רשתות הספרים מתכוננות לשבוע הספר

בעקבות סטימצקי, יוצאת צומת ספרים במבצע שערורייתי: שני ספרים בעשרה שקלים. איך זה ישפיע על עם הספר?

כרמית ספיר-ויץ | 3/6/2009 8:05 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
חנות ספרים
חנות ספרים צילום: יוני רייף
שבוע הספר המתקרב מכניס את התחרות בין סטימצקי לצומת ספרים להילוך גבוה. אחרי שסטימצקי הציעה ספר שני במתנה, מציעה "צומת ספרים" על כל רכישת ספר במחיר מלא, שני ספרים בעשרה שקלים.

באתר הרשת מופיעים תחת רשימת הספרים המשתתפים במבצע, בעיקר כותרים של כנרת-זמורה-ביתן-דביר ומודן, מבעלי הרשת. "לפני זמן קצר הייתה תחושה שכל הענף מבין שהורדות המחירים הן לרעתו, ובסופו של דבר לרעת שוחרי התרבות", אומר ירון סדן, יו"ר התאחדות המו"לים. "התחרות בין הרשתות כבר לא מונעת על ידי היגיון כלכלי, אלא על ידי אמוציות".

ובמקביל,
מנסות גם רשתות קטנות להיאבק על מקומן בקרב האיתנים הזה. מוטי בינשטוק מ"תמיר ספרים" הירושלמית, מוסיף: "המבצעים הורסים את הענף. חנויות הספרים, כולל הרשתות הגדולות, נפגעו בגלל שחיקת הרווחיות.

"המו"לים בוודאי נפגעו כי המכירות לא עלו באותה מידה שהרווחיות ירדה. קשה לנו להדביק את המבצעים האלה, אבל המו"לים לא רוצים להיות בידיים של הרשתות הגדולות, ולכן חשוב להם להחזיק בחיים גם חנויות פרטיות ורשתות קטנות. הם עוזרים לנו לשרוד נגד הגופים הגדולים. אנחנו עצמנו לא מחויבים למבצעים, אלא לאיכות".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים