אי משלנו: שתי תוכניות חדשות ב"הוט בידור ישראלי"
"צמדים" מתארת בכנות רבה ובניקיון תהליך יצירה זוגי של יוצרים מעולם התיאטרון, המוזיקה והקולנוע. "שדרג את הסלב" מתחפשת לדוקומנטרי עמוק ובעצם נוגעת במכנה המשותף הנמוך ביותר של מיטב המציצנים. הוט בידור ישראלי מתחדש פעמיים

שתיהן ממחישות גם את שני הקצוות של העשייה הסלבריטאית הדוקומנטרית. האחת, "צמדים", היא מסמך דוקו מעניין למדי שמציג בכל פרק סיפור זוגי על יצירה משותפת. השנייה, "שדרג את הסלב" מציגה את תהליך האימון האישי של ארבעה סלבריטאים שמנסים להחיות את הקריירה הגוססת שלהם. מדניאלה פיק שמנסה להרים מופע יחיד, דרך אילנה אביטל שרוצה להנחות תוכנית טלוויזיה מהמיטה שלה ועד רודריגו גונזלס שרוצה לצאת ממסגרת ה"קחי אותי שרון" שרודפת אותו כבר שנים ולהפוך לאיש אקטואליה רדיופוני, כן.
ההשתתפות ב"שדרג את הסלב" מתווספת לרשימה הארוכה של ניסיונות, לעיתים מאד מביכים, להתייצב במרכז עולם הסלבס. בואו לא נהיה תמימים, החשיפה הזו היא בורג פצפון וחסר משמעות בתוך המפעל הזוהר של השוא-ביז. רצית חשיפה, רודריגו? לך ל"האח הגדול VIP". פגישה עם קואצ'רית וגילוי לב מבויים בקפידה לא יזניקו אותך מעלה.
לעומת "שדרג את הסלב" המביכה, "צמדים" עוסקת בתהליך יצירתי זוגי. בפרק הראשון אנחנו פוגשים את ענת גוב ועדנה מזי"א שיוצרות יחד במסגרת המשפחתית של תיאטרון הקאמרי ולמעשה, מנהלות זוגיות שמנפיקה להיטי במה בקצב. מ"החברות הכי טובות" דרך "אוי אלוהים" ועד "משפחה חמה", הפרוייקט התיאטרלי האחרון שהן יוצרות יחד ותהליך יצירתו מתועד בפרק העוסק בהן.

פרק אחר עוסק בשותפות המוזיקלית של קרן פלס ומירי מסיקה. הזדמנות כמעט נקייה לצפות בשתיים, שכל כך הרבה נכתב על השותפות והחברות שלהן, כשהן ביום יום האמיתי שלהן. האחת, פלס, מהוססת, חסרת בטחון, קוראת כל ביקורת שנכתבת עליה ושותה לרווייה את המילים הטובות לצד הרעות. השנייה, מסיקה, חולת במה, שתלטנית ומחפשת את הגרנדיוזיות. שתיהן, בסך הכל,
בעוד "שדרג את הסלב" היא עוד דוגמה מאוסה וכואבת לכל מה שמפוקפק בעולם הסלב החושפני בו אנחנו חיים, "צמדים", כמו סדרות קודמות - "הרצל פינת רפאלי" ו"פשה", מוכיחה שאפשר לעשות טלוויזיה על ידוענים ועם ידוענים שלא תחמוד את המכנה המשותף המציצני והנמוך, אלא תדבר אל כולם.
"צמדים", מיום א', ה-3 במאי, 21:30, הוט בידור ישראלי
"שדרג את הסלב", מיום ב', ה-4 במאי, 22:30, הוט בידור ישראלי