"בופור" יופץ בארה"ב
המירוץ של הסרטים הישראליים להפצה בחו"ל נמשך: גם "בופור" יוצא להפצה בארה"ב - חברת קינו אינטרנשיונל תעלה אותו על המסכים שם החל מינואר 2008
במסגרת המירוץ לקראת האוסקר הישראלי עתידים להתחרות השנה על הפרס "מדוזות", "ביקור התזמורת", "בופור", "חופשת קיץ" ו"נודל". "ביקור התזמורת" נרכש להפצה בארצות הברית מעט זמן לאחר שהוצג בפסטיבל קאן האחרון ויקבל את טיפולה של חברת "סוני קלאסיקס" שנחשבת לאחת מחברות ההפצה הגדולות והחשובות בעולם. גם "מדוזות" של אתגר קרת ושירה גפן עתיד לעלות על המסכים האמריקניים, זאת דרך חברת ההפצה "צייטגייסט". גם מפיציו של "חופשת קיץ" בישראל נמצאים בימים אלה במשא ומתן מתקדם על מכירת הזכויות לחברת הפצה אמריקנית.
ההפצה בארצות הברית נחשבת להישג קריטי בכל הקשור להצלחה של סרט בזירה הבינלאומית ובדרכו
אל קו הסיום של האוסקר האמריקני. לאחר ההצלחה של "ללכת על המים" (שהפך לסרט הישראלי המכניס ביותר בכל הזמנים מעבר לים), הגיע "אושפיזין" של גידי דר ושולי רנד שהביא לו מאות אלפי צופים בארצות הברית לבדה. יש לציין, כי "בופור" ממשיך לעשות חיל מעבר לים והוזמן לכ-30 פסטיבלים ברחבי העולם - בהם הפסטיבל הבינלאומי באדינברו שנפתח השבוע.

גם במגעים להפצה בארה''ב. חופשת קיץ
יח''צ