גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


"ארץ קשוחה": הקמפיין הטוב של השנה

סרטם של האחים כהן, שזכה בפרסי האוסקר לסרט, לתסריט ולבימוי הטוב, זכה בפרס "הקמפיין הטוב של השנה" בטקס פרסי ה-Key Art שמכבד את הפוסטרים, הטריילרים ושאר המוצרים השיווקיים שמתלווים לכל סרט

סוכנויות הידיעות | 15/6/2008 11:53 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
ג'וש ברולין ב
ג'וש ברולין ב"ארץ קשוחה" צילום: יח"צ
הסרט "ארץ קשוחה" שזיכה את האחים כהן בפרסי הסרט הטוב, התסריט הטוב והבימוי הטוב בטקס פרסי האוסקר האחרון, הוסיף פרס נוסף לאוסף ההולך ומצטבר.

בטקס ה-Key Art שנערך ביום שישי האחרון בלוס אנג'לס, קיבל הסרט גם את פרס הקמפיין הטוב ביותר, על השיווק והפרסום שליוו את צאתו של הסרט.

טקס ה-Key Art מתמקד בפרסום, במוצרים ובעיצוב השיווקי המלווה סרטים בצאתם לאקרנים. הפרס לקמפיין הטוב מתייחס לכלל החומרים ששימשו את מערך יחסי הציבור של הסרט כאשר היה עליו לקדמו.
פאנל של יוצרי קולנוע – ביניהם הבמאים קווין סמית' ודיוויד פינצ'ר – בחר בסרט כמצטיין בתחום זה. מערך יחסי הציבור של "ארץ קשוחה" זכה גם בפרסים נקודתיים עבור הטריילר הטוב והגרפיקה הטובה ביותר.

"משפחת סימפסון – הסרט" ו"300" זכו גם הם בפרסים במהלך הערב. "משפחת סימפסון" זכה בארבעה פרסים ביניהם עיצוב אתר האינטרנט הטוב ביותר. הסרט "300" זכה בפרס על חשיפה טלוויזיונית ומודעות הפרסום שליוו את הסרט.

בין הזוכים הנוספים גם "ג'ונו", "רטטוי" ו"כוורת בסרט".


כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
ניווט מהיר
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים