זה כתוב בספרים: סטימצקי בקמפיין חדש

קמפיין חדש של סטימצקי מזמין חובבי ספרות להצטלם עם הספרים האהובים עליהם ולספר לעולם מה בדיוק הם אוהבים בהם

כרמית ספיר-ויץ | 19/1/2010 9:00 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תחת השם "יוצרים את מדף הספרים הגדול בעולם", מזמינה רשת "סטימצקי" את הגולשים להצטלם עם הספרים החביבים עליהם ולספר בקצרה על הבחירה. עלות קמפיין הטלוויזיה, העיתונות והאינטרנט (באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי), עומד על שלושה מיליון שקל.

מנכ"ל הרשת איריס בראל רתמה לכך את בני משפחתה הקרובה, לרבות ילדיה ואמה. "אמא שלי הצטלמה עם הספר
'אות מאבשלום' של נאוה מקמל-עתיר", היא מספרת, "היא הייתה בטוחה שהיא מצטלמת לסרט, ואכזבת חייה הייתה כשגילתה שמדובר רק בתמונות סטילס".

יריית הפתיחה של המבצע הגיעה דרך העובדים. "מדהים לראות איך העיניים של אדם שמדבר על ספר נדלקות", מוסיפה בראל, "זה מחזיר את הכבוד לספר ולסופרים, כיוון שכל אדם כול להעלות את העדפתו, המלצתו ואהבתו לספרים".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים