מרסדס סוסה: הרבה זה לפעמים מעט מדי

למרסדס סוסה יש קול עמוק שמעביר כאן, יגון ורגש אותנטי עצום, לכן הופעותיה הן חוויה. בהופעה בישראל ניכר כי השנים עשו את שלהן אבל המוזיקה לא הלכה לאיבוד. חבל רק שסוסה בחרה לוותר על ההדרן ולהשאיר טעם מריר של עוד

יוסי חרסונסקי | 26/10/2008 7:00 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
פעמים רבות הייתי בהופעות של מרסדס סוסה, ועדיין אין לי בעיה לשמוע אותה שוב ושוב. היא סוסה הגדולה, מסוג הזמרות הנדירות שהצופה מתחבר לשירתן אפילו בלי להבין מילה. יש לה הטון העמוק הזה שמעביר כאב ויגון, את התחושות שמסתתרות מתחת למיתרי הגרון. די להקשיב לטון האותנטי שלה, לקול האלט החם, כדי להתמכר.
 
מרסדס סוסה
מרסדס סוסה צילום: יח"צ
 
סוסה כבר נראית באה בימים, השנים הרי עושות את שלהן וגם הקול כבר לא כמו פעם, אבל הטרובדורית האמיתית של המוזיקה הדרום אמריקנית עודנה מרשימה. המוזיקה העממית טבועה בגופה, בדמה, בנשמתה.

במהלך הערב עלו לבמה שלל אורחים ובהם שתי זמרות ישראליות (מיטל טרבלסי וליאורה סימון), זמרת ברזילאית (מריסה), זמר ארגנטינאי שהוא גם נגן אקורדיון (בורחס לואיס) ואחיינה הזמר סוסה קוקי. הייתי מעדיף אותה בלי המחוות ויותר ממוקדת בעצמה. בכל זאת, באתי לשמוע מרסדס סוסה ולא מיני קומבינות עם זמרות מקומיות. 

ההופעה הסתיימה וסוסה לא עלתה להדרן. הקהל המתין במחיאות כפיים נואשות כעשר דקות אך לשווא. לבסוף נדלקו האורות באולם ושלושה אנשי ביטחון התייצבו על הבמה מסמנים שהעסק נגמר. לא רק שאיש מההפקה לא התייצב

להסביר מדוע סוסה אינה חוזרת להדרן, גם במערכת הרמקולים לא שמעתי מילה של הסבר, שלא לדבר על התנצלות. האם גילו למרסדס סוסה איזו עוגמת נפש נגרמה לקהל?

מרסדס סוסה, "לב חופשי", היכל התרבות

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''מוזיקה''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים