זריקת עידוד
יבול המגזינים הדל בישראל זכה השנה לשחקן חיזוק מרכזי בדמות המגזין הוויזואלי "פיקניק". המגזין , בעריכתם ובעיצובם של מאיר קורדבני, עדי אנגלמן והילה טוני-נבוק, נטול טקסטים ומתבסס על צילומים בלבד. הוא מופק פעמיים בשנה ומאגד בתוכו עשרות עבודות בנושאי אופנה, צילום, עיצוב, אמנות, רישום, קולאז' וקולנוע. "היעדר הטקסט מעניק לקוראים אפשרות לאינטרפרטציה חופשית. אני מאמין שזה מה שיוצר אצל הקוראים את החוויה
האישית שלהם", מסביר קורדבני, אשר הקים את המגזין לאחר ששב ארצה מגלות בת עשור באמסטרדם, ונתקל כאן בשממה מגזינית. חלק מהעבודות שייך לדור האמנים הצעירים בישראל ובעולם, ביניהם קרין מנדלוביץ, דון פורצ'לה, אווה אלטר, ניר עברון, עמית ברלוביץ' ואחרים. עובדה זו מעניקה למגזין אפיל בינלאומי וחתרני כאחד, וממקמת אותו בשורה אחת עם מוצרים דומים בנכר. מחיר: 75 שקל. לרשימת החנויות בהן ניתן להשיג את המגזין: www.picnicmagazine.net