נפתח פסטיבל חיפה להצגות ילדים

פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים ה-19 נפתח אתמול (מוצ"ש), ויארח בשלושת הימים הקרובים עשרות מופעים מכל העולם. את אירוע הפתיחה כיבד בנוכחותו המעופפת ראש העיר, יונה יהב

nrg מעריב | 12/4/2009 9:34 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
האקרובט וראש העיר יונה יהב עף באוויר
האקרובט וראש העיר יונה יהב עף באוויר צילום: גוסטבו הוכמן
"אתם רוצים שאני ארד?" שאל ראשי העיר חיפה יונה יהב את אלפי הילדים שצפו במופע האקרובטיקה במהלכו הונף באוויר. "ההורים שלכם אמרו לכם לא לתת לי לרדת כדי שאני לא אעלה לכם את הארנונה", אמר יהב, "אז אני לא יכול לרדת אבל אני כן יכול להגיד שהמופע הזה שייך לכם, ולכל הילדים של חיפה, ולכל הארץ".

מופע האקרובטיקה ששילב את יהב כשחקן מן המניין הסתיים אמש (מוצ"ש) באלפי זיקוקים, שסימנו את פתיחתו של הפסטיבל, המתקיים השנה בפעם ה- 19, ומושך
אליו מדי שנה אלפי ילדים והורים בחול המועד פסח.

במהלך שלושת ימי הפסטיבל יועלו במתחם תיאטרון חיפה 80 מופעים מכל העולם, רבים מהם ללא תשלום, כמו מופע קביים מדיסניוורלד, ומופע תיאטרון קרקס מאנגליה, מופעי חוצות ופינות הפעלה לילדים. מתחם התיאטרון עוצב כגן קסום, וברחבת התיאטרון הוקם אוהל קרקס אמיתי.

ארבעים אלף איש אמורים לפקוד את הפסטיבל השנה, שיתקיים במהלך היום  ומחר במתחם תיאטרון חיפה, בגן הצמוד ובאולמות הסמוכים לו.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים