מי מלך הפלאפל?

שירות חדש של מדיה פורסט ו-YCD מולטימדיה יאפשר למוזיקאים לעקוב אחר שיריהם ולגלות באיזו עיר בארץ הם הכי לוהטים

רועי בהריר | 19/10/2009 10:02 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אחרי שחברת מדיה פורסט סידרה למוזיקאי ארצנו גישה חופשית אל כמות ההשמעות המדויקת של שיריהם ברדיו ובטלוויזיה והפכה לכלי חשוב למדידת פופולריות של אמנים ושירים, היא מעבירה הילוך, ובימים אלה היא מתחילה להציע לאמנים שמסתייעים בשירותיה גם נתוני השמעה בבתי עסק (כמו בתי קפה, חנויות ומכוני כושר).

מקור השירות החדש הזה הוא שיתוף פעולה עם חברת YCD מולטימדיה, שאחראית על איסוף נתוני ההשמעה מבתי עסק לצורך דיווח על תמלוגים לאמנים.

השירות המוצע לאמנים כרוך בתשלום חודשי נוסף וכולל נתוני השמעה שמסווגים לפי ערים וסוגים של בית העסק. כן כן, זה אומר שאמן ישראלי יכול כעת לדעת עד כמה בדיוק הוא פופולרי ברמת גן, ו/או עד כמה הוא לוהט בשווארמיות.

לטענתו של גוסטבו גמבט, מבעלי מדיה פורסט, האפקט של שדרוג המערכת כבר מורגש בשטח. "בעקבות ההרצה שעשינו, אמנים גילו כל מיני תופעות מעניינות", הוא אומר, "בהרבה מקרים הם גילו, למשל, ששירים שהצליחו מאוד ברדיו כמעט ולא הושמעו בבתי עסק, וגם להפך - שירים

שבכלל לא הושמעו ברדיו היו להיטים גדולים בבתי עסק.

בגדול, השירות החדש מאפשר למוזיקאי לקבל תמונה מאוד רחבה בנוגע להשמעות השירים שלו בבתי קפה, מסעדות, רשתות מזון, מכוני כושר וכד' וממש לנתח את ההשמעות האלו כדי לעשות אנליזה להמשך הקריירה שלו".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים