גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


"בופור" יופץ בארה"ב

המירוץ של הסרטים הישראליים להפצה בחו"ל נמשך: גם "בופור" יוצא להפצה בארה"ב - חברת קינו אינטרנשיונל תעלה אותו על המסכים שם החל מינואר 2008

איתי שטרן | 15/8/2007 11:47 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
לאחר שקיבל חוזה הפצה אירופאי בחברת "בוואריה", "בופור" של יוסף סידר עתיד להיות מופץ גם בארצות הברית. הסרט נרכש להפצה על-ידי חברת "קינו אינטרנשיונל" שהפיצה בעבר את סרטיהם של מיכאל הנקה ("המורה לפסנתר") , "ליידי צ'ריטי" שזכה בפרס הסזאר לשנת 2007 ואת "השיבה של אנדרי סוקורוב", שהספיק לזכות בפרס המרכזי של פסטיבל ונציה ב-2003 ואף היה מועמד לאוסקר הזר בשנת 2004. "בופור" עתיד לעלות על המסכים האמריקניים כבר בינואר 2008.

במסגרת המירוץ לקראת האוסקר הישראלי עתידים להתחרות השנה על הפרס "מדוזות", "ביקור התזמורת", "בופור", "חופשת קיץ" ו"נודל". "ביקור התזמורת" נרכש להפצה בארצות הברית מעט זמן לאחר שהוצג בפסטיבל קאן האחרון ויקבל את טיפולה של חברת "סוני קלאסיקס" שנחשבת לאחת מחברות ההפצה הגדולות והחשובות בעולם. גם "מדוזות" של אתגר קרת ושירה גפן עתיד לעלות על המסכים האמריקניים, זאת דרך חברת ההפצה "צייטגייסט". גם מפיציו של  "חופשת קיץ" בישראל נמצאים בימים אלה במשא ומתן מתקדם על מכירת הזכויות לחברת הפצה אמריקנית.

ההפצה בארצות הברית נחשבת להישג קריטי בכל הקשור להצלחה של סרט בזירה הבינלאומית ובדרכו
אל קו הסיום של האוסקר האמריקני. לאחר ההצלחה של "ללכת על המים"  (שהפך לסרט הישראלי המכניס ביותר בכל הזמנים מעבר לים), הגיע "אושפיזין" של גידי דר ושולי רנד שהביא לו מאות אלפי צופים בארצות הברית לבדה. יש לציין, כי "בופור" ממשיך לעשות חיל מעבר לים והוזמן לכ-30 פסטיבלים ברחבי העולם -  בהם הפסטיבל הבינלאומי באדינברו שנפתח השבוע. 

יח''צ
גם במגעים להפצה בארה''ב. חופשת קיץ יח''צ
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
ניווט מהיר
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים