זה כתוב בספרים: סטימצקי בקמפיין חדש
קמפיין חדש של סטימצקי מזמין חובבי ספרות להצטלם עם הספרים האהובים עליהם ולספר לעולם מה בדיוק הם אוהבים בהם
מנכ"ל הרשת איריס בראל רתמה לכך את בני משפחתה הקרובה, לרבות ילדיה ואמה. "אמא שלי הצטלמה עם הספר
'אות מאבשלום' של נאוה מקמל-עתיר", היא מספרת, "היא הייתה בטוחה שהיא מצטלמת לסרט, ואכזבת חייה הייתה כשגילתה שמדובר רק בתמונות סטילס".
יריית הפתיחה של המבצע הגיעה דרך העובדים. "מדהים לראות איך העיניים של אדם שמדבר על ספר נדלקות", מוסיפה בראל, "זה מחזיר את הכבוד לספר ולסופרים, כיוון שכל אדם כול להעלות את העדפתו, המלצתו ואהבתו לספרים".