לא זכה להצלחה הגדולה שהיא ציפתה לה‭."‬ 

בסוף השנה שעברה התרחש מהלך לא מוצלח נוסף. חדד ואייל גולן הוציאו דואט, "רגע גדול" שמו, לאחר ששכב במגירה כשלוש שנים. על הנייר, דואט בין מלך ומלכת הז'אנר המסלסל היה חייב להיהפך ללהיט. בפועל זה לא קרה.

גואטה עשה מהלכים נוספים, בדרך חזרה מזרחה: חדד התארחה באחרונה בהופעה חיה בתוכניתו של אליקו. תמיר צור המוכשר, שהפיק ועיבד את אלבומיו האחרונים של אייל גולן, מונה על הפקה ועיבוד של כמה שירים באלבום הבא שלה. ובנוסף, גואטה פנה לפזמונאי הבכיר בז'אנר, יוסי גיספן, בבקשה שישוב וישתף פעולה עם חדד.

עם הלהיטים הגדולים שגיספן כתב בעבר לחדד נמנים "כשהלב בוכה‭,"‬ "אתה תותח‭,"‬ "לראות את הכאב" ועוד. גיספן הפסיק לכתוב לחדד בשלושת האלבומים האחרונים והפחות מצליחים שלה. לדברי מקורביו, התמלילן הפנה כתף קרה לניסיונות החיזור של גואטה. גיספן סירב להגיב לכתבה.

אינדיקציה נוספת לירידה במעמדה של חדד תמצאו ביוטיוב. בהשוואה בין הקטעים הנצפים ביותר של כל אמן, זוכים אייל גולן, קובי פרץ, ליאור נרקיס, משה פרץ ודודו אהב רון במספר צפיות גבוה יותר באופן משמעוב תי משירה הנצפה ביותר של חדד.

על אף כל זאת, הפזמונאי דוד זיגמן שולח מסר מעודד לגואטה ולחדד. "למרות שאני מתבאס לפעמים שהיא לא עובדת איתי, אני עדיין חושב ששרית הייתה ונשארה דיווה‭,"‬ הוא אומר. "היא אבן יסוד ופורצת דרך לא פחות מזוהר ארגוב ז"ל. אז בא דור חדש. אתה יודע כמה דורות חדשים היו בדרך של שרית? כמה קמו ונפלו וקמו ונפלו? לכל הזמרים החדשים יש מזל של מתחילים. החכמה היא לשרוד 15 שנה בשוק הזה, ולעשות כל פעם דברים חדשים, פעם עם טיפקס, פעם עם עברי לידר וכו‭.'‬ אני מאחל לכולם את האומץ שיש לשרית לגעת בדברים אחרים ולא להיות מקובע בתוך נישה מסוימת בלי לנסות‭."‬

בייגל
חומרים לא מתחדשים. שרית חדד בצילומי עטיפת הדיסק שלה בייגל
פיטורים בסמס

יש לא מעט הסברים להיווצרות הסדקים באימפריה. אחד מהם הוא התעקשותו של אבי גואטה להקיף את חדד בחומות בצורות כל כך.

"עבדתי עם שרית באופן יומיומי במשך תקופה ארוכה‭,"‬ אומר יוצר מצליח, "ולא נוצר בינינו שום קשר. שום דבר אישי ושום דבר רגשי. אבי כל כך שמר עליה. כשעובדים עם ליאור נרקיס ועם קובי פרץ מיד נוצר קשר רגשי‭."‬

החומות האלה ניצבות גם מול התקשורת. "הראיונות של שרית חדד נשמעים כמו תקליט, תמיד היא אומרת את אותו דבר‭,"‬ אומר שמואלי המעריץ. "למשל, תמיד ישאלו אותה על אהבה ותמיד היא תגיד שאין לה זמן. אין לך זמן‭!?‬ למה, אין זמרים מצליחים אחרים שמנהלים מערכת יחסים? הקהל רוצה זמרת שהיא לא רק זמרת, אלא גם לדעת על החיים הפרטיים שלה, אבל שרית לא מאפשרת להכיר אותה‭."‬

ואגב החומות האלה, מתברר שיש לגואטה ולחדד שפת סתרים. "זה מזכיר קצת את שפת הבי"ת‭,"‬ אומר בנצי מור. "כשאבי ושרית לא רצו שמישהו יבין אותם, הם דיברו בשפת הסתרים שלהם. למשל, אם שרית לא הסכימה שיצלמו אותה, או אם היו כתבים ועיתונאים שרצו להסתיר מהם משהו‭."‬

אבל הסבר מהותי יותר קשור להתרופפות המבנה הכמו משפחתי שהיה בעבר סביב חדד. תחילת שנות ה-‭,90‬ מועדון המגף בחדרה. שני מוזיקאים בולטים בז'אנר המזרחי, הדרבוקיסט ישראל שובל והקלידן בנצי מור, מלווים את הזמרים בניאל וצביקה אברהם.

לפתע ניגשת אליהם מלצרית צעירה ושמנמנה בשם שרה חודדטוב, ומבקשת לעלות לשיר. שובל ומור נותנים לה הזדמנות לעלות לבמה בהפסקה, חודדטוב מבצעת קאברים של זהבה בן ואתי לוי. למשמע קולה הם נמסים.

"הילדה, שעוד לא לבשה חזייה, טמטמה לנו את האוזניים‭,"‬ אומר שובל. "היה לה קול אדיר. מיד הבנו שהיא תהיה להיט. אז אני ובנצי החלטנו לאמץ אותה, צירפנו אותה להופעות שלנו בצפון‭."‬

כל זה קרה זמן ניכר לפני שאבי גואטה הכיר את חדד. המפגש הראשון ביניהם התרחש במועדון בחוף בנתניה ביוזמת הזמר יוסי שועה. "אבי לא רצה בהתחלה לקחת את שרית‭,"‬ אומר בנצי מור. "אני מאוד השפעתי עליו בעניין הזה. ישראל ואני תמכנו בשרית ודאגנו לה. בתחילת הדרך הופענו איתה ללא תשלום. כיוונו אותה מקצועית ונתנו את הנשמה‭."‬

"שרית ואני היינו קרובים מאוד. ניהלנו שיחות עד השעות הקטנות של הלילה, יצאנו למסעדות, הייתי כמו אח שלה‭,"‬ מספר שובל. "פעם, בסוף שנות ה-‭,90‬ עלינו להופעה בצפון. ישבנו בוואן, ועשר דקות לפני ההופעה נוצר לשרית כתם על המכנסיים הלבנים. נכנסנו לחדר, הורדתי את מכנסי הג'ינס שלי, והיא לבשה אותם. נתתי לה גם את המגפיים שלי. אני לקחתי את המכנסיים של רפי הנהג והשארתי אותו עם התחתונים באוטו. ועלינו לבמה‭."‬ 

אבל אז הגיעה ההצלחה והיחסים המשפחתיים דעכו. "הכול השתנה אחרי שבאה ההצלחה הגדולה של שרית עם טיפקס‭,"‬ אומר שובל. "אחרי שהם ראו את הכסף, אנחנו נשארנו העובדים השחורים. המשפחה התפרקה. פתאום נעלמו החיבוקים, החיוך החם, אמירת השלום כשמתחילה ומסתיימת ההופעה. הפסקנו להיפגש מחוץ לבמה. שרית הפסיקה לפרגן. בסוף ההופעות בקיסריה ובהיכל התרבות היא לא הציגה, כפי שמקובל, את צוות הנגנים שעומדים מאחורה, וזה פגע.

הוחלט שהנגנים הקבועים לא ישתתפו בהקלטה, כי העדיפו נגנים בעלי שם. והיה כואב במיוחד כשלא צורפתי להופעה באירוויזיון, למרות שנתתי לה את החיים שלי מאז שהייתה ילדה קטנה‭."‬

באמצע שנות האלפיים נפרדו אבי גואטה ושרית חדד מישראל שובל. אחריו פוטר נגן ותיק אחר, הגיטריסט מאיר רגב, ועל פי התיאור הנמסר לנו - בצורה מכוערת למדי.

"הנגנים של חדד קיבלו מדי ערב הודעת אס.אם.אס עם עדכון מתי והיכן יתקיימו למחרת החזרות וההופעות‭,"‬ אומר מקורב לרגב. "מאיר הוא אדם כזה מסודר, ולכן לא הבין איך כבר שמונה בערב והוא לא קיבל הודעת אס.אם.אס.

הוא חשב שיש איזושהי תקלה. אז מאיר התקשר למנהל ההצגה. מנהל ההצגה אמר לו 'ידעתי שתתקשר. אבי ושרית אמרו לי להגיד לך לא להגיע מחר לחזרות, ולא להגיע יותר להופעות‭.'‬ זהו! אחרי 14 שנים, שבהן מאיר נתן את החיים שלו לטובת העבודה ועבד בשביל גרושים, זאת דרך אנושית לפטר בנאדם? להודיע לו בטלפון דרך מישהו אחר‭."?‬
   
מאיר רגב, כך פורסם ב"גלובס‭,"‬ הגיש בסוף 2007 תביעה בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב. הוא תבע מגואטה פיצוי בסך כ-370 אלף שקלים, לאחר שלטענתו פוטר בחוסר תום לב. רגב טען כי עבר ממעמד שכיר לעצמאי, ואולם יחסי העבודה בינו לבין גואטה נמשכו ונאסר עליו להופיע עם אמנים אחרים.

עוד טען כי גואטה פיטר אותו בלא התראה מוקדמת ובלי לתת לו הסברים. המשפט התקיים בדלתיים סגורות, ולפני כמה שבועות הגיעו הצדדים לפשרה. על רגב נאסר להתראיין בכל הקשור לתביעה בינו לבין גואטה.  

יוסי אלוני
מערכת יחסים מוזרה. שרית חדד ואבי גואטה יוסי אלוני
אי-מא!

בחודש שעבר נרעש שוק המוזיקה מהידיעה ב"מעריב‭,"‬ שבישרה על האפשרות כי אבי גואטה ינהל גם את הקריירה של מאיה בוסקילה. המחשבה על ניהול של זמרת רצינית כמו בוסקילה לצד חדד נתפסה בתעשייה כעדות למעמדה הנחלש של חדד.

אפילו בעיני מנהלה האישי. אך המגעים המתקדמים בין השניים לא הבשילו, בסופו של דבר. מקורב לאבי גואטה טוען כי ההסכם נכשל בגלל וטו שהטילה חדד.

"אבי רצה מאוד לייצג את מאיה‭,"‬ אומר המקורב. "הוא כל הזמן חושב קדימה ומחפש עוד מקורות הכנסה ועוד כוח. התנהל ביניהם משא ומתן מתקדם, אבל ממה שאני יודע שרית הכשילה את זה. למרות שהיא יכלה גם להרוויח מהייצוג של מאיה, כי היא שותפה עם אבי בחברה. נראה לי ששרית נפגעה מהקטע עם מאיה בוסקילה‭."‬

רק לפני חמש שנים, אגב, חדד אמרה בריאיון ל‭7"‬ ימים‭:"‬ "מאיה בוסקילה מדהימה. אני לא חוששת ממנה‭."‬

ספקולציות ותאוריות רבות התרוצצו בתעשייה בעקבות המשא ומתן בין גואטה לבוסקילה: האם היה ריב גדול בין גואטה לשרית שמאותת על פרידה דרמטית? התשובה, לפי אחד האנשים הקרובים ביותר לגואטה, שלילית.

אבל מריבות פחות הרסניות יש כל הזמן, לדבריו. גואטה מתואר בתקשורת באופן עקבי כדמות אבהית הנערצת על שרית (פנינים מראיונות: "אבי הוא כמו אבי - האבא שלי. זה חיבור משמים, כמו שאני שרה ב'תותח‭:'‬ 'יש רק אחד למיליון‭,"'‬ "כשאני קמה בבוקר אני מודה לקב"ה ולגואטה").‬

אולם כמו במשפחות הכי טובות, לפעמים היו ביניהם גם מריבות קשות. "הייתי עד להרבה התפרצויות זעם של שרית על אבי, כולל קללות‭,"‬ מספר יוצר שעבד עם חדד באמצע העשור האחרון. "היו דברים מביכים. פעם אבי איחר, אז היא פתחה עליו פה גדול.

ופעם אחרת היה ריב מכוסח על איזה עניין שקרה בהופעה. היחסים ביניהם הם על גבול המוזרים. אני לא מכיר מנהל וזמר שקשורים כל כך אחד לשני, תלויים כל כך אחד בשני, ותופסים מקום מרכזי כל כך אחד בחיים של השני‭."‬

מקרה מאיה בוסקילה מזכיר את התקופה שבה גואטה ייצג את הזמרת הדרוזית היפה והמוכשרת אסאלה יוסף. לדברי גורם המקרוב לאסאלה, "אבי רצה שתהיה לו זמרת כדי שיוכל לעשות איתה אירועים גם במחירים פחות גבוהים משל שרית.

הוא שמע את אסאלה ומאוד התלהב מהקול שלה. הוא רצה לקדם אותה. שרית מאוד התעצבנה מכל הסיפור הזה, והיה ביניהם מתח וקצר מאוד רציני. זה הורגש באוויר. מבחינתה של שרית, אסאלה הייתה לא רצויה. באיזשהו שלב אבא של אסאלה לא אהב את ההתנהלות של אבי והבין שהוא לא יוכל להיות במשרד שנמצאות בו גם שרית וגם אסאלה, אז זה התפוצץ‭."‬

בייגל
גינוני דיווה? חדד בייגל
ספסל עמוק

ועוד בעניין זמרות מתחרות: במהלך השנים נפוצו בתעשייה שמועות כי גואטה מנסה לחבל בקריירה של הזמרת ג'ולייטה. המפיק גלעד מסמי (ביגי),‬ יוצר הלהיטים "בלבלי אותו" ו"תיזהר ממנה" וכיום מנהלה האישי של ג'ולייטה, טוען שזאת האמת.

"אבי גואטה מנהל מסע הכשלות כנגד ג'ולייטה‭,"‬ הוא אומר. "בשנה שעברה ג'ולייטה הייתה אמוה להופיע ב'רוקדים עם כוכבים' לצד שרית חדד. לאחר שבוע של הכנות, לילה לפני הצילום נמסר לי מההפקה כי אבי גואטה אינו מוכן שג'ולייטה וחדד יהיו על אותו סט צילום‭."‬

ג'ולייטה נשארה בחוץ וחדד כיכבה לבדה. עימות נוסף שנקשר בשמותיהן של ג'ולייטה וחדד קשור בלהיט האחרון של חדד, "קרוסלה‭."‬

יוצרי הסדרה "הבובלילים" של ביפ חיפשו שיר לקידומה, וקיבלה הצעה לשיר בביצוע ג'ולייטה שכתב גלעד מסמי. ההצעה נדחתה, ובסוף נבחר השיר "קרוסלה‭,"‬ בביצועה של שרית חדד, שעל מילותיו קיבלו קרדיט ערן פריאון, עופר פריאון ויקיר בן טוב.

מסמי טוען כי בשיר החדש נגזלו ממנו זכויות יוצרים. השיר של ג'ולייטה נפתח בשורה: "בוא, בוא ותיתן לי עוד קצת אהבה‭."‬ השיר בביצוע חדד נפתח בשורה כמעט זהה: "בוא, בוא ותראה לי מה זו אהבה‭."‬ מסמי: "יידעתי את אבי גואטה, באס.אם.אסים ובטלפונים שהרעיון וחלק ממילות 'קרוסלה' נגנבו משיר שכתבתי לג'ולייטה. אבל הוא התעלם מהפניות שלי אליו והתנהג בבריונות ובדורסנות‭."‬

ערן פריאון, בתגובה: "מר מסמי העלה את טענותיו בפני שופט שמונה כבורר בידי אקו"ם. בתום דיון אחד, מסמי משך את תביעתו כמובן. צר לי שהוא לא בוחל באף אמצעי כדי לקדם את הזמרת שלו‭."‬

בימים אלה נפתחה מערכה שלישית בין ג'ולייטה לחדד. שתיהן הקליטו גרסאות כיסוי ללהיט הלבנוני מהסבנטיז, "דו יו לאב מי", ‬ של בנדלי ראמי ונאבקות על תשומת הלב התקשורתית.

האירוניה היא שייתכן שדווקא הצלחתו של גואטה ב"נטרול" זמרות מתחרות, גרמה לירידה בכוחה של חדד. "גואטה חי בפראנויה שמאוד מזכירה את מכבי תל אביב בכדורסל שרוכשת כל שחקן מצליח בכדורסל הישראלי‭,"‬ מסביר חגי אוזן.

"הוא יודע ליירט זמרות שמגלות סימני הצלחה, אבל מה שגואטה לא השכיל להבין זה שדווקא כשזמרות אחרות הצליחו, זה גרם לשרית לפרוח. ההצלחות של זהבה בן או מאיה בוסקילה היו על רקע הצלחתה של שרית חדד. כששתיהן שקעו ולא באה במקומן זמרת אחרת, פתאום כבר אין עניין והעסק נהיה משעמם.

השעמום ניכר גם על שרית חדד שהיא מאוד תחרותית ונשיפה בעורפה רק מחדדת אותה יותר. בשורה התחתונה, עושה רושם ששרית כבר לא מתרגשת, ואין לה רעב כמו זה שאפיין אותה פעם. הקהל מרגיש את זה ולכן גם הוא מחזיר לה באדישות‭."‬

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים