סופר קלסיקו: ביקורת על "Flesh Tone"
קליס אומרת באלבום החדש "Flesh Tone" שלה ביי ביי לאר אנ' בי, חותכת לדאנס ויוצאת מלכת הרחבה
''Flesh Tone'', הליקון

כבר מהאינטרו שומעים שקליס בחרה לרעות בשדות זרים, עם טרק שנשמע כמו דונה סאמר על קראק, מעין דיסקו אלקטרוני שמסתיים באמירה החד משמעית “אנחנו שולטים ברחבת הריקודים” - אמירה שמהדהדת לאורך האלבום. הטרק אמנם מתחיל מעצבן, אבל תנו לו צ’אנס כי הוא הולך ומשתפר ככל שהקול המדהים של הבחורה הזאת משתלט עליו.
הקטע הבא נקרא, כמה מתאים, “המאה ה-22”, ונותן את התחושה שקליס אומרת לנו: “וואו, אני עושה אלקטרוני, כמה חדשני מצדי”. כמו עוד כמה טרקים באלבום, הוא הופק על ידי בויז נויז, שהספיק להפיק כמה טרקים עבור בלוק פארטי ו-Justice ולמקסס ענקים כמו דפש מוד וסנופ דוג. גם פה הוא עושה את העבודה כמו שצריך.

הטרק הבא, "4th of July", הופק על ידי Ammo DJ ונבחר להיות הסינגל השני מהאלבום - אולי כי קליס נשמעת בו הכי קליס שאנחנו מכירים, והביטים של Ammo הם רק רמיקס לגרסת האר אנ’ בי של השיר. Ammo גם אחראי לרמיקס המשובח של "Boom Boom Pow" של הבלאק אייד פיז, אגב. נראה שוויל איי.אם - שהאלבום יוצא במסגרת הלייבל שלו - הסביר לקליס מה קורה בשטח ושידך לה את הבחור המוכשר ההוא, וגם את דיוויד גואטה, שאחראי על הפקת הלהיט הענק מתוך האלבום, שיצא כסינגל הראשון - “Acapella”.
המעבר בין הרצועות כמעט לא מורגש. פשוט להכניס את האלבום למערכת, לאייפוד או ווטאבר ולרקוד. לא צריך די.ג’יי. הדבר היחיד שמקשר בין קטע אלקטרוני אחד לאחר הוא הקול הקטיפתי הצרוד של קליס, שאפילו ביטים אלקטרוניים קרים לא מצליחים להוריד
בקטעים השביעי והשמיני נמצא הדי.ג’יי האיטלקי בני בנאסי, שמוכר מלהיט המועדונים הענקי מ-2002 “Satisfaction”. כנראה איטלקים אכן עושים את זה טוב יותר, כי “Emancipate” ו”Brave” הם השירים הכי טובים באלבום. מנענעים ומרגשים גם יחד. השיר האחרון נקרא “Songs for the Baby”, והכוונה היא לבנה בן השנתיים של קליס - הצאצא מנישואיה הקצרצרים לראפר נאס. לכל אורכו היא משתפכת “אני אוהבת אותך יותר מאשר אי פעם תדע”. גם אנחנו אוהבים ככה את קליס.








נא להמתין לטעינת התגובות






