הנני כאן, וזה מסוכן
גם אם היה מדובר בזמר הישראלי הטוב ביותר מאז אבי טולדנו (וזה לא המקרה), עודד קרמר חושב שהגיע הזמן לעצור את הסקעתיזם
שורשי התופעה אינם ברורים לחלוטין. גם הנחת המוצא שקובעת כי למול הסטנדרטים הבינוניים שהפלייליסט הגלגל"צי מציב, סקעת הוא סוג של עילוי לא באמת מחזיקה מים (או במקרה הספציפי הזה, מיץ פטל). כי גם אם היה מדובר בזמר הישראלי הטוב ביותר מאז אבי טולדנו (ולמען הסר ספק, הוא לא), אין שום הצדקה למעמד העל אליו הוא השתחל. אין לי ספק שברמה האישית הוא איש נפלא שתורם לעניים ועוזר לחלשים. אבל הדרך מכאן ועד מעמד על היא עוד ארוכה. מאוד.

כל עוד מדובר היה בחבורת צעירות שחושבות שזמר עם פוזה מלוקקת ומיניות מעורפלת הוא סוג של אלוהים, אפשר היה לעבור על זה בשתיקה. להתייחס לכל האירוע אל אפיזודה זמנית. משובת נעורים שתחלוף בסוף העונה הבאה של "כוכב

ההופעה של סקעת אתמול ב"לרקוד עם כוכבים" היתה שיאו של תהליך ההתבהמות שעובר על החברה הישראלית. כזו שלעומתה אפילו הנסיון שלו לשחק על במה, שכבר קיבל את הכינוי "יסורי רבין הצעיר", נראה לפתע סביר.
בחולצה פתוחה ולוק א-לה פרדי מרקיורי (אח"כ עוד מתפלאים למה חצי מדינה חושבת שהוא בולס ציפיות) שאין ספק שכבר מזמן הוצא אל מחוץ לחוק הוא עלה לבמה ותוך חמש דקות הוא הצליח לבצע מעשה מגונה בכפייה בכמה מהשירים הנפלאים ביותר שנכתבו אי פעם בעולם.

אין לי מושג מי היה הגאון התרבותי שחשב שזה רעיון מוצלח לתת לסקעת לשיר לקט שירי קווין מתורגמים לעברית. מה שבטוח הוא שבמדינה מתוקנת היו מעמידים אותו על זה לדין פלילי. לא רק בגלל שיש דברים שצריכים לעזוב אותם לנפשם, אלא בעיקר בגלל שהיה ברור לגמרי שהנחת העבודה שלו היתה שלא באמת משנה כמה גרוע העיבוד (מאוד), או כמה לא מתואמות וכרסתניות הרקדניות, או כמה מביך התרגום (ממש) - הדבר היחידי שחשוב שזה שסקעת ישיר.

וזה בדיוק הסקעתיזם בשיאו. זלזול מוחלט בכל הסטנדרטים התעשייתים הבסיסיים מתוך הנחה שהמעריצות, אלו שאבק הכוכבים טימטם אותן לחלוטין, יקנו הכל. אפילו זבל אורגני עטוף בנייר פרגמנט. בתנאי, כמובן, שיש עליו תמונה חמודה ומקום לכתוב את השם. וזה חייב להיפסק ועכשיו. אחרת נקום בוקר אחד ונגלה שמישהו שינה את שם המדינה לסקעתית ושהמנון החדש שלנו הוא "הנני כאן".
