גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


כוכב נולד?

האם המצב המלחמתי באמת יכול להוציא משהו טוב מהעונה החדשה? מאור פיניה לדוגמא, כבר בטוח שהוא סטאר. דוד סלם נופה אתמול ומעכשיו, מתחיל האקשן האמיתי

לירון ורטהיים | 5/8/2006 11:46 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אחרי הפוגה של שבועיים, חזרו ב"כוכב" למתכונת הרגילה באולפן הממוזג. למי שכבר הספיק לשכוח בחמישי יש דואטים וחסינויות, בשישי מעיפים הביתה. ככל שמתקדמים השלבים- ולא נפסקת הלחימה בלבנון- עולה יותר ויותר השאלה מה יעלה בגורלם של מתמודד כוכב נולד 4? האם באמת יצאו משם כוכבים? האם באמת אפשר לבנות קריירה גם מהכאוס של העונה הנוכחית. מצד שני, היי, גם לאלון ליטבק יש קריירה.

באופן כללי, ערב הסולואים היה מוצלח בהרבה מערב הדואטים שהיה אחת התוכניות המשעממות העונה. הדואטים היו סתמיים, חסרי מעוף, וכמובן תכנית ללא הדחה היא בעייתית מלכתחילה. הביצוע המרשים באמת היחיד בערב הדואטים היה כנראה (ולא במקרה) דווקא של שלישיה. 

השלישיה של ג'קו, מורן ורפאל- שגם קיבלה חסינות מההדחה בערב הסולואים- נתנה ביצוע מעולה ל"בדרך אל האושר" של דני רובס. הסיבה שהם היו כל כך מוצלחים ביחד היא שהיה מאוד ברור שכל אחד מעריך את חבריו לשלישיה והמקום שלהם, ואין פה שום משחקים של כוח וכבוד. "תמיד רציתי לעשות שלישיה עם מורן ורפאל", אמר ג'קו בקריצה תוך כדי שהוא חיבק את מורן הסמוקה. בנוסף, ההלבשה של השלושה בשחור לבן הייתה מבריקה ועזרה לכוכבים הצעירים לא להיאבד בתוך השלישיה. 

לעומת זאת, על אף שהסולואים שהשלושה ביצעו יום למחרת לא היו מועמדים להדחה, התחושה הכללית משלושת הביצועים הייתה, "יאללה, בוא נסיים עם זה כבר. כולם במילא מחכים רק לתוצאות ההדחה". כמובן שזה נכון, אבל עדיין, אם אנחנו משקיעים בלצפות בתוכנית, המינימום שאפשר זה להשקיע קצת יותר, לפחות בעיבודים. יכול להיות שרומזים לנו רמז עבה מאוד בהפקה על "שלישיית הגמר"?


חצי פיניה

הדואט של מאיה ומאור התחיל מעולה, והסיבה לכך הייתה שמאיה היא זאת שפתחה אותו. אני מודה שבניגוד למרגול שטוענת ש"מאור מלא סקס-אפיל מלוא הטלוויזיה", לי הוא רחוק מאוד מלעשות את זה. בעיני להיות דון ז'ואן זו תכונה מולדת שלא צריכה תחפושות כמו כפתור פתוח בחולצה, זקן צרפתי ומבט של "אל תחכי לי ליד הטלפון מותק". אני מבינה שמחמם לך את הלב שילדות בנות 9 שרות לך "מאור הכוכב תעבר אותי עכשיו", אבל ראבק, תרגיע.


ערב הסולואים, שהיה כולו ביצועים לשירים מסרטים ישראלים, המחיש בדיוק את ההבדל בין מאיה למאור. למרות שלשניהם יש קול מצוין, מאור ששר את שיר הנושא של "השוטר

אזולאי" היה עסוק בג'ל בשיער וליטוף המיקרופון- כולל מעין נשיכה קטנה באוויר כשהסתיים השיר- במקום לדייק בשירה. להוציא את גל, שמתעקש להגן על "הפייבוריט שלו" גם כשלא מגיע לו, השופטים היו בדעה שהביצוע של מאור היה חלש. 


לעומתו, מאיה שביצעה בסולואים את שיר הנושא מ"אהבה אסורה" הזכירה לכולם את החשיבות של זמר שהוא גם מוזיקאי בעצמו. היכולת לקחת למקום אישי ומקורי שיר שבדרך כלל מבצעת מישהי עם סגנון כל כך מזוהה כמו זהבה בן מעורר הערכה עצומה. הביצוע שלה היה פשוט טוב, והעיבוד היה מעולה והתאים לה כמו כפפה מסאטן מלטפת.


הדואט של מישל וישראלה ל"בכל מקום" של שלומי שבת ושירי מיימון היה באווירת ערב הדואטים כולו- משעמם. (עד כמה נואשים יכולים להיות החברים, שבכל ההיסטוריה של הזמר העברי לדורתיו, איכשהו שירי מיימון היא כבר מישהי שעושים לה קאברים בכוכב נולד?) הרצון של מישל לכפות עניין בכוח ולהגיש לישראלה פרח אדום בסוף השיר היה סכריני ופשוט מיותר. הביצוע שלהם היה כל כך סתמי שלשופטים לא נותר הרבה להגיד חוץ מלהתעסק בכמה יפה לישראלה פזור, מה שנכון. אה, וגם המאסטרו הביע רצון לכתוב לה שיר. יפה.


מישל נתן בערב הסולואים את "גשם" של אלי לוזון מתוך "עפולה אקספרס" (מי חנפן?) ועשה את זה טוב. האמת היא שהבחירה של השיר הייתה מצוינת והשיר התאים לו מאוד. הייתי מוותרת על לזרוק ולתפוס את המיקרופון באוויר, ככה בקטנה, רק כדי שנדע שאתה כוכב. זה לא מחמיא.

איפה פוקהונטס

גם הבחירה של ישראלה בסולואים הייתה מעולה. היא שרה את "דרך ארוכה"- שיר מרטיט מהסרט הלא פחות מרטיט "דיזנגוף 99". ההופעה שלה הייתה מהממת מכל הבחינות, להוציא אולי איזו שאגה קטנה שהתפלקה לה. מעבר לכך שהיה כיף לשמוע אותה, היא הייתה לבושה בשמלת סאטן תכולה עם קונטור בזהב, מחשוף עמוק אך אלגנטי ועגילים כסופים. פוקהונטס אמיתית.


דוד וזהבית שרו בערב הדואטים את "ארץ אבודה" שבמקור מבצעת מרגלית צנעני, ונחלו כישלון גדול. לקחת שיר של שופט זה תמיד מסוכן. לתת לדוד וזהבית לעשות דואט זה אפילו מסוכן יותר. להלביש עליו הצהרות כמו "מילים אקטואליות" זה כבר יומרני. למרות שהמבטא של דוד נעלם כמעט לחלוטין, הביצוע היה אחד החלשים באותו הערב.


אבל הביצוע הבאמת חלש של דוד היה בערב הסולואים ואף גרם להדחתו המוצדקת מהעונה. הוא שר את "תני לי יד" שמבצע במקור בועז שרעבי. הביצוע היה סתמי כמו גם החזרה המַלְאה של הדר על "שוב תודה לסוכנות" ו"אל תדאגו, זה הוקלט לפני השבת". ההעפה של סלם אגב, קרתה כבר ממש בתוך השבת. הזאת כמובן. שזה בערך שבועיים מאוחר מדי.


גם הסולו של זהבית היה מעט בעייתי. היא שרה את "אנשים יש בעולם" מתוך הסרט "נורית", ולמרות שציינה שהיא מאוד מתחברת למילים משהו שם לא עבד. "זה שיר שאמא שרה לבת, ואין דבר שיותר קרוב לי ממנה בעולם", אמרה פסי. אולם השיר הלא ממש מוכר לא הצליח באמת לסחוף. בנוסף הייתה תחושה, כפי שציינו השופטים, שעכשיו כשהתקדמו השלבים זהבית קצת קיבלה רגליים קרות, והייתה מהוססת, על אף שהקול שלה הוא אחד המוצלחים העונה.

משבוע הבא מתחיל האקשן האמיתי. לאחר שבאמת רוב הבררה נופתה, יהיה מעניין לראות את הילדות לוקחות החלטות אמיצות לפני שהן משלחות את ה-SMS. מועמדים להדחה? אל תשאלו אותנו, הפעם, זה באמת קשה מדי.

שתי תהיות לסיום

1.אם יש שתי תוכניות בשבוע למה חזרנו להדחה רק של מתמודד אחד? רוצים יותר דרמה. גם ככה לא ברור אם תהיה תוכנית עוד שבועיים, אז לפחות תנו פול גז לפני הקטיושות.

2.אה, ומי זוכר את גילה? נירית? נועה?

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
ניווט מהיר
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים