מי מלך הפלאפל?
שירות חדש של מדיה פורסט ו-YCD מולטימדיה יאפשר למוזיקאים לעקוב אחר שיריהם ולגלות באיזו עיר בארץ הם הכי לוהטים
מקור השירות החדש הזה הוא שיתוף פעולה עם חברת YCD מולטימדיה, שאחראית על איסוף נתוני ההשמעה מבתי עסק לצורך דיווח על תמלוגים לאמנים.
השירות המוצע לאמנים כרוך בתשלום חודשי נוסף וכולל נתוני השמעה שמסווגים לפי ערים וסוגים של בית העסק. כן כן, זה אומר שאמן ישראלי יכול כעת לדעת עד כמה בדיוק הוא פופולרי ברמת גן, ו/או עד כמה הוא לוהט בשווארמיות.
לטענתו של גוסטבו גמבט, מבעלי מדיה פורסט, האפקט של שדרוג המערכת כבר מורגש בשטח. "בעקבות ההרצה שעשינו, אמנים גילו כל מיני תופעות מעניינות", הוא אומר, "בהרבה מקרים הם גילו, למשל, ששירים שהצליחו מאוד ברדיו כמעט ולא הושמעו בבתי עסק, וגם להפך - שירים
בגדול, השירות החדש מאפשר למוזיקאי לקבל תמונה מאוד רחבה בנוגע להשמעות השירים שלו בבתי קפה, מסעדות, רשתות מזון, מכוני כושר וכד' וממש לנתח את ההשמעות האלו כדי לעשות אנליזה להמשך הקריירה שלו".