קפצו כיתה: על האלבום של הטרמפולינה
תומר יוסף ובנו הנדלר הוציאו תחת הפרויקט הטרמפולינה אלבום שמח, מושקע ובעיקר כייפי שיגרום לכם לנענע את הישבן בצורה בלתי נשלטת

האלבום, הנושא את שמם, משלב בין מקצבים ג'מאייקנים כמו סקא ורגאיי לבין מקצבים מזרחיים המלווים בנגינת עוד (על ידי ברי סחרוף) ובין פאנק סבנטיזי מגובה בכלי נשיפה לבין אלקטרוניקה עכשווית על ידי שימוש בסמפלרים.
טרמפולינה אינם מחדשים באופן מהותי את הקו שיוסף היה שותף לו בהרכב הבינלאומי שלו - ה'בלקן ביט בוקס' (בשיר "יו. אס. איזה באסה" - הם אפילו מצטטים מילים מהשיר "Hermetico" של הבלקן), אך הדבר לא גורע בכלל מהגרוב המתפרץ מתוך האלבום הזה.
כך למשל בשיר "הנה" הם מצליחים לשלב את נגינת העוד של סחרוף בתוך מקצב ערבי ודיסטורשן חשמלי ומייצרים שיר חאפלה מקפיץ ומהוקצע. סחרוף משתתף גם בשיר "לילה לילה" שמזכיר במעט את השיר "בחייכם אדומי השפתות" מפרוייקט אבן גבירול שהוא הוציא לאחרונה, כאשר על כל שורה ששר תומר יוסף חוזרת הלהקה אחריו.

באלבום מופיע גם החידוש של הנדלר ויוסף לשיר "עברתי רק כדי לראות" של אסתר שמיר שהוקלט במסגרת הפרויקט "עבודה עברית 2". נראה שהיה כדאי להוסיף אותו כשיר בונוס ולא למקם אותו באמצע האלבום, כיוון שהוא עוצר מעט את הרצף ובאופן כללי לא מדובר בקאבר מהפכני במיוחד, אלא בעיקר המרה מקצועית של השיר מן הז'אנר המוזיקלי שבו הוקלט לראשונה למקצב הרגאיי המקפיץ של הטרמפולינה.
אך למרות הקאבר הבעייתי, מדובר באלבום שמח, מושקע ובעיקר כייפי שיגרום לכם לנענע את הישבן בצורה בלתי נשלטת. מה שבטוח, המכונית שלכם הולכת להישמע כמו מסיבת ריקודים ניידת.
נראה שיוסף והנדלר קפצו בעזרת הטרמפולינה שלהם אל עבר העולם הגדול וחזרו חזרה כדי להראות לנו כיצד צריכים להשמע אלבומים שמופקים בארץ הקודש. התוצאה מצויינת ומהנה.
הטרמפולינה, "הטרמפולינה"